Ovutesten, heb deze keer m niet kunnen vinden, dus ging ervan uit dat ie al geweest was. Het is maar even afwachten, ik verwacht mn menstruatie binnenkort. Zo niet over een week testen.
Hoi allemaal ik schrijf ook weer mee. Ronde 5 voor 2e kindje. Geen ovulatietesten deze maand. Wel slijm in de gaten houden en temperaturen. Ei op CD 21 volgens FF. 0 DPO: 36.6. Vermoedelijke eisprong volgens FF. Eiwitachtig slijm. Zeurend gevoel in linker eierstok. 1 DPO: 36.8. Eiwitachtig slijm. Zeurend gevoel in linker eierstok. Opgeblazen gevoel in buik. 2 DPO: 36.9. Slijm lotionachtig. Verder niks 3 DPO: 37.0. Slijm lotionachtig met smiddags wat kleine kloddertjes dikker rekbaar slijm (snottig). Verder niks. 4 DPO: 36.9. Slijm lotionachtig. Verder niks. 5 DPO: 36.9. Slijm wit dik, maar weinig. Smiddags bij voelen bmm een klein kloddertje lichtgeel slijm. Lichte steekjes / prikjes rond (met name linker) eierstok en bij litteken keizersnede. Hele dag honger (eerste dag in 3 weken dat het me niet is gelukt mijn dieet te volgen). 6 DPO: 37.0. Slijm wit dik, maar weinig. Hier en daar een licht steekje bij mijn eierstokken of onderin buik. Darmen rommelen ook een beetje. Borsten zijn iets gevoeliger aan de zijkant bij oksel, maar eigenlijk niet noemenswaardig. 7 DPO: 37.2. zelfde als 6DPO alleen werd ik licht misselijk wakker (hongermisselijkheid). Testje gewaagd, met het te voorspellen witte resultaat. Einde van de dag lijkt er wel een heeeeeel vaag indroogstreepje te staan (heb ik bij deze testen nooit gehad). Hij is echt echt echt niet op de foto te krijgen, maar voor nu geeft dit me een beetje hoop voor de test van morgen, want stoppen met testen lukt nu niet meer.... 8 DPO: 37.1. Wit beetje brokkelig slijm (aankomende schimmelinfectie? Geen jeuk oid gelukkig). Hier en daar steekje in oksel. Zijkant borsten heel licht gevoelig. Eind van de dag beginnen de krampen en onderrugpijn alweer. Dit is waarschijnlijk einde verhaal voor mij, aangezien ik 10DPO 's ochtends vaak al doorbreek. Test was negatief en bleef dat de hele dag. 9 DPO: 37.1. Wit beetje brokkelig slijm. Hier en daar steekje in oksel. Zijkant borsten heel licht gevoelig. Steekjes in onderbuik, eierstok (met name links), lies (vooral links) en soms uitstralend naar bil of bovenbeen. Geen sterke krampen vandaag wel zeurende onderrug. Vanochtend 3x voor grote boodschap (geen diarree verder). Bij voelen baarmoedermond leek deze al een beetje open te gaan. Test negatief.
Vorige maand even een pauze gehouden. Zit nu in ronde 7 Ovulatie rond 14-10/15-10 (14 positieve ovulatie test, 15 krampen gevoelt) 15-10/16-10 1/2 DPO: Niks bijzonders (16-10 temp: 37.34) 17-10 3 DPO: Lage rugpijn, lichte hoofdpijn. (vergeten te tempen) 18-10 4 DPO: humeurig. (temp: 37.28) 19-10 5 DPO: Tijdens nr2 beetje pijnlijke rechterbaarmoeder. (temp: 37.11) 20-10 6 DPO: Niks bijzonder, even hoofdpijn gehad aan rechterkant hoofd. (temp: 37.30) 21-10 7 DPO: Verkouden (temp: 37.51) 22-10 8DPO: Grieperig (gevoelige huid, rugpijn, koude rillingen, geen koorts of verhoging, wel afwisselend warm en dan weer koud) (temp: 37.16) 23-10 9DPO: Grieperig(zie 8 DPO) spiertrekking en steekjes in lies, gevoelige borsten sinds avond, dorst (temp: 37.02) Weet niet zeker of DPO's kloppen. Volgens cyclus app zou ik namelijk morgen ongesteld moeten worden.
Zo i'm back, ronde 4 1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel 2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen 3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik 4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen 5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
1dpo: buikspierpijn, beurs gevoel onderbuik, steken rechts baarmoeder 2dpo:buikspierpijn, veel plassen, speldenprikjes, rugpijn, rommelende darmen, obstipatie plus rommelende darmen 3dpo: om 02:00 uur klaarwakker. Hele bizarre droom (over baby's net als vorige keer op 3dpo). Branderige ogen. Jeuk tepels en gevoelige tepels. Rugpijn, kortademig, rommelende darmen. 4dpo: rommelende darmen, vooral ook na het eten. Menstruatiepijn. Misselijk. Koude voeten en handen. 5dpo: misselijk wakker geworden. Buikpijn en krampen, alsof de menstruatie eraan komt. Hierdoor wakker geworden. Diarree. Maagzuur. Kortademig. 's Nachts extreme jeuk aan benen. Rommelende darmen. 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
1dpo-7dpo: geen symptomen 8dpo-9dpo: misselijk in de ochtend, moeite met ontbijt wegkrijgen, scherpe steek in onderbuik en trekkerig gevoel in lies, klamme handen, gevoelige borsten. 10 dpo: nog steeds dezelfde symptomen, maar nu ook menstruatie krampen erbij. Heel licht roze afscheiding. Zou AF al onderweg zijn? Per 1 juni gestopt met de pil. We zitten nu in cyclus #4. Proberen voor baby #1. Cyclus #1: 32 dagen Cyclus #2: 34 dagen Cyclus #3: 40 dagen
Zo i'm back, ronde 4 1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel 2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen 3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik 4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen 5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn 6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, beetje ms gevoel links in mijn buik
1 dpo : niks 2 dpo : niks 3 dpo : niks 4 dpo : niks 5 dpo : humeurig / depri achtig 6 dpo : humeurig / depri achtig 7 dpo: huilbui gehad, roze bloed bij afvegen. 8 dpo: krampen, net alsof je enorm ongesteld moet worden. 9 dpo: tuurtest, zou dit wat worden? 10 dpo: moe, steeds met vlagen misselijk, besloten om morgen weer te testen. 11 dpo: niet getest, gisteren toch getest, daar kwam niks op. Dus nu maar even afwachten. Emotioneel, moe , opgeblazen buik, bang dat deze ronde ook weer niks is. 12 dpo: roze afscheiding, ongi krampen, nou ik begrijp er niks meer van, de roze afscheiding vanmiddag weer nagenoeg weg. Nog geen ongesteldheid te bekennen.. 13 dpo: geen roze afscheiding is weg, verder heel erg moe. Nog? Geen ongesteldheid. Nog in de avond een testje gewaagt, heeeel licht streepje. 14 dpo: last van de boobss o.o, geen testen meer liggen dus straks nieuwe halen en weer testen.
update: 1 DPO: niets 2 DPO: niets 3 DPO: niets 4 DPO: niets 5 DPO: vaag een paar keer een kleine steek onder in mijn buik 6: DPO: nagenoeg niets, soms een klein steekje onderin buik, verwaarloosbaar 7 DPO: idem, heel af en toe mini steekje naar liezen. Zou me niet zijn opgevallen als ik niet probeerde zwanger te worden 8 DPO: af en toe gaat mn aandacht even naar mn onderbuik, voel ik iets? Of let ik er gewoon zo veel op? Af en toe een klein steekje of even ‘zwaarder’ gevoel. Wat achteraf opviel: ik heb de gang (beneden) een paar keer (!) nagespeurd omdat ik dacht dat het daar naar plas rook. Niemand anders rook het. Een paar uur later zag ik dat mijn dochter haar onderbroek had uitgedaan (boven!) omdat er per ongeluk een paar druppels plas in gekomen was. 9 DPO: nagenoeg niets, wel gisterenavond een vaag prikkelend gevoel in tepels (heel even). positieve sensitest dipstick, positieve 2v5 kruidvattest 10 DPO: positieve sensitest, lijkt ietsje te zijn opgelopen. 11 DPO: iets versterkte reuk (denk ik), en een beetje een beurs gevoel in onderbuik Positieve sensitest, goed opgelopen. 12 DPO: hele dag zwaar / beurs gevoel in onderbuik gisteren en vannacht. Vanochtend goed opgelopen test. 13 DPO: weinig klachten, vaag prikkelend gevoel in borsten af en toe. 14 DPO: zwanger Inmiddels overtijd.. hopelijk blijft het goedgaan iedereen heel veel geluk en succes!
1dpo-7dpo: geen symptomen 8dpo-9dpo: misselijk in de ochtend, moeite met ontbijt wegkrijgen, scherpe steek in onderbuik en trekkerig gevoel in lies, klamme handen, gevoelige borsten. 10 dpo: nog steeds dezelfde symptomen, maar nu ook menstruatie krampen erbij. Heel licht roze afscheiding. 11 dpo: helaas... op naar cyclus #5
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
Zo i'm back, ronde 4 1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel 2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen 3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik 4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen 5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn 6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen
Vorige maand even een pauze gehouden. Zit nu in ronde 7 Ovulatie rond 14-10/15-10 (14 positieve ovulatie test, 15 krampen gevoelt) 15-10/16-10 1/2 DPO: Niks bijzonders (16-10 temp: 37.34) 17-10 3 DPO: Lage rugpijn, lichte hoofdpijn. (vergeten te tempen) 18-10 4 DPO: humeurig. (temp: 37.28) 19-10 5 DPO: Tijdens nr2 beetje pijnlijke rechterbaarmoeder. (temp: 37.11) 20-10 6 DPO: Niks bijzonder, even hoofdpijn gehad aan rechterkant hoofd. (temp: 37.30) 21-10 7 DPO: Verkouden (temp: 37.51) 22-10 8DPO: Grieperig (gevoelige huid, rugpijn, koude rillingen, geen koorts of verhoging, wel afwisselend warm en dan weer koud) (temp: 37.16) 23-10 9DPO: Grieperig(zie 8 DPO) spiertrekking en steekjes in lies, gevoelige borsten sinds avond, dorst (temp: 37.02) 24-10 10DPO: Nog steeds grieperig, misselijk tijdens motorrijden. Test negatief maar wel pas laat in de middag getest dus geen ochtendurine. (temp: 37.00) Weet niet zeker of DPO's kloppen. Volgens cyclus app zou ik namelijk morgen ongesteld moeten worden.
Hoi allemaal ik schrijf ook weer mee. Ronde 5 voor 2e kindje. Geen ovulatietesten deze maand. Wel slijm in de gaten houden en temperaturen. Ei op CD 21 volgens FF. 0 DPO: 36.6. Vermoedelijke eisprong volgens FF. Eiwitachtig slijm. Zeurend gevoel in linker eierstok. 1 DPO: 36.8. Eiwitachtig slijm. Zeurend gevoel in linker eierstok. Opgeblazen gevoel in buik. 2 DPO: 36.9. Slijm lotionachtig. Verder niks 3 DPO: 37.0. Slijm lotionachtig met smiddags wat kleine kloddertjes dikker rekbaar slijm (snottig). Verder niks. 4 DPO: 36.9. Slijm lotionachtig. Verder niks. 5 DPO: 36.9. Slijm wit dik, maar weinig. Smiddags bij voelen bmm een klein kloddertje lichtgeel slijm. Lichte steekjes / prikjes rond (met name linker) eierstok en bij litteken keizersnede. Hele dag honger (eerste dag in 3 weken dat het me niet is gelukt mijn dieet te volgen). 6 DPO: 37.0. Slijm wit dik, maar weinig. Hier en daar een licht steekje bij mijn eierstokken of onderin buik. Darmen rommelen ook een beetje. Borsten zijn iets gevoeliger aan de zijkant bij oksel, maar eigenlijk niet noemenswaardig. 7 DPO: 37.2. zelfde als 6DPO alleen werd ik licht misselijk wakker (hongermisselijkheid). Testje gewaagd, met het te voorspellen witte resultaat. Einde van de dag lijkt er wel een heeeeeel vaag indroogstreepje te staan (heb ik bij deze testen nooit gehad). Hij is echt echt echt niet op de foto te krijgen, maar voor nu geeft dit me een beetje hoop voor de test van morgen, want stoppen met testen lukt nu niet meer.... 8 DPO: 37.1. Wit beetje brokkelig slijm (aankomende schimmelinfectie? Geen jeuk oid gelukkig). Hier en daar steekje in oksel. Zijkant borsten heel licht gevoelig. Eind van de dag beginnen de krampen en onderrugpijn alweer. Dit is waarschijnlijk einde verhaal voor mij, aangezien ik 10DPO 's ochtends vaak al doorbreek. Test was negatief en bleef dat de hele dag. 9 DPO: 37.1. Wit beetje brokkelig slijm. Hier en daar steekje in oksel. Zijkant borsten heel licht gevoelig. Steekjes in onderbuik, eierstok (met name links), lies (vooral links) en soms uitstralend naar bil of bovenbeen. Geen sterke krampen vandaag wel zeurende onderrug. Vanochtend 3x voor grote boodschap (geen diarree verder). Bij voelen baarmoedermond leek deze al een beetje open te gaan. Test negatief. 10 DPO: 36.8. Krampen. Smiddags Ongesteld.
Deel 3 is aangemaakt hoor, deze kan dicht https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/symptomen-per-dpo-deel-3.709110/