Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe

Strijkplank vindt dit leuk.
  2. Mamsie1987

21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Hoi!

hier weer aan het proberen voor een kindje, ditmaal de 2e. Ben in december 2018 bevallen van een zoon:)
    Afgelopen maandag heb ik mijn eisprong gehad, dat was cyclusdag 18. Nu zit ik dus op 5dpo.. ik dacht ga gezellig eens meedoen
    1dpo nog “napijn” van de eisprong
    2dpo last van keelpijn en voel dat ik verkouden word. Savonds na het naar huis fietsen licht in het hoofd, moest gaan zitten.
    3dpo verkouden (geen Corona ben getest:p) eind van de dag na het werk weer licht in het hoofd
    4dpo sinds vandaag last van menstruatie gevoel, zeurend gevoel in onderrug. Wederom eind van de dag licht en duizelig in hoofd. Zweet aanval op de fiets
    5dpo lichtelijk wat last van hoofdpijn. Hele dag last van menstruatie gevoel en pijn in onderrug. Ook een paar keer steekjes gevoelt alsof er met een naald in mijn baarmoeder werd geprikt.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina