Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Lang niet meegeschreven, maar nu toch weer een poging. Hele rare ronde waarin ongeveer alles atypisch is:

    vermoedelijke eisprong: 36,4 , veel afscheiding, in de avond alles weg.
    1DPO: 36,7 eenmalig veel slijm verlies (taai, doorzichtig) en heel moe
    2DPO: 36,7 eenmalig veel slijmverlies (taai, doorzichtig) en hele dag drukkend gevoel eierstok links alsof ei blijft hangen. Zelfs gedacht dat nu eisprong was, maar temp is niet gezakt (wat altijd bij mij bij eisprong gebeurt)
    3DPO: 36,8 geen bijzonderheden
    4DPO: 36,7, hele dag constant pijnlijke baarmoeder alsof deze strak staat
    5DPO: 37,0 kater hoofdpijn en spierpijn, moe
    6DPO; 37,1 moe en nog steeds lichte hoofdpijn
    7DPO: 37,0 (wintertijd) , dikke klodder wit creme afscheiding, volle borsten maar niet gespannen/pijnlijk
    8DPO: 36,9 (wintertijd) geen bijzonderheden, natte onderbroek?, volle borsten, beetje gevoelige tepels

    Normaal barst ik altijd van de PMS klachten en deze ronde niks! Geen zere borsten, vele menstruatiekrampen, rugpijn, etc. Wel even lekker, maar toch apart.....FF kan nog steeds mijn eisprong niet vinden overigens....
     
    Mama to B en Lovey vinden dit leuk.
  2. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Lovey heb je nog getest? :D

    @maestro spannend zo'n 'andere' cyclus!
     
  3. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik ga ook mee doen.

    1dpo 36.9 niks
    2dpo 36.9 niks
    3dpo 37.0 niks
    4dpo 37.1 niks
    5dpo ? niks
    6dpo 36.9 gevoelige borsten winderig krampjes nat gevoel maar weinig afscheiding. Baarmoeder hoog en dicht.
    7dpo 36.8 af en toe wat pijnlijke borsten moe winderig nat gevoel weinig afscheiding. Baarmoeder dicht en hoog.
    8dpo
    9dpo
    10dpo
    11dpo
    12dpo
     
    Mama to B en Lovey vinden dit leuk.
  4. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ik wacht op de postbode! Ik heb nog 1 action test maar dan zie ik geen oploop. Heb nieuwe testen besteld maar deze zijn er nog niet!
     
    maestro en Doublemom vinden dit leuk.
  5. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
  6. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Hij is gewoon niet geweest!:eek:
     
  7. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Echt??? Naja...wat is dat nou weer voor iets raars!! Aso....

    @Lovey en @Doublemom : ik vind het niet zozeer spannend, want ik verwacht gewoon ongesteld te worden. ik heb echt nul symptomen. Twee rondes geleden (door PCOS wel hele lange helaas) dacht ik echt dat ik zwanger was, temp hooog, etc, lichte test, maar toen ging ik twee dagen overtijd alsnog met een rode vlag.....
    Maar die symptomen gaven mij wel toen meer zicht. Nu is het ongeveer het tegenovergestelde.
    Overigens zouden we nu richting ziekenhuis starten met een behandelplan, maar dat is uitgesteld door de corona....Ondertussen alweer 1,5 jaar bezig dus sowieso merk ik dat ik weinig meer verwacht zeg maar.

    Ik post het meer omdat ik benieuwd ben of iemand zoiets als deze ronde herkent, ongeacht zwanger of niet. Heb nog nooit het gevoel gehad dat mijn ei bleef hangen of twee dagen van dat doorzichtige maar echt taaie slijm (was een 1 stuk en heel glibberig) dus eigenlijk meer een soort van nieuwsgierigheid.
     
  8. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Argghhhh meen je!!!! Zo balen hè als je ergens écht op wacht
     
  9. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ja echt.. pfff dit is lang wachten! Als ik naar de winkel ga dan gaat m'n dochter mee.. dus kan ook niets stiekem halen..
     
  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ik lees al een tijdje mee, maar wil het deze ronde (nr. 11) ook wel eens bij gaan houden.

    1 dpo: niks
    2 dpo: leuk gedroomd, verder niks
    3 dpo: iets meer eetlust, verder niks
    4 dpo: slecht geslapen, 's nachts tijdens uitrekken of omdraaien wat steekjes rondom rechter-eierstok. Verder niks
    5 dpo: iets korter lontje dan normaal
    6 dpo: af en toe een steek in de baarmoeder-regio, (meer) afscheiding
    7 dpo: soms wat krampjes, pijnlijke stuit (maar dat is misschien van het de hele dag zitten :rolleyes:)
    8 dpo: pijnlijke stuit
     
    Lovey, Doublemom en Mama to B vinden dit leuk.
  11. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    spannend lijstje! wanneer wil je gaan testen :rolleyes:
     
    MissMommyToBe30 vindt dit leuk.
  12. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Vrijdag 20-4 posi ovulatietest , 3dagen later ovu pijn.

    0/1 veel afscheiding / hevige steken li (eisprong?)
    1/2 steekjes li / koud
    2/3 steekjes li / duizelig
    3/4 steekjes li(&re)/ overdag koud & savonds gloeiwangen / dikke witte afscheiding / ietwat gevoelige tepels&borsten
    4/5 steekjes li (&re) / diarree / duizelig /overdag koud & savonds gloeiwangen / dikke witte afscheiding / ietwat gevoelige tepels&borsten / jeuk
    5/6 steekjes li / duizelig / af en toe gevoelige borsten / boeren / jeuk
    6/7 steekjes li / opgestaan met gevoelige borsten / trekkend gevoel zijkant buik / hmmm borsten doen wel pijn gedurende de dag? Dit is nieuw / koude voeten en handen die niet warm worden / warme wangen/ savonds ineens een krampend gevoel in me rug
    7/8 opgestaan met gevoelige borsten , dit houd aan / misselijk in de ochtend, oké niet alleen de ochtend / stekend en trekkend gevoel linkerkant buik / rugpijn / menstruatiegevoel / veel waterige afscheiding/ tuurtest
    8/9: steekjes en trekkend gevoel li / misselijk misselijk misselijk / ruik na zweet na het slapen ? (ja bah, heb ik normaal nooit) / borsten nog gevoelig / snel buiten adem / moe (middagdutje gedaan) / en krampen / test loopt op
    9/10:
     
    Rowena25, Lovey, maestro en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Mama to B voorlopig ga ik nog niet testen. Ik heb de afgelopen maanden ieder kwaaltje wel gevoeld denk ik, dus ik probeer te wachten tot ik ook echt tegen nod aan zit.
    De vorige ronde had ik een miskraam met 6 weken en ik weet niet zeker hoe lang hcg in je lijf blijt. Als ik nu een tuurlijn zou krijgen, zou dat misschien nog daarvan zijn en zou ik dus blij zijn met een dode mus.
     
    Mama to B vindt dit leuk.
  14. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    1dpo 36.9 niks
    2dpo 36.9 niks
    3dpo 37.0 niks
    4dpo 37.1 niks
    5dpo ? niks
    6dpo 36.9 gevoelige borsten winderig krampjes nat gevoel maar weinig afscheiding. Baarmoeder hoog en dicht.
    7dpo 36.8 af en toe wat pijnlijke borsten moe winderig nat gevoel weinig afscheiding. Baarmoeder dicht en hoog. Avonds wel wat pijnlijke steken.
    8dpo 36.8 pijnlijke borsten aan de zijkant. Moeee
    9dpo
    10dpo
    11dpo
    12dpo
     
    Lovey en Mama to B vinden dit leuk.
  15. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    oh wat erg! Sterkte en knuf! Snap dan wel
    Dat je liever wacht! Van eerder testen word je toch niet sneller zwanger!
     
  16. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    vermoedelijke eisprong: 36,4 , veel afscheiding, in de avond alles weg.
    1DPO: 36,7 eenmalig veel slijm verlies (taai, doorzichtig) en heel moe
    2DPO: 36,7 eenmalig veel slijmverlies (taai, doorzichtig) en hele dag drukkend gevoel eierstok links alsof ei blijft hangen. Zelfs gedacht dat nu eisprong was, maar temp is niet gezakt (wat altijd bij mij bij eisprong gebeurt)
    3DPO: 36,8 geen bijzonderheden
    4DPO: 36,7, hele dag constant pijnlijke baarmoeder alsof deze strak staat
    5DPO: 37,0 kater hoofdpijn en spierpijn, moe
    6DPO; 37,1 moe en nog steeds lichte hoofdpijn
    7DPO: 37,0 (wintertijd) , dikke klodder wit creme afscheiding, volle borsten maar niet gespannen/pijnlijk
    8DPO: 36,9 (wintertijd) geen bijzonderheden, natte onderbroek?, volle borsten, beetje gevoelige tepels
    9DPO: 37,0 (zomertijd) volle zware (beetje pijnlijke) borsten en hele zere tepels, natte afscheiding, moe

    Gefeliciteerd Mama to B, mooi hoopgevend nieuws!

    Haileybaby en Tuttebelleke: jullie lijstjes zien er ook spannend uit. Heb je vaker een zeer stuitje tuttebelleke?
    Is de postbode al in de buurt Lovey? Ben heel benieuwd naar je test!

    Ego: Ben benieuwd of er vandaag wat gaat gebeuren :) Ik verwacht het niet, maar zeg nooit nooit.
     
    Lovey en haileybaby vinden dit leuk.
  17. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb vandaag een testje van de action gedaan de normale. Heb een tuur:eek:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Rowena25 en Lovey vinden dit leuk.
  18. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Zo he, wat goed en spannend!!! Als iedereen hier nou lekker zwanger wordt, dan helpen we de Corona crisis met een goede geboortegolf in december! Nu eerst een mooie oploop!
    Ik hoop oprecht ooit ook een tuur te hebbben, maar omo-wit was tot nu toe altijd het resultaat.

    Was je tuur met eerste of tweede plasje? En welke test?
     
    Lovey vindt dit leuk.
  19. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Spannend @haileybaby

    @maestro wat bedoel je met 'wat er vandaag gaat gebeuren'? Qua extra kwaaltjes?
    En met een pijnlijke stuit ben ik niet bekend nee, al moet ik wel zeggen dat het nu wel weer over is. Misschien toch van het vele zitten zo tijdens het thuiswerken? Geen idee!
     
  20. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    9DPO is meestal innestelingsdag. Of gezien deze gekke ronde nog een kwaaltje wat ik nog niet heb gezien :)
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina