Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
  2. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Vandaag 11dpo en mijn testen lijken op te lopen. Inmiddels hoef ik niet meer te turen, wel nog lichte streepjes. Ik vind het heel erg spannend, telkens bang dat het niet waar is/valse streepjes zijn.. ik voel echt eigenlijk niks op wat steekjes en een trekkerig gevoel af en toe na. Geen pijnlijke borsten oid.. hoe gek! Normaal gesproken heb ik ruim een week voor nod al krampen, pijnlijke borsten, afscheiding etc.

    1dpo: hele dag nog wat krampjes/ zeurderig gevoel in onderbuik. Kleverige/plakkerige witte afscheiding.

    2dpo: in de ochtend nog wat krampjes en steekjes, voornamelijk rechts.

    3dpo: blaasontsteking, verder nergens last van

    4dpo: blaasontsteking, verder nergens last van

    5dpo: nergens last van

    6dpo: nergens last van

    7dpo: nergens last van

    8dpo: overdag nergens last van. In de avond een licht zeurend gevoel in onderbuik.

    9dpo: af en toe een trekkerig/zeurend gevoel in onderbuik, soms wat doffe steekjes. Tuurtest..

    10dpo: nergens last van behalve dat mijn blaasontsteking weer terug op lijkt te komen. Af en toe trekkerig gevoel in onderbuik.

    11dpo: Af en toe steekjes in onderbuik, soms trekkerig gevoel en dof/drukkend gevoel rug.
    Licht positieve test!

    12dpo:

    13dpo:

    14dpo: verwachte menstruatie
     
    Lovey vindt dit leuk.
  3. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Foto van de test, ong 3-5 min na testen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Lovey vindt dit leuk.
  5. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    De hele 2 weken niet helemaal lekker met klachten als spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, druk op borst en steken in de borst. Maar dit staat los van de cyclus.
    1dpo niets
    2 dpo niets
    3 dpo niets
    4 dpo niets meer slijm wat erg lijkt op vruchtbaar slijm. Ovu testen negatief
    5 dpo niets meer slijm wat erg lijkt op vruchtbaar slijm. Ovu testen negatief
    6 dpo niets
    7 dpo temp zakt. Wat steken onderin, krampen
    8 dpo temp nog steeds gezakt, niet lager. Wat krampen onderin
    9 dpo vlaag van misselijkheid, nattig gevoel
    10 dpo temp weer gestegen. Vannacht borsten beetje pijnlijk om op te liggen en steken bij schaambot. In de ochtend diarree. Vlaag van misselijkheid. Overal jeuk. Nattigheid gevoel. Lichte streep!
    11 dpo Wat misselijk. Nog wel jeuk. Vlagen van misselijkheid. Nattig gevoel. Borsten prikken een beetje. Weer het gevoel dat ik ziek wordt. 2e test is iets duidelijker dan die van gisteren
    12 dpo Steeds meer misselijk. Prikkende borsten. Hartslag is sneller en voel ik ook vaak. Vermoeid. Slecht slapen en levendige dromen. (Nu ik er over nadenk heb ik het al een paar dagen) lastig in slaap te komen, voel mij erg onrustig
    14 dpo weer levendige dromen. Tepels zijn beetje rozig geworden. Erg vermoeid. Beetje misselijk, maar met regelmatig eten niet veel last. Opnieuw getest. Positief!! :D:D

    Nu geloof ik het wel en gaan we hopen op een mooi kindje in december!
     
  6. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    20200401_122125.jpg
     
    Rowena25 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  7. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Gaat goed hier met de (tuur) testjes!!
     
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ik lees al een tijdje mee, maar wil het deze ronde (nr. 11) ook wel eens bij gaan houden.

    1 dpo: niks
    2 dpo: leuk gedroomd, verder niks
    3 dpo: iets meer eetlust, verder niks
    4 dpo: slecht geslapen, 's nachts tijdens uitrekken of omdraaien wat steekjes rondom rechter-eierstok. Verder niks
    5 dpo: iets korter lontje dan normaal
    6 dpo: af en toe een steek in de baarmoeder-regio, (meer) afscheiding
    7 dpo: soms wat krampjes, pijnlijke stuit (maar dat is misschien van het de hele dag zitten :rolleyes:)
    8 dpo: pijnlijke stuit
    9 dpo: beurs gevoel rechterkant bekkenbodem, verder niks
     
    Lovey vindt dit leuk.
  9. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Lovey vindt dit leuk.
  10. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    ik durf nog niet positief te zijn.. veel steken ineens links en net dikke witte (echt bijna zoals zalf) afscheiding
     
  11. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Is dat een slecht teken, zulke afscheiding?
     
  12. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Geen idee? Ik vond het zo gek, ineens zo’n klodder en steken..
     
  13. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Merk aan mezelf dat ik dit echt enorm spannend vind, bang dat ik toch gewoon ongesteld word dit weekend... maargoed, afwachten!
     
  14. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Het is ook heel spannend! Maar pijntjes en steekjes horen er ook wel bij..
     
  15. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik hoop dat het ‘gewoon’ je baarmoeder is die reageert op de zwangerschap @Afr2310 ! En je leest vaak dat zwangere vrouwen meer afscheiding hebben. Ik duim voor je dat het goed komt!
     
  16. doekje

    doekje Lid

    1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Hallo,
    Ik volg dit topic al een tijdje en wilde ook mijn lijstje toevoegen!
    27 maart ovulatie (zie foto)

    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lovey vindt dit leuk.
  17. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    #517 maestro, 2 apr 2020
    Laatst bewerkt: 2 apr 2020
    vermoedelijke eisprong: 36,4 , veel afscheiding, in de avond alles weg.
    1DPO: 36,7 eenmalig veel slijm verlies (taai, doorzichtig) en heel moe
    2DPO: 36,7 eenmalig veel slijmverlies (taai, doorzichtig) en hele dag drukkend gevoel eierstok links alsof ei blijft hangen. Zelfs gedacht dat nu eisprong was, maar temp is niet gezakt (wat altijd bij mij bij eisprong gebeurt)
    3DPO: 36,8 geen bijzonderheden
    4DPO: 36,7, hele dag constant pijnlijke baarmoeder alsof deze strak staat
    5DPO: 37,0 kater hoofdpijn en spierpijn, moe
    6DPO; 37,1 moe en nog steeds lichte hoofdpijn
    7DPO: 37,0 (wintertijd) , dikke klodder wit creme afscheiding, volle borsten maar niet gespannen/pijnlijk
    8DPO: 36,9 (wintertijd) geen bijzonderheden, natte onderbroek?, volle borsten, beetje gevoelige tepels
    9DPO: 37,0 (zomertijd) volle zware (beetje pijnlijke) borsten en hele zere tepels, natte afscheiding, moe, in de avond hele pijnlijke borsten, BH uitdoen deed heel zeer. 1 wijntje valt totaal niet lekker. (we hadden wat te vieren :D)
    10DPO: 37,0 (zomertijd) volle zware borsten( beetje pijnlijk aan de zijkant), verder helemaal niets voor nu. normaal heb ik nu altijd moodswings maar die zijn niet zichtbaar gelukkig :)
     
    Lovey vindt dit leuk.
  18. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    1dpo 36.9 niks
    2dpo 36.9 niks
    3dpo 37.0 niks
    4dpo 37.1 niks
    5dpo ? niks
    6dpo 36.9 gevoelige borsten winderig krampjes nat gevoel maar weinig afscheiding. Baarmoeder hoog en dicht.
    7dpo 36.8 af en toe wat pijnlijke borsten moe winderig nat gevoel weinig afscheiding. Baarmoeder dicht en hoog. Avonds wel wat pijnlijke steken. Heel levendig gedroomd was gewoon eng.
    8dpo 36.8 pijnlijke borsten aan de zijkant. Moeee krampjes baarmoeder met vlagen misselijk
    9dpo 36.8
    10dpo
    11dpo
    12dpo
     
    Lovey vindt dit leuk.
  19. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Vandaag 12dpo. Ik vind het heel erg spannend, telkens bang dat het niet waar is/valse streepjes zijn..

    1dpo: hele dag nog wat krampjes/ zeurderig gevoel in onderbuik. Kleverige/plakkerige witte afscheiding.

    2dpo: in de ochtend nog wat krampjes en steekjes, voornamelijk rechts.

    3dpo: blaasontsteking, verder nergens last van

    4dpo: blaasontsteking, verder nergens last van

    5dpo: nergens last van

    6dpo: nergens last van

    7dpo: nergens last van

    8dpo: overdag nergens last van. In de avond een licht zeurend gevoel in onderbuik.

    9dpo: af en toe een trekkerig/zeurend gevoel in onderbuik, soms wat doffe steekjes. Tuurtest..

    10dpo: nergens last van behalve dat mijn blaasontsteking weer terug op lijkt te komen. Af en toe trekkerig gevoel in onderbuik.

    11dpo: Af en toe steekjes in onderbuik, soms trekkerig gevoel en dof/drukkend gevoel rug.
    Licht positieve test! Klodder dikke witte afscheiding

    12dpo: test in ochtend nog steeds licht positief. Inmidddels drukkend gevoel in onderrug en soms buikkrampen, lijkt alsof ik ongesteld ga worden. Ik vind het enorm spannend, bang dat het misgaat.

    13dpo:

    14dpo: verwachte menstruatie[/QUOTE]
     
    Lovey vindt dit leuk.
  20. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Afr2310 heb je oploop ten opzichte van vorige testen? Of test je niet met dezelfde urine? Ik testte trouwens ‘s middags altijd veel duidelijker dan ‘s morgens. Ik blijf voor je duimen! Hoop dat die krampjes enzo allemaal teken zijn van je zwangerschap!!!!
     

Deel Deze Pagina