1dpo 36.9 niks 2dpo 36.9 niks 3dpo 37.0 niks 4dpo 37.1 niks 5dpo ? niks 6dpo 36.9 gevoelige borsten winderig krampjes nat gevoel maar weinig afscheiding. Baarmoeder hoog en dicht. 7dpo 36.8 af en toe wat pijnlijke borsten moe winderig nat gevoel weinig afscheiding. Baarmoeder dicht en hoog. Avonds wel wat pijnlijke steken. Heel levendig gedroomd was gewoon eng. 8dpo 36.8 pijnlijke borsten aan de zijkant. Moeee krampjes baarmoeder met vlagen misselijk 9dpo 36.8 steekjes en wat krampen links en rechts baarmoeder. Vlagen misselijk hoofdpijn. Zere borsten aan de zijkanten. Moeee en een licht positieve tuurtest vandaag? 10dpo 36.9 misselijk hoofdpijn pijnlijke borsten waterige afscheiding baarmoeder hoog. Negatieve test. 11dpo 12dpo
Vandaag 13dpo 1dpo: hele dag nog wat krampjes/ zeurderig gevoel in onderbuik. Kleverige/plakkerige witte afscheiding. 2dpo: in de ochtend nog wat krampjes en steekjes, voornamelijk rechts. 3dpo: blaasontsteking, verder nergens last van 4dpo: blaasontsteking, verder nergens last van 5dpo: nergens last van 6dpo: nergens last van 7dpo: nergens last van 8dpo: overdag nergens last van. In de avond een licht zeurend gevoel in onderbuik. 9dpo: af en toe een trekkerig/zeurend gevoel in onderbuik, soms wat doffe steekjes. Tuurtest.. 10dpo: nergens last van behalve dat mijn blaasontsteking weer terug op lijkt te komen. Af en toe trekkerig gevoel in onderbuik. 11dpo: Af en toe steekjes in onderbuik, soms trekkerig gevoel en dof/drukkend gevoel rug. Licht positieve test! Klodder dikke witte afscheiding 12dpo: test in ochtend nog steeds licht positief. Inmidddels drukkend gevoel in onderrug en soms buikkrampen, lijkt alsof ik ongesteld ga worden. Ik vind het enorm spannend, bang dat het misgaat. 13dpo: iets pijnlijkere borsten, krampen in onderbuik en drukkend gevoel rug, idee dat ik ongesteld ga worden..
@haileybaby ahhh nega test? Superbalen! @Afr2310 ik ben nog steeds Team Zwanger voor jou! Dat gevoel van ongesteld worden, lees je zo vaak! ga je nog testen vandaag?
Ik ga maar vast starten met mijn lijstje, ook al wijst het nog nergens op en valt er weinig te melden haha 1DPO Zere tepels 2DPO Zere tepels 3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel 4DPO 5DPO 6DPO 7DPO 8DPO 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO 14DPO Ongesteld?
Ja was vanochtend weer positief.. als ik morgen niet ongesteld word en de testen lopen op/blijven positief dan durf ik het te geloven.
Ik lees al een tijdje mee, maar wil het deze ronde (nr. 11) ook wel eens bij gaan houden. 1 dpo: niks 2 dpo: leuk gedroomd, verder niks 3 dpo: iets meer eetlust, verder niks 4 dpo: slecht geslapen, 's nachts tijdens uitrekken of omdraaien wat steekjes rondom rechter-eierstok. Verder niks 5 dpo: iets korter lontje dan normaal 6 dpo: af en toe een steek in de baarmoeder-regio, (meer) afscheiding 7 dpo: soms wat krampjes, pijnlijke stuit (maar dat is misschien van het de hele dag zitten ) 8 dpo: pijnlijke stuit 9 dpo: beurs gevoel rechterkant bekkenbodem, verder niks 10 dpo: beetje koud, verder niks 11 dpo: kort lontje, dikke pens, koud
Ik ben nog steeds niet ongesteld, cd 39. Onwijs prikkende borsten, emotioneel, moe, levendige dromen met nachtmerries, plassen, en onwijs veel slijm en waterige afscheiding. ContAct gehad met de huisarts. Ze zeiden dat ik wel zwanger kan zijn gezien de symptonen, maar dat de test het niet laat zien ivm lage hcg. Moet volgende week opnieuw testen, na de vorige keer ook niet meer getest. Als het nog steeds niet test, dan weer opnieuw contact opnemen. Ben benieuwd...
Je bedoeld dat krampend gevoel. Was door mijn hele rug eigenlijk. Heel raar gevoel. Sindsdien beetje menstruatie rugpijn onderin.
Ik ben nu 7dpo, maar gisteren had ik pijn over heel mijn rug. Een soort spierpijn of dat alles vastzat, vooral als ik een rechte rug maakte. Nu helemaal nergens meer last van ♀️
ohh spannend! Ja was heel intens. In bed begon mijn rug te verkrampen. Ik hoop dat het bij jou ook een goed teken is!
1 dpo - Vreemde droom over zwangerschap. 2 dpo - Niks. 3 dpo - Witte creme afscheiding, gevoelige tepels, voor het slapen hele vervelende pijn in liezen. 4 dpo - Moeilijke stoelgang, gevoelige tepels. 5 dpo - Gevoelige tepels, trekkerig gevoel liezen (voornamelijk links), stoelgang ene keer diarree, andere keer obstipatie. 6 dpo - 7 dpo - 8 dpo - 9 dpo - 10 dpo (testdag) - 11 dpo - 12 dpo -
1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie 2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur 3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang 4dpo: Geen buikkrampen meer. Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?) Zeurende pijn achter schaambot Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin. 5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd.. Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder. 6dpo: Levendig dromen ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig 7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer
ik denk dat ik wel op groen mag Vrijdag 20-4 posi ovulatietest , 3dagen later ovu pijn? 0/1 veel afscheiding / hevige steken li (eisprong?) 1/2 steekjes li / koud 2/3 steekjes li / duizelig 3/4 steekjes li(&re)/ overdag koud & savonds gloeiwangen / dikke witte afscheiding / ietwat gevoelige tepels&borsten 4/5 steekjes li (&re) / diarree / duizelig /overdag koud & savonds gloeiwangen / dikke witte afscheiding / ietwat gevoelige tepels&borsten / jeuk 5/6 steekjes li / duizelig / af en toe gevoelige borsten / boeren / jeuk 6/7 steekjes li / opgestaan met gevoelige borsten / trekkend gevoel zijkant buik / hmmm borsten doen wel pijn gedurende de dag? Dit is nieuw / koude voeten en handen die niet warm worden / warme wangen/ savonds ineens een krampend gevoel in me rug 7/8 opgestaan met gevoelige borsten , dit houd aan / misselijk in de ochtend, oké niet alleen de ochtend / stekend en trekkend gevoel linkerkant buik / rugpijn / menstruatiegevoel / veel waterige afscheiding/ tuurtest 8/9: steekjes en trekkend gevoel li / misselijk misselijk misselijk / ruik na zweet na het slapen ? (ja bah, heb ik normaal nooit) / borsten nog gevoelig / snel buiten adem / moe (middagdutje gedaan) / en krampen / test loopt op 9/10: vanaf de middag heel misselijk / pijnlijke borsten en tepels / moe moe moe / koud & rillerig / test loopt op 10 / 11 minder misselijk pas vanaf de avond / pijnlijke tepels, brandend gevoel / steken li, minder dan gister / koud & rillerig / moe / test loopt op 11/12 opgestaan met bloedsmaak / misselijk / pijnlijke boobies / gekke droom gehad / koud en rillingen / gevoel als of ik ongesteld ga worden / trekkend en stekend gevoel links / positieve Kruidvat 2v5 12/13 misselijk in vlagen / rommelende darmen / diarree / koud en rillingen / gevoel als of ik ongesteld ga worden / trekkend en stekend gevoel links / week indicator 2/3 ik ga op groen