Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    1dpo 36.9 niks
    2dpo 36.9 niks
    3dpo 37.0 niks
    4dpo 37.1 niks
    5dpo ? niks
    6dpo 36.9 gevoelige borsten winderig krampjes nat gevoel maar weinig afscheiding. Baarmoeder hoog en dicht.
    7dpo 36.8 af en toe wat pijnlijke borsten moe winderig nat gevoel weinig afscheiding. Baarmoeder dicht en hoog. Avonds wel wat pijnlijke steken. Heel levendig gedroomd was gewoon eng.
    8dpo 36.8 pijnlijke borsten aan de zijkant. Moeee krampjes baarmoeder met vlagen misselijk
    9dpo 36.8 steekjes en wat krampen links en rechts baarmoeder. Vlagen misselijk hoofdpijn. Zere borsten aan de zijkanten. Moeee en een licht positieve tuurtest vandaag?
    10dpo 36.9 misselijk hoofdpijn pijnlijke borsten waterige afscheiding baarmoeder hoog. Negatieve test.
    11dpo
    12dpo

2. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Vandaag 13dpo

1dpo: hele dag nog wat krampjes/ zeurderig gevoel in onderbuik. Kleverige/plakkerige witte afscheiding.

2dpo: in de ochtend nog wat krampjes en steekjes, voornamelijk rechts.

3dpo: blaasontsteking, verder nergens last van

4dpo: blaasontsteking, verder nergens last van

5dpo: nergens last van

6dpo: nergens last van

7dpo: nergens last van

8dpo: overdag nergens last van. In de avond een licht zeurend gevoel in onderbuik.

9dpo: af en toe een trekkerig/zeurend gevoel in onderbuik, soms wat doffe steekjes. Tuurtest..

10dpo: nergens last van behalve dat mijn blaasontsteking weer terug op lijkt te komen. Af en toe trekkerig gevoel in onderbuik.

11dpo: Af en toe steekjes in onderbuik, soms trekkerig gevoel en dof/drukkend gevoel rug.
    Licht positieve test! Klodder dikke witte afscheiding

12dpo: test in ochtend nog steeds licht positief. Inmidddels drukkend gevoel in onderrug en soms buikkrampen, lijkt alsof ik ongesteld ga worden. Ik vind het enorm spannend, bang dat het misgaat.

13dpo: iets pijnlijkere borsten, krampen in onderbuik en drukkend gevoel rug, idee dat ik ongesteld ga worden..

3. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @haileybaby ahhh nega test? Superbalen! :(

@Afr2310 ik ben nog steeds Team Zwanger voor jou! Dat gevoel van ongesteld worden, lees je zo vaak! ga je nog testen vandaag?

Afr2310 en haileybaby vinden dit leuk.
  4. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ga maar vast starten met mijn lijstje, ook al wijst het nog nergens op en valt er weinig te melden haha :D

1DPO Zere tepels
    2DPO Zere tepels
    3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel
    4DPO
    5DPO
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    14DPO Ongesteld?

Afr2310 vindt dit leuk.
  5. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja helaas wel. Maar we wachten het even af me temp is vandaag wel gestegen dus wie weet.

6. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Ja was vanochtend weer positief.. als ik morgen niet ongesteld word en de testen lopen op/blijven positief dan durf ik het te geloven.

doekje, Mama to B en Doublemom vinden dit leuk.
  7. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    gefeliciteerd!!

Waar zat de rugpijn precies?

8. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    #548 Tuttebelleke, 3 apr 2020
    Laatst bewerkt: 3 apr 2020
    Ik lees al een tijdje mee, maar wil het deze ronde (nr. 11) ook wel eens bij gaan houden.

1 dpo: niks
    2 dpo: leuk gedroomd, verder niks
    3 dpo: iets meer eetlust, verder niks
    4 dpo: slecht geslapen, 's nachts tijdens uitrekken of omdraaien wat steekjes rondom rechter-eierstok. Verder niks
    5 dpo: iets korter lontje dan normaal
    6 dpo: af en toe een steek in de baarmoeder-regio, (meer) afscheiding
    7 dpo: soms wat krampjes, pijnlijke stuit (maar dat is misschien van het de hele dag zitten :rolleyes:)
    8 dpo: pijnlijke stuit
    9 dpo: beurs gevoel rechterkant bekkenbodem, verder niks
    10 dpo: beetje koud, verder niks
    11 dpo: kort lontje, dikke pens, koud

9. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, cd 39. Onwijs prikkende borsten, emotioneel, moe, levendige dromen met nachtmerries, plassen, en onwijs veel slijm en waterige afscheiding. ContAct gehad met de huisarts. Ze zeiden dat ik wel zwanger kan zijn gezien de symptonen, maar dat de test het niet laat zien ivm lage hcg. Moet volgende week opnieuw testen, na de vorige keer ook niet meer getest. Als het nog steeds niet test, dan weer opnieuw contact opnemen. Ben benieuwd...

Roxy1994 vindt dit leuk.
  10. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
  11. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    ja wel, maar ze zeiden dat ik volgende week moet afwachten, dus volgende week ga ik testen...

12. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Je bedoeld dat krampend gevoel. Was door mijn hele rug eigenlijk. Heel raar gevoel. Sindsdien beetje menstruatie rugpijn onderin.

doekje vindt dit leuk.
  13. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
  14. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ik ben nu 7dpo, maar gisteren had ik pijn over heel mijn rug. Een soort spierpijn of dat alles vastzat, vooral als ik een rechte rug maakte. Nu helemaal nergens meer last van ‍♀️

15. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    ohh spannend! Ja was heel intens. In bed begon mijn rug te verkrampen. Ik hoop dat het bij jou ook een goed teken is!

16. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo - Vreemde droom over zwangerschap.
    2 dpo - Niks.
    3 dpo - Witte creme afscheiding, gevoelige tepels, voor het slapen hele vervelende pijn in liezen.
    4 dpo - Moeilijke stoelgang, gevoelige tepels.
    5 dpo - Gevoelige tepels, trekkerig gevoel liezen (voornamelijk links), stoelgang ene keer diarree, andere keer obstipatie.
    6 dpo -
    7 dpo -
    8 dpo -
    9 dpo -
    10 dpo (testdag) -
    11 dpo -
    12 dpo -

17. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
    6dpo: Levendig dromen
    ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel
    Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig
    7dpo:
    Rommelende darmen. Misselijk sochtends
    Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn
    Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer

Mama to B vindt dit leuk.
  18. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

O jeeetje wat spannend en onzeker allemaal

19. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    ik denk dat ik wel op groen mag :rolleyes:

Vrijdag 20-4 posi ovulatietest , 3dagen later ovu pijn?

0/1 veel afscheiding / hevige steken li (eisprong?)
    1/2 steekjes li / koud
    2/3 steekjes li / duizelig
    3/4 steekjes li(&re)/ overdag koud & savonds gloeiwangen / dikke witte afscheiding / ietwat gevoelige tepels&borsten
    4/5 steekjes li (&re) / diarree / duizelig /overdag koud & savonds gloeiwangen / dikke witte afscheiding / ietwat gevoelige tepels&borsten / jeuk
    5/6 steekjes li / duizelig / af en toe gevoelige borsten / boeren / jeuk
    6/7 steekjes li / opgestaan met gevoelige borsten / trekkend gevoel zijkant buik / hmmm borsten doen wel pijn gedurende de dag? Dit is nieuw / koude voeten en handen die niet warm worden / warme wangen/ savonds ineens een krampend gevoel in me rug
    7/8 opgestaan met gevoelige borsten , dit houd aan / misselijk in de ochtend, oké niet alleen de ochtend / stekend en trekkend gevoel linkerkant buik / rugpijn / menstruatiegevoel / veel waterige afscheiding/ tuurtest
    8/9: steekjes en trekkend gevoel li / misselijk misselijk misselijk / ruik na zweet na het slapen ? (ja bah, heb ik normaal nooit) / borsten nog gevoelig / snel buiten adem / moe (middagdutje gedaan) / en krampen / test loopt op
    9/10: vanaf de middag heel misselijk / pijnlijke borsten en tepels / moe moe moe / koud & rillerig / test loopt op
    10 / 11 minder misselijk pas vanaf de avond / pijnlijke tepels, brandend gevoel / steken li, minder dan gister / koud & rillerig / moe / test loopt op
    11/12 opgestaan met bloedsmaak / misselijk / pijnlijke boobies / gekke droom gehad / koud en rillingen / gevoel als of ik ongesteld ga worden / trekkend en stekend gevoel links / positieve Kruidvat 2v5
    12/13 misselijk in vlagen / rommelende darmen / diarree / koud en rillingen / gevoel als of ik ongesteld ga worden / trekkend en stekend gevoel links / week indicator 2/3 ik ga op groen

Bijgevoegde bestanden:

BloemNH, doekje, MomK en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Wauw @Mama to B gefeliciteerd met deze mooie test!!

Mama to B vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina