Ronde 9. Ik ben echt niet van het overdrijven, maar zoals ik beschreef is het echt 1dpo: “gelukt gevoel” 2dpo: moe, gek gevoel in mn lijf, af en toe misselijkvlaag savonds, veel slijm 3dpo: (vandaag) veel slijm, nog steeds heel heel licht misselijk, gekkige krampjes onderin buik 4dpo: veel afscheiding.. 5dpo: sinds vanmiddag echt heel misselijk, koud! Borsten voel ik ook echt meer als ik er niet aan zit, dan als ik er wel aan zit. 6dpo: slijmerige afscheiding, hoofdpijn, snel zweten, hoofdpijn s’middags 7dpo: oke, mijn borsten doen echt zeer ... misselijkheids gevoel.. testdrang!
Ik denk dat ik maandag pas ga testen. Ik heb zo vaak te vroeg getest, en zo veel geld eraan verspilt.. maandag ben ik pas 9DPO. Anders dinsdag pas. Maar ik denk dat het maandag word.
Ik lees al een tijdje mee, maar wil het deze ronde (nr. 11) ook wel eens bij gaan houden. 1 dpo: niks 2 dpo: leuk gedroomd, verder niks 3 dpo: iets meer eetlust, verder niks 4 dpo: slecht geslapen, 's nachts tijdens uitrekken of omdraaien wat steekjes rondom rechter-eierstok. Verder niks 5 dpo: iets korter lontje dan normaal 6 dpo: af en toe een steek in de baarmoeder-regio, (meer) afscheiding 7 dpo: soms wat krampjes, pijnlijke stuit (maar dat is misschien van het de hele dag zitten ) 8 dpo: pijnlijke stuit 9 dpo: beurs gevoel rechterkant bekkenbodem, verder niks 10 dpo: beetje koud, verder niks 11 dpo: kort lontje, dikke pens, koud 12 dpo: vol gevoel in de onderbuik, bruinverlies
Ik ga maar vast starten met mijn lijstje, ook al wijst het nog nergens op en valt er weinig te melden haha 1DPO Zere tepels 2DPO Zere tepels 3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel 4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk 5DPO 6DPO 7DPO 8DPO 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO 14DPO Ongesteld?
Hier mijn lijstje nog even. 3-3 rugpijn, misselijk ONGIE 8-3 einde ongie 18-3 meer afscheiding , bruin sliertje x 20-3 groot klont vruchtbaar slijm x 26-3 witte afscheiding, nat gevoel 27-3 misselijk savonds in bed, veel vol gevoel, midden in de nacht wakker worden en het mega heet hebben 29-3 meer witte afscheiding, moe/koud/licht misselijk, jeuk bij keizersnede litteken 30-3 moe, hoofdpijn, koud, 31-3 kots misselijk ochtend, drukkend gevoel rechts, avond misselijk 1-3 rugpijn, warm gevoel in buik, zwaar gevoel in onderbuik 3-3 meer afscheiding, ongie krampen 4-4 veel afscheiding , felle steken rechters, smiddags weer meerdere steken, mega rug en buik “krampen”
1 dpo - Vreemde droom over zwangerschap. 2 dpo - Niks. 3 dpo - Witte creme afscheiding, gevoelige tepels, voor het slapen hele vervelende pijn in liezen. 4 dpo - Moeilijke stoelgang, gevoelige tepels. 5 dpo - Gevoelige tepels, trekkerig gevoel liezen (voornamelijk links), stoelgang ene keer diarree, andere keer obstipatie. 6 dpo - Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, dat verdween snel weer. Gevoelige tepels. Sinds vanmiddag misselijk, maagzuur en de hoofdpijn kwam terug. Als ik met mijn arm langs mijn borst ga, is dat gevoelig en het lijkt wat voller te voelen. Nog steeds zo nu en dan een trekkerig gevoel in de liezen (rechts vooral). Rommelende darmen. Net wat steekjes in de onderbuik. Totaal geen behoefte om mezelf op te maken. Edit: 5 en 6 dpo heel winderig, oops . 7 dpo - 8 dpo - 9 dpo - 10 dpo (testdag) - 11 dpo - 12 dpo -
1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie 2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur 3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang 4dpo: Geen buikkrampen meer. Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?) Zeurende pijn achter schaambot Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin. 5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd.. Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder. 6dpo: Levendig dromen ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig 7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer. 8dpo: Wakker geworden met lichte rommelende darmen. Gedroomd dat ik 3 keer een positieve zwangerschapstest in handen had. Zeurende pijn in onderrug. Af en toe jeuk op mijn linker borst.
Ik lees al een tijdje mee, maar wil het deze ronde (nr. 11) ook wel eens bij gaan houden. 1 dpo: niks 2 dpo: leuk gedroomd, verder niks 3 dpo: iets meer eetlust, verder niks 4 dpo: slecht geslapen, 's nachts tijdens uitrekken of omdraaien wat steekjes rondom rechter-eierstok. Verder niks 5 dpo: iets korter lontje dan normaal 6 dpo: af en toe een steek in de baarmoeder-regio, (meer) afscheiding 7 dpo: soms wat krampjes, pijnlijke stuit (maar dat is misschien van het de hele dag zitten ) 8 dpo: pijnlijke stuit 9 dpo: beurs gevoel rechterkant bekkenbodem, verder niks 10 dpo: beetje koud, verder niks 11 dpo: kort lontje, dikke pens, koud 12 dpo: vol gevoel in de onderbuik, bruinverlies, ongesteld
Hallo dames, Ik "waag" me ook eens aan een lijstje. Dit is nu de eerste "echte" ronde sinds de koperspiraal eruit is (we hebben 2 rondes gewacht). DPO 1: honger, zware en zere borsten, moe 2: idem 3: idem 4: idem + veel cremige afscheiding 5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder. 6:...
Goedemorgen dames, Ik lees al een tijdje mee. Na intensief traject met iui, daarna nog ‘ gedoe’ met hoge bloeddruk en schildklierproblemen nu eindelijk gezond verklaard en goed ingesteld voor schildklier. We wagen nog een kleine poging tot de herfst en dan sluiten we onze kinderwens (inmiddels 41) Deze maand gestart met teunisbloem olie en veel meer klachten na ovulatie. 29-3 positieve ovulatietest 30-3 positieve ovulatietest +ovulatie (voel ik altijd) 1dpo: hele pijnlijke tepels, beetje rugpijn, beetje hoofdpijn. 2 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn 3 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, koud in de avond. 4 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, hele dag koud krijg het niet warm. 14:30 beetje misselijk. 5 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, droge ogen in de nacht meer plassen. 6 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin, beurs gevoel in mijn buik, in de nacht droge ogen, meer plassen, dorst. Puistjes zijn minder. Borsten zijn voller 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 11-4 NOD
1dpo 36.9 niks 2dpo 36.9 niks 3dpo 37.0 niks 4dpo 37.1 niks 5dpo ? niks 6dpo 36.9 gevoelige borsten winderig krampjes nat gevoel maar weinig afscheiding. Baarmoeder hoog en dicht. 7dpo 36.8 af en toe wat pijnlijke borsten moe winderig nat gevoel weinig afscheiding. Baarmoeder dicht en hoog. Avonds wel wat pijnlijke steken. Heel levendig gedroomd was gewoon eng. 8dpo 36.8 pijnlijke borsten aan de zijkant. Moeee krampjes baarmoeder met vlagen misselijk 9dpo 36.8 steekjes en wat krampen links en rechts baarmoeder. Vlagen misselijk hoofdpijn. Zere borsten aan de zijkanten. Moeee en een licht positieve tuurtest vandaag? 10dpo 36.9 misselijk hoofdpijn pijnlijke borsten waterige afscheiding baarmoeder hoog. Negatieve test. 11dpo 36.9 krampen moe misselijk 12dpo 36.6 roze/rode afscheiding opgelucht mooie cyclus goed lf op naar volgende ronde.