Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
     
  2. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    1-3 dpo : niks
    4dpo: misselijk, winderig, steken in me onderbuik, menstruatie achtig gevoel,moe
    5dpo: stekjes in rechte lies, misselijk, maagzuur, heel erg moe
     
  3. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    1 t/m 3 dpo; nikssss!
    4/5 dpo: opgezet gevoel, boeren/scheetjes en hele vage droom.
    5/6 dpo: nog steeds heel luchtig, diarree, na avondeten kwam mn eten bijna omhoog als ik boerde, maagzuur, keelpijn, verkouden aan t worden?
    6/7 dpo: heel verkouden, lichte verhoging, eerder naar huis van werk.. voel me grieperig; negatief getest
    8/9 dpo: ziek! Amper geslapen, stront verkouden, geen eetlust, oftewel; griep. Mn oog traant als een malle! Klodder witte afscheiding. Negatief getest.
    9/10 dpo: nog steeds ziek. Focus ligt meer op beter worden dan zwangerschapstesten doen, dus die doe ik vandaag niet. Alle symptomen die ik wellicht heb worden vervaagd door ziek zijn, dus geen idee! Morgen is m’n nod, dan wellicht meer duidelijkheid.

    Toch een test gedaan.. licht streepje! Morgen weer testen. Als ik niet ongesteld word morgen kan ik op groen!!
     
    Snoozey, MissElla87, Mommytobe4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Spannend!! Ik had dat vorige maand ook toen ik positief testte. 4 dagen gedacht dat ik griep had en toen een positieve test :confused:

    Ik duim voor een mooie oploop!
     
  5. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p) en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week.
     
  6. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p) en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week. TOEVOEGING: Sliertje rood slijm bij het afvegen.. :o:
     
    Daschaaa vindt dit leuk.
  7. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    1-3 dpo : niks
    4dpo: misselijk, winderig, steken in me onderbuik, menstruatie achtig gevoel,moe
    5dpo: stekjes in rechte lies, misselijk, maagzuur, heel erg moe
    6dpo: beetje pijn rechts in me onderbuik, heel erg moe, pijn in me onderrug
     
  8. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p), kramp en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week. TOEVOEGING: Sliertje rood slijm bij het afvegen.. :o:
    8 DPO Kramp is over maar nu een soort van trekkend gevoel bij mijn liezen. Nog steeds moe en misselijk. Gisteravond nog een paar rode sliertjes bij het afvegen. Borsten beginnen wat gevoelig te worden, tepels zijn iets donkerder.
     
    Roxy1994 vindt dit leuk.
  9. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    1-3 dpo : niks
    4dpo: misselijk, winderig, steken in me onderbuik, menstruatie achtig gevoel,moe
    5dpo: stekjes in rechte lies, misselijk, maagzuur, heel erg moe
    6dpo: beetje pijn rechts in me onderbuik, heel erg moe, pijn in me onderrug
    7dpo: krampachtig gevoel, duizelig, moe.
    Ene moment erg koud.
     
  10. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    #50 Snoozey, 26 feb 2020
    Laatst bewerkt: 26 feb 2020
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p), kramp en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week. TOEVOEGING: Sliertje rood slijm bij het afvegen.. :o:
    8 DPO Kramp is over maar nu een soort van trekkend gevoel bij mijn liezen. Nog steeds moe en misselijk. Gisteravond nog een paar rode sliertjes bij het afvegen. Borsten beginnen wat gevoelig te worden, tepels zijn iets donkerder.
    9 DPO Heel moe ondanks 9 uur slaap, misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten, diarree, klodder witte afscheiding... een heel heel heel vaag streepje op mijn test vanochtend waar na het opdrogen niets meer van te zien is (Ja, sorry ik kon me niet inhouden :o:)
     
    Roxy1994, Daschaaa en Mama to B vinden dit leuk.
  11. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @Snoozey toch echt een heel spannend lijstje!
     
  12. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    1-3 dpo : niks
    4dpo: misselijk, winderig, steken in me onderbuik, menstruatie achtig gevoel,moe
    5dpo: stekjes in rechte lies, misselijk, maagzuur, heel erg moe
    6dpo: beetje pijn rechts in me onderbuik, heel erg moe, pijn in me onderrug
    7dpo: krampachtig gevoel, duizelig, moe.
    Ene moment erg koud.
    8dpo: wakker geworden met honger. Me darmen zijn goed van slag( goed aan het werk)krampen komen met vlagen.
     
  13. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Spannend!!!!
     
  14. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Dpo1: geen symptomen
    Dpo2: geen symptomen
    Dpo3: geen symptomen
    Dpo4: licht menstruatie krampen met vlagen.
    Dpo5: krampen blijven aanhouden, natte doorzichtige afscheiding en gloeihoofd. Levensechte dromen, veel wakker.
    Dpo6: lichte kraampjes en steekjes alleen rechts, zelfde afscheiding, gloei hoofd en dromen.
    Dpo7: met vlagen kraampjes, vooral in rust en een gloei hoofd
    Dpo8: trekkend gevoel onderbuik rechter kant
    Dpo9: klodder witte afscheiding verder hele waterige afscheiding. Obstipatie.
    Dpo10: obstipatie, waterige afscheiding en zere onderrug.
     
  15. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    1 t/m 3 dpo; nikssss!
    4/5 dpo: opgezet gevoel, boeren/scheetjes en hele vage droom.
    5/6 dpo: nog steeds heel luchtig, diarree, na avondeten kwam mn eten bijna omhoog als ik boerde, maagzuur, keelpijn, verkouden aan t worden?
    6/7 dpo: heel verkouden, lichte verhoging, eerder naar huis van werk.. voel me grieperig; negatief getest
    8/9 dpo: ziek! Amper geslapen, stront verkouden, geen eetlust, oftewel; griep. Mn oog traant als een malle! Klodder witte afscheiding. Negatief getest.
    9/10 dpo: nog steeds ziek. Focus ligt meer op beter worden dan zwangerschapstesten doen, dus die doe ik vandaag niet. Alle symptomen die ik wellicht heb worden vervaagd door ziek zijn, dus geen idee! Morgen is m’n nod, dan wellicht meer duidelijkheid.


    Dikke, vette, positieve test(en) verder... ZWANGER!
     
    Ready2loveU, Geena, Doublemom en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    gefeliciteerd, lekker genieten nu! Zie toch vaker voorbij komen dat vrouwen ziek zijn rond de innesteling!
     
    Ongeduldig90 vindt dit leuk.
  17. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Ik zag dat dus ook elke keer, maar hield mezelf continue voor; neeeee het heerst! Maak jezelf nou niet gek. Tot ik me niet meer in kon houden en toch maar ging testen ;) blij dat ik dat gedaan heb! Je weerstand kan blijkbaar meteen een duikvlucht naar beneden nemen. Vanaf 8dpo last van dichte neus en keelpijn, dag erna was ik echt beroerd. En ik boerde wat af icm maagzuur!
     
    Mama to B vindt dit leuk.
  18. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p), kramp en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week. TOEVOEGING: Sliertje rood slijm bij het afvegen.. :o:
    8 DPO Kramp is over maar nu een soort van trekkend gevoel bij mijn liezen. Nog steeds moe en misselijk. Gisteravond nog een paar rode sliertjes bij het afvegen. Borsten beginnen wat gevoelig te worden, tepels zijn iets donkerder.
    9 DPO Heel moe ondanks 9 uur slaap, misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten, diarree, klodder witte afscheiding... een heel heel heel vaag streepje op mijn test vanochtend waar na het opdrogen niets meer van te zien is (Ja, sorry ik kon me niet inhouden :o:)
    10 DPO Negatieve test, steekjes in mijn liezen, rugpijn en nog steeds een beetje suf, maar niet zo erg als gisteren. Wel nog steeds gevoelige borsten. Denk toch dat het 'm niet wordt deze maand...
     
  19. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    1-3 dpo : niks
    4dpo: misselijk, winderig, steken in me onderbuik, menstruatie achtig gevoel,moe
    5dpo: stekjes in rechte lies, misselijk, maagzuur, heel erg moe
    6dpo: beetje pijn rechts in me onderbuik, heel erg moe, pijn in me onderrug
    7dpo: krampachtig gevoel, duizelig, moe.
    Ene moment erg koud.
    8dpo: wakker geworden met honger. Me darmen zijn goed van slag( goed aan het werk)krampen komen met vlagen.
    9dpo:heel vaak plassen en poepen. Normaal gesproken ga ik met moeiten een keer in 3dagen, nu elke dag en vandaag heel vaak. Paar flinken steken in me baarmoeder. Weinig trek, maagzuur
     
  20. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd ❤️
     
    Ongeduldig90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina