Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.669
    1.603
    113
    Vrouw
    Spannend zeg! Ik hoop het voor je. Wel belovende symptomen!
    Ik denk dat mijn ei in aantocht is. Heb alweeer beetje zere tepels en af n toe wat buikpijn. Dat wordt weer eeen vroeg ei!! Zit nu op dag 17. Dus mn ei is er zoiezo voor dag 22. En dan nu maar hopen dat mn LF wat langer word dan 10 dagen. Of natuurlijk 9 maanden dat zou nog beter zijn :p

doekje vindt dit leuk.
  2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ga maar vast starten met mijn lijstje, ook al wijst het nog nergens op en valt er weinig te melden haha :D

1DPO Zere tepels
    2DPO Zere tepels
    3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel
    4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk
    5DPO zere boob(s?) als ik geen bh draag, ontbijt viel ‘zwaar’, lichtroze afscheiding
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    14DPO Ongesteld?

doekje vindt dit leuk.
  3. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    ooo spannend, houd je me op de hoogte! Mijn borsten zien er vandaag ook heel groot uit, zeg maar dat bruine gedeelte lijkt veel breder. Zit nu op dag 41... ik ben erg benieuwd :$...

Roxy1994 vindt dit leuk.
  4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO
    1: honger, zware en zere borsten, moe
    2: idem
    3: idem
    4: idem + veel cremige afscheiding
    5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder.
    6: idem + in de hele onderbuik steken en krampjes, zeurderige onderrug, opgezette darmenbuik en niet de grote behoefte kunnen doen.

5. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
    6dpo: Levendig dromen
    ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel
    Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig
    7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends
    Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn
    Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer.
    8dpo: Wakker geworden met lichte rommelende darmen. Gedroomd dat ik 3 keer een positieve zwangerschapstest in handen had. Zeurende pijn in onderrug. Af en toe jeuk op mijn linker borst.
    9dpo: naast wat steekjes in de lies zowel links als rechts, geen symptomen. Owja, en een beetje jeuk. Maar dat komt vast door een droge huid.

6. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw

7. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo - Vreemde droom over zwangerschap.
    2 dpo - Niks.
    3 dpo - Witte creme afscheiding, gevoelige tepels, voor het slapen hele vervelende pijn in liezen.
    4 dpo - Moeilijke stoelgang, gevoelige tepels.
    5 dpo - Gevoelige tepels, trekkerig gevoel liezen (voornamelijk links), stoelgang ene keer diarree, andere keer obstipatie.
    6 dpo - Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, dat verdween snel weer. Gevoelige tepels. Sinds vanmiddag misselijk, maagzuur en de hoofdpijn kwam terug. Als ik met mijn arm langs mijn borst ga, is dat gevoelig en het lijkt wat voller te voelen. Nog steeds zo nu en dan een trekkerig gevoel in de liezen (rechts vooral). Rommelende darmen. Net wat steekjes in de onderbuik. Totaal geen behoefte om mezelf op te maken.
    Edit: 5 en 6 dpo heel winderig, oops :oops:.
    7 dpo - Vandaag druk bezig geweest, daarom niet heel erg gefocust op symptomen. Wel lage rugpijn, kan komen door heel veel gedaan hebben. Gevoelige borsten zijn een heel stuk minder, wel nog steeds gevoelige tepels. Steekjes hier en daar in de onderbuik.
    8 dpo -
    9 dpo -
    10 dpo (testdag) -
    11 dpo -
    12 dpo -

8. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28

9. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Mijn tempo is vandaag gezakt en dat betekent dus ongesteld. Had het al verwacht, aangezien ik 0 symptomen had. Gefeliciteerd voor alle zwangeren en op naar de volgende ronde voor alle anderen!

10. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
  11. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    #591 MissMommyToBe30, 6 apr 2020
    Laatst bewerkt: 6 apr 2020
    Nou dames, even een update van mij.. ben inmiddels cd 42.. zie echt elke dag levendige dromen, slaap enorm wild volgens mijn partner en oook zo diep.. in de nachten wakker worden om te plassen, terwijl ik niet eens zoveel drink... heb dus van het weekend een wat duurdere test gehaald van de Kruidvat. Dat adviseerde m’n huisarts, ze had geen goede ervaringen met de goedkope testen oa van de action. En heb daarnet getest met weinig urine, maar wilde toch weten waar ik aan toe ben, kwam gewoon niet veel urine uit.. kijk er net naar, en als je heeel goed kijkt zie je alweer een lichte streep.. dan denk ik bij mezelf, gaat er iets mis dat ik zo licht positief? Waar kan het aan liggen; heb ik een verlate eisprong gehad? Of test ik überhaupt gewoon heel licht positief? Want heb ook wel eens gelezen dat mensen zwanger bleken te zijn, terwijl ze gewoon licht testten.. nou ik wacht deze week weer af en dan neem ik contact op met mijn gynacholoog... en misschien doe ik dan wel een clearblue test, maar lees dus dat je daar veel hcg hormoon voor moet aanmaken, ben bang dat dat bij mij niet betrouwbaar is? Het is heel spannend, maar ga er toch nuchter in en nu lekker aan het werk! Blijf positief, maar vind het toch mega spannend, want die borsten van mij voelen ook zwaar en dat bruine gedeelte lijkt qua oppervlakte ook veel groter! O ja, enorme last van mijn droge lippen! liefs van mij! ❤️

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  12. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Een van mijn goede vriendinnen testte ook niet positief met urine testen. Die heeft op een gegeven moment een bloedtest laten doen en bleek toen dus al 8 weken zwanger. Ik duim voor jou dat zoiets ook bij jou is! Wat moet dit frusterend voor je zijn zeg, die onduidelijkheid....

MissMommyToBe30 vindt dit leuk.
  13. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Oh my ik vind het ineens zo spannend worden!!!! Ben benieuwd of het lichtroze verlies van een innesteling komt :o:

1DPO Zere tepels
    2DPO Zere tepels
    3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel
    4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk
    5DPO zere boob(s?) als ik geen bh draag, ontbijt viel ‘zwaar’ *edit ‘s avonds wat prikjes/krampjes baarmoeder*
    6DPO licht gevoelige borsten als ik eraan kom, ineens veel afscheiding en het is lichtroze, zere onderrug en af en toe wat kramperig in bm
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    14DPO Ongesteld?

Natas123, Lovey, mxm en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    daarnaast sta ik bijna elke dag op met spierpijn... bizar!

15. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    Wat een gekke situatie @MissMommyToBe30
    Fijn dat je er zo nuchter in staat. Ik duim mee!

MissMommyToBe30 vindt dit leuk.
  16. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Ik kan mezelf wel gek maken en stressen, maar bereik er toch niks mee.. uiteindelijk kom ik er wel achter wat er gaande is, alleen geduld is een schone zaak zeggen ze niets voor niets :thumup:.. dus ik wacht het af, heb genoeg te doen voor mijn werk, dus degelijk afleiding. We gaan het meemaken :):)

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  17. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    dank je wel! ❤️ Ik hoop het ook. Liefs

18. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik ga toch morgen pas testen. Ik ben dan pas 10DPO. Vind dat nog wel vroeg... maar ik ga het toch doen! :thumup:

Doublemom vindt dit leuk.
  19. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
    6dpo: Levendig dromen
    ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel
    Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig
    7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends
    Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn
    Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer.
    8dpo: Wakker geworden met lichte rommelende darmen. Gedroomd dat ik 3 keer een positieve zwangerschapstest in handen had. Zeurende pijn in onderrug. Af en toe jeuk op mijn linker borst.
    9dpo: naast wat steekjes in de lies zowel links als rechts, geen symptomen. Owja, en een beetje jeuk. Maar dat komt vast door een droge huid.Edit: sinds 2 uurtjes zeurende pijn in onderrug en met vlagen misselijk (te vet gegeten?)
    10dpo: Slecht geslapen. Beurse onderrug. Misselijk sochtends.
    Geen menstruatiekrampen maar een aanhoudend steekje linksonder in mn buik.

Kan er op 10 dpo nog een innesteling plaatsvinden?

MissMommyToBe30 en Doublemom vinden dit leuk.
  20. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Kan zeker!!!

doekje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina