Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    De menstruatiekrampen komen eraan...
    Nog 3/4 dagen te gaan tot NOD, maar denk dat ik al bijna op rood kan. :(

2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Neeeeee!!!! Heb je die krampen altijd zo vroeg dan? Ik duim dat het krampen zijn van een innesteling!
    Hier vandaag ook lichte krampjes af en toe...

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO
    1: honger, zware en zere borsten, moe
    2: idem
    3: idem
    4: idem + veel cremige afscheiding
    5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder.
    6: idem + in de hele onderbuik steken en krampjes, zeurderige onderrug, opgezette darmenbuik en niet de grote behoefte kunnen doen.
    7: Veel afscheiding, nat gevoel. Zware borsten. Opstaan met spierpijn. De hele dag door krampjes/steekjes in de onderbuik en pijnlijke liezen. Hongergevoel aanzienlijk minder. Moe.

4. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Mijn lichaam doet heel raar. Ben opeens super emotioneel geworden omdat mijn man geen chocola wilt halen voor me?! Droge, rode ogen. De krampjes zijn echt heel licht, maar net had ik bij het afvegen na het toiletbezoek beetje rozig op mn papier. Dit had ik de vorige keer ook en toch ongie geworden. Het vreemde vind ik dat ik dit nooit eerder heb gehad zo met dat roze. Het begon altijd met donkerbruin oud bloed.
    Ohja, of mijn tepels zijn ook een stuk groter of ik word gek :(
    Hoeveel dpo ben jij?

Doublemom vindt dit leuk.
  5. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik herken wel dingen die je schrijft! Ik ben nu alleen 6 dpo dus iets minder ver. Maar ik heb in jan en feb ook een bloedinkje gehad rond 9 dpo. Nu had ik vanmorgen dus ook lichtroze bij afvegen, daarna niet meer. En verder vandaag af en toe lichte krampjes. Voelt als menstruatiekrampjes, maar echt veeeeel lichter.

Wanner begint bij jou het bruinverlies meestal voor je nod?

6. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Op 6dpo een bloedinkje klinkt hoopvol!!

Dat bruine begon normaal 1 dag van te voren. En nu dus roze 4 dagen van te voren.
    Ga ervanuit dat ik ongie word, dan kan het daarna alleen maar meevallen, toch? :)
    Een nee heb ik en een ja kan ik krijgen zullen we maar zeggen haha

7. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik blijf voor je duimen @doekje

8. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ah super lief!!!

nog steeds maar een klein bietje roze... en alweer steken achter mn schaambot thv mn lies..

9. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hier ook af en toe krampjes en steekjes zo laag rond bm

10. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Goedenavond,
    29-3 positieve ovulatietest
    30-3 positieve ovulatietest +ovulatie (voel ik altijd)
    1dpo: hele pijnlijke tepels, beetje rugpijn, beetje hoofdpijn.
    2 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn
    3 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, koud in de avond.
    4 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, hele dag koud krijg het niet warm. 14:30 beetje misselijk.
    5 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, droge ogen in de nacht meer plassen.
    6 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin, beurs gevoel in mijn buik, in de nacht droge ogen, meer plassen, dorst. Puistjes zijn minder. Borsten zijn voller
    7 dpo: pijnlijke borsten, niet alleen tepels, trek, hoofdpijn, geen afscheiding normaal wel. Middag buikpijn en zwaar gevoel in bm. Opgeblazen gevoel buik zet op maar geen constipatie. Ongeduld neemt toe.
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    11-4 NOD

Doublemom en doekje vinden dit leuk.
  11. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ik had ook mijn innesteling op 10 dpo, dus dat kan zeker! In de avond voelde ik lichte steekjes en toen wist ik het. Op 9dpo testte ik nog negatief.

doekje vindt dit leuk.
  12. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    doekje, Tuttebelleke en Doublemom vinden dit leuk.
  13. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    #613 Doublemom, 7 apr 2020
    Laatst bewerkt: 7 apr 2020
    1DPO Zere tepels
    2DPO Zere tepels
    3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel
    4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk
    5DPO zere boob(s?) als ik geen bh draag, ontbijt viel ‘zwaar’ *edit ‘s avonds wat prikjes/krampjes baarmoeder*
    6DPO licht gevoelige borsten als ik eraan kom, ineens veel afscheiding en het is lichtroze, zere onderrug en af en toe wat kramperig in bm
    7DPO rothumeur (kan ook komen door deze hele situatie met 2 kids die les moeten + eigen baan), paars/blauwige spinnenwebvaatjes op borsten, zere onderrug, af en toe krampjes en steekjes rond bm, net beetje rekbaar slijm??
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    14DPO Ongesteld?

14. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
    6dpo: Levendig dromen
    ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel
    Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig
    7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends
    Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn
    Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer.
    8dpo: Wakker geworden met lichte rommelende darmen. Gedroomd dat ik 3 keer een positieve zwangerschapstest in handen had. Zeurende pijn in onderrug. Af en toe jeuk op mijn linker borst.
    9dpo: naast wat steekjes in de lies zowel links als rechts, geen symptomen. Owja, en een beetje jeuk. Maar dat komt vast door een droge huid.Edit: sinds 2 uurtjes zeurende pijn in onderrug en met vlagen misselijk (te vet gegeten?)
    10dpo: Slecht geslapen. Beurse onderrug. Misselijk sochtends.
    Geen menstruatiekrampen maar een aanhoudend steekje linksonder in mn buik. Af en toe lichtroze bloed.
    11dpo: dat lichtroze is bruinig geworden. Ben erg prikkelbaar en emotioneel.
    Denk dat het vanavond of morgen doorzet :(

15. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ahhh ik hoop het echt niet @doekje!

doekje vindt dit leuk.
  16. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
  17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO
    1: honger, zware en zere borsten, moe
    2: idem
    3: idem
    4: idem + veel cremige afscheiding
    5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder.
    6: idem + in de hele onderbuik steken en krampjes, zeurderige onderrug, opgezette darmenbuik en niet de grote behoefte kunnen doen.
    7: Veel afscheiding, nat gevoel. Zware borsten. Opstaan met spierpijn. De hele dag door krampjes/steekjes in de onderbuik en pijnlijke liezen. Hongergevoel aanzienlijk minder. Moe.
    8: Idem + meer menstruatie achtige krampen en rugpijn. Beetje emotioneel. Ondanks warme weer koud hebben.

18. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ik hoop het ook niet haha
    Wat ik vreemd vind is dat ik rond mn menstruatie echt van die hevige krampen heb over heel mn buik. Nu is het 1 specifieke zeurende steek in mn linkeronderbuik bij mn schaambot?? Mijn borsten zijn iig helemaal niet meer gevoelig. Ik durf alleen niet naar het toilet te gaan :p

19. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Gaat goed. Niet zoveel klachten. Nog wel heel spannend allemaal!

Doublemom, doekje en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  20. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hadden we maar een luikje hè? Ik heb die specifieke steek steeds rechts van het midden. Hoop dat we allebei nog een 2020 baby mogen krijgen!!
    Fijn dat het goed gaat! Ook lekker dat je bijna geen klachten hebt :) al een echo kunnen plannen ?

Deel Deze Pagina