Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    1DPO Zere tepels
    2DPO Zere tepels
    3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel
    4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk
    5DPO zere boob(s?) als ik geen bh draag, ontbijt viel ‘zwaar’ *edit ‘s avonds wat prikjes/krampjes baarmoeder*
    6DPO licht gevoelige borsten als ik eraan kom, ineens veel afscheiding en het is lichtroze, zere onderrug en af en toe wat kramperig in bm
    7DPO rothumeur (kan ook komen door deze hele situatie met 2 kids die les moeten + eigen baan), paars/blauwige spinnenwebvaatjes op borsten, zere onderrug, af en toe krampjes en steekjes rond bm, net beetje rekbaar slijm??
    8DPO vanmorgen 3 felle steken op de plek waar ik de afgelopen twee dagen al lichte steekjes heb (net rechts van het midden), rusthartslag ineens 3 (!!) slagen hoger nadat ie gisteren juist een kleine dip had (van 60 naar 59 en nu ineens 62), nog steeds voor mijn gevoel meer vaatjes te zien op mijn borsten, borsten/tepels licht gevoelig en de tepel zelf lijkt wat roziger dan anders, opruimdrang (niet bepaald mijn hobby haha)
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    14DPO Ongesteld?

Lovey vindt dit leuk.
  2. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Ik kan eindelijk meedoen :roflmao:
    5 april een smiley op de clearblue ovu test!
    Bij de vorige ovulatie had ik volgens mij echt ''eipijn'' en voelde ik het heel de dag met lopen, vooral als ik met mijn linkerbeen een stap zette, haha.
    Dit was een dag na de positieve ovulatie test.
    Nu twijfel ik een beetje of ik wel een eisprong heb gehad, want heb nu niks gevoeld?

1 DPO: niks bijzonders
    2 DPO: niks bijzonders
    3 DPO: moe wakker geworden en tot het irritante eraan toe een lui gevoel.
    4 DPO:
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO: ongesteld?

3. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Zojuist een artikel gelezen over de volle maan. Die trekt water (eb & vloed). Omdat wij voor 60% uit water bestaan heeft dat blijkbaar ook invloed op ons waardoor we slecht slapen....

michele25, Dubbeltje82 en Doublemom vinden dit leuk.
  4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO
    1: honger, zware en zere borsten, moe
    2: idem
    3: idem
    4: idem + veel cremige afscheiding
    5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder.
    6: idem + in de hele onderbuik steken en krampjes, zeurderige onderrug, opgezette darmenbuik en niet de grote behoefte kunnen doen.
    7: Veel afscheiding, nat gevoel. Zware borsten. Opstaan met spierpijn. De hele dag door krampjes/steekjes in de onderbuik en pijnlijke liezen. Hongergevoel aanzienlijk minder. Moe.
    8: Idem + meer menstruatie achtige krampen en rugpijn. Beetje emotioneel. Ondanks warme weer koud hebben
    9: Zelfde als 8 DPO uiteindelijk en zeurende liespijn. Test negatief.

-----------------

Dit is de eerste cyclus dat ik al deze symptomen heb, misschien voelde het voor mij daarom alsof het "raak" was. Ik ga er nu gewoon van uit dat ik ongi ga worden, maar zolang de duivels er nog niet zijn blijf ik hier wel rondhangen ;)

5. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Nou lieve dames, de kogel is door de kerk, alweer een vervroegde miskraam, de 3e op een rijtje... heb daarnet roodbruine bloed gespot bij het afvegen... dus ik ben ongesteld. Erg jammer.. volgende ronde nieuwe kansen hopelijk. Ik ben er wel echt verdrietig om geworden, ik had dit keer zo’n hoop en heb toch echt wel positief getest.. waar kan het aan liggen??

6. Lilou17

Lilou17 Actief lid

15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Wat vreselijk! :( Heel veel sterkte met het verwerken! Digitale knuffel van mij ♡

7. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Bah wat naar weer :( wil je gaan laten onderzoeken waardoor dit steeds gebeurt? Voor nu een dikke knuffel!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    aah nee, dikke knuff

9. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ow no :( wat rot!!!!!

10. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Is deze een beetje betrouwbaar? Gauw in m’n pauze gehaald vanmiddag. Zo is hij opgedroogd. Van de etos 2 voor 4,99. Dr Original.

Bijgevoegde bestanden:

11. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
    6dpo: Levendig dromen
    ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel
    Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig
    7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends
    Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn
    Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer.
    8dpo: Wakker geworden met lichte rommelende darmen. Gedroomd dat ik 3 keer een positieve zwangerschapstest in handen had. Zeurende pijn in onderrug. Af en toe jeuk op mijn linker borst.
    9dpo: naast wat steekjes in de lies zowel links als rechts, geen symptomen. Owja, en een beetje jeuk. Maar dat komt vast door een droge huid.Edit: sinds 2 uurtjes zeurende pijn in onderrug en met vlagen misselijk (te vet gegeten?)
    10dpo: Slecht geslapen. Beurse onderrug. Misselijk sochtends.
    Geen menstruatiekrampen maar een aanhoudend steekje linksonder in mn buik. Af en toe lichtroze bloed.
    11dpo: dat lichtroze is bruinig geworden. Ben erg prikkelbaar en emotioneel.
    Denk dat het vanavond of morgen doorzet :(
    12 dpo: bij het plassen en afvegen soms wat oud bruin bloed met kleine sliertjes erin (too much info, sorry). Normaal zet het gelijk door maar heb het nu sinds gistermiddag. Denk wel dat mn ongie eraan komt, maar geen menstruatieklachten. Ik voel me af en toe misselijk en de pijn in mijn onderrug neemt weer toe. Zou het komen door de tarwekiemolie dat mijn cyclus zo vreemd is deze maand?

12. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Mijn eerste symptomen waren

Veel plassen voornamelijk snachts en extreem vermoeid.

13. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
  14. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    C26FC1DD-A33F-4143-8DBA-6A24F1AABED7.jpeg Omg :o::o::o::o: zien jullie m ook??

Afr2310 en Mama to B vinden dit leuk.
  15. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
  16. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    En nu? Die foto van net lag hij nog niet zo lang. Stomme uploadkwaliteit

Bijgevoegde bestanden:

Afr2310, doekje en Mama to B vinden dit leuk.
  17. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    jaaaaaa ik zie wat in de verte :):):).. wat goed!!!

Doublemom vindt dit leuk.
  18. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Zoooo spannend of deze goed blijft gaan na die 2 biochemische!

Dubbeltje82 en MissMommyToBe30 vinden dit leuk.
  19. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Ik zie op ze allebei een streepje! Spannend!! Ik duim dat hij deze keer gewoon mooi gaat oplopen!

20. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ohh yesss!!

Deel Deze Pagina