Vind het zo mooi om eindelijk mooie streepjes bij jou te zien!! Nu blijven plakken kleintje! Hier gaat het goed kwaaltjes zijn zo goed als weg en ik voel af en toe een kriebeltje, zo bijzonder om dat weer te voelen!!
Wat heerlijk dat je kwaaltjes al nagenoeg weg zijn! Ben je erg beroerd geweest? En geweldig dat je de kleine al voelt! Ik voelde mijn dochter ook bizar vroeg, zo bijzonder he?! Zo, gelijk een mooie banner eronder Nog mega vroeg, maar voor nu klopt ie ❤️
1DPO Zere tepels 2DPO Zere tepels 3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel 4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk 5DPO zere boob(s?) als ik geen bh draag, ontbijt viel ‘zwaar’ *edit ‘s avonds wat prikjes/krampjes baarmoeder* 6DPO licht gevoelige borsten als ik eraan kom, ineens veel afscheiding en het is lichtroze, zere onderrug en af en toe wat kramperig in bm 7DPO rothumeur (kan ook komen door deze hele situatie met 2 kids die les moeten + eigen baan), paars/blauwige spinnenwebvaatjes op borsten, zere onderrug, af en toe krampjes en steekjes rond bm, net beetje rekbaar slijm?? 8DPO vanmorgen 3 felle steken op de plek waar ik de afgelopen twee dagen al lichte steekjes heb (net rechts van het midden), rusthartslag ineens 3 (!!) slagen hoger nadat ie gisteren juist een kleine dip had (van 60 naar 59 en nu ineens 62), nog steeds voor mijn gevoel meer vaatjes te zien op mijn borsten, borsten/tepels licht gevoelig en de tepel zelf lijkt wat roziger dan anders, opruimdrang (niet bepaald mijn hobby haha) 9DPO rusthartslag weer een beat hoger, idee dat borsten iets voller worden, vaten op te zien, zere onderrug, positieve test 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO 14DPO Ongesteld?
Hii ladies, voor iedereen die positief getest heeft, proficiat! Diegene die op rood zijn gegaan, echt kut. Ken het gevoel maar al te goed moed niet opgeven dames! Hopelijk volgende ronde raak! Hier 28/3 een positieve ovulatietest + pregnyl ingespoten. Wanneer zou mijn nod zijn ongv? Maandag 13/4? Heb deze morgend een testje gewaagd, ik weet dat het te vroeg is om te testen .. deze was ook negatief, wou is testen of de pregnyl uit mijn bloed was. Sinds gisterenavond ook enorm druk rond mijn eierstokken alsof mijn menstruaties erdoor gaan komen, denk toch ni dat het raak is. Iemand ervaring mee?
Die druk rond eierstokken herken ik! Heb ik gisteravond een Google sessie aan gewijd haha. Spannend zeg! De pregnyl is er dus uit nu, hopelijk krijg je snel een streepje van eigen hcg!
Ja! Bijna zoiets als wat je voelt als er een eitje aan het groeien is. Ik kwam uit op een soort vroege bandenpijn
Ja lastig.... ik testte gisteren nog negatief (sorry testdrang...) en vanmorgen dus al mooi lijntje. Jij had vanmorgen dus negatief? Dan zou ik t anders overmorgen nog eens proberen?
Ik zou eigenlijk zaterdag mijn menstruatie krijgen als ik de 28ste een positieve ovulatietest heb gehad.. als ik ze ni krijg dan test ik zondag nog eens terug. Hoop het zo anders is het voor de volgende ronde