Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    1dpo: begonnen met tarwekiemolie. Nog naweeën van de ovulatie
    2dpo: lichte menstruatiekrampjes (zo vroeg al?!) veel doorzichtig slijm, moeilijke ontlasting, koud, brandend maagzuur
    3dpo: om 04;55 wakker geworden door erge buikkramp (kan het komen door de tarwekiemolie??) erg rommelende darmen. Koud, brandend maagzuur en moeilijke stoelgang
    4dpo: Geen buikkrampen meer.
    Voel niet veel op lage rugpijn na (verkeerd geslapen? Verkeerd gezeten?)
    Zeurende pijn achter schaambot
    Tepels lijken gevoeliger als ik er overheen ga. Winderig. Last van rug bovenin.
    5dpo: Met vlagen misselijk. Menstruatie pijn straalt uit naar zij. Lage rugpijn. Obstipatie. Gekke puist op mijn voorhoofd..
    Soms linksonder in mn buik steken, soms weer rechtsonder.
    6dpo: Levendig dromen
    ‘S ochtends een beetje misselijk (honger??) Zeurende pijn onder navel
    Geen menstruatiepijn. Geen gevoelige borsten/tepels. Maagkrampen en winderig
    7dpo: Rommelende darmen. Misselijk sochtends
    Steek linksonder buik. Soms lage rugpijn
    Zeurende pijn van linkerlies straalt uit naar bovenbeen (heel eventjes). Geen gevoelige tepels meer.
    8dpo: Wakker geworden met lichte rommelende darmen. Gedroomd dat ik 3 keer een positieve zwangerschapstest in handen had. Zeurende pijn in onderrug. Af en toe jeuk op mijn linker borst.
    9dpo: naast wat steekjes in de lies zowel links als rechts, geen symptomen. Owja, en een beetje jeuk. Maar dat komt vast door een droge huid.Edit: sinds 2 uurtjes zeurende pijn in onderrug en met vlagen misselijk (te vet gegeten?)
    10dpo: Slecht geslapen. Beurse onderrug. Misselijk sochtends.
    Geen menstruatiekrampen maar een aanhoudend steekje linksonder in mn buik. Af en toe lichtroze bloed.
    11dpo: dat lichtroze is bruinig geworden. Ben erg prikkelbaar en emotioneel.
    Denk dat het vanavond of morgen doorzet :(
    12 dpo: bij het plassen en afvegen soms wat oud bruin bloed met kleine sliertjes erin (too much info, sorry). Normaal zet het gelijk door maar heb het nu sinds gistermiddag. Denk wel dat mn ongie eraan komt, maar geen menstruatieklachten. Ik voel me af en toe misselijk en de pijn in mijn onderrug neemt weer toe. Zou het komen door de tarwekiemolie dat mijn cyclus zo vreemd is deze maand?
    13 dpo: gisteren om 22:30 bij mn grote boodschap paar druppels helderbloed verloren. Heel dun en waterig. Dus (mini)tampon erin gedaan. Vanochtend rende ik naar het toilet omdat de dag erna de hel losbreekt. Er was wederom meer bruin dan rood. Ook als ik nu naar het toilet ga, bij het afvegen veel minder bruin, bijna niet eigenlijk. Gebruik ook geen tampon?? Ik snap er niks van. Ook heb ik zo’n gespannen gevoel in mn buik en met vlagen echt goed misselijk.

2. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    edit: mn mini tampon was voor 1/3 “bebloed”

3. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @doekje ik hoop dat dit een restje innesteling is! Heb je nog getest?

doekje vindt dit leuk.
  4. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Nee, ik durf niet hahah. Ik ben zo bang voor een teleurstelling.... ik wacht nog even tot vanavond of morgen.

5. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ga duimen voor een verrassing!

doekje vindt dit leuk.
  6. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Je cyclus kan langer worden door tarwekiemolie.. Ik duim voor je!

doekje vindt dit leuk.
  7. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ja dat had ik gehoord, maar ook als ik gisteren gewoon paar druppels helderbloed ben verloren en en paar dagen al bruinig?

8. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Ik duim ook voor je. Hopelijk is het een innesteling

doekje vindt dit leuk.
  9. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ah super lief!!!
    Denk je dat die paar bloeddruppels een innesteling kunnen zijn?? Of dat bruine? En waarom zou ik paar druppels echt bloed verloren zijn om vervolgens weer niks te hebben.... :( so many questions..

10. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ja heb ik ook gehad. Werd uiteindelijk ongesteld en best lang ook. Ben daarna gelijk gestopt ermee want vond het niet fijno_O Máár ieder lichaam is anders en hopelijk is het voor jou een goed teken! Spannend hoor.

doekje vindt dit leuk.
  11. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Ah wat stom!!
    Ik ben ook heel benieuwd....

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    gaaf!!! (Voorzichtig) gefeliciteerd!!!

Doublemom vindt dit leuk.
  13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik zie een streepje! (Voorzichtig) gefeliciteerd!!!

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO
    1: honger, zware en zere borsten, moe
    2: idem
    3: idem
    4: idem + veel cremige afscheiding
    5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder.
    6: idem + in de hele onderbuik steken en krampjes, zeurderige onderrug, opgezette darmenbuik en niet de grote behoefte kunnen doen.
    7: Veel afscheiding, nat gevoel. Zware borsten. Opstaan met spierpijn. De hele dag door krampjes/steekjes in de onderbuik en pijnlijke liezen. Hongergevoel aanzienlijk minder. Moe.
    8: Idem + meer menstruatie achtige krampen en rugpijn. Beetje emotioneel. Ondanks warme weer koud hebben
    9: Zelfde als 8 DPO uiteindelijk en zeurende liespijn. Test negatief.
    10: idem, geen liespijn, test omowit.

15. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Wat balen van de nega test @MayD , hopelijk is het ‘gewoon’ nog te vroeg

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  16. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    @MissMommyToBe30 overleg evt eens met je huisarts of je geprikt kunt worden op je schildklier waarden. Na onze iui bleef ik moe, kon de hormoon kilo’s niet kwijt. Vaker positieve test maar toch geen innesteling, bleek ik een te trage schildklier te hebben. Helaas voor ons na een zwaar traject. Maar iets om wel een keer te bespreken. Als je wel zwanger raakt maar niet blijft kan onderzoek mss helpen. Succes

17. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Goedenavond,
    29-3 positieve ovulatietest
    30-3 positieve ovulatietest +ovulatie (voel ik altijd)
    1dpo: hele pijnlijke tepels, beetje rugpijn, beetje hoofdpijn.
    2 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn
    3 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, koud in de avond.
    4 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, hele dag koud krijg het niet warm. 14:30 beetje misselijk.
    5 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, droge ogen in de nacht meer plassen.
    6 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin, beurs gevoel in mijn buik, in de nacht droge ogen, meer plassen, dorst. Puistjes zijn minder. Borsten zijn voller
    7 dpo: pijnlijke borsten, niet alleen tepels, trek, hoofdpijn, geen afscheiding normaal wel. Middag buikpijn en zwaar gevoel in bm. Opgeblazen gevoel buik zet op maar geen constipatie. Ongeduld neemt toe.
    8 dpo: minder rugpijn(?) borsten zwaarder, buikpijn in de middag daarna verder geen klachten. Hou vocht vast. Supermaan dus enorm last van emoties (en pms) netelroos uitbraak in m’n hals (van de zon denk ik)
    9 dpo: wakker om 04:30 (volle maan!) pijnlijke borsten, verder rustig tot nu toe. Test drang mss zo toch een doen voor mentale rust verwacht er niks van. BFN
    10 dpo: BFN geloof er niet meer in. Klachten lijken op PMS, wel nog buikpijn en temp nog hoog. Pijnlijke borsten, vocht vasthouden, meer obstipatie. In de avond nu meer buikpijn. Gisteren tante geworden, beetje jaloers ben ik wel. Het blijft echt een wonder. Afnemende maan dus vocht gaat hoop ik snel afnemen. Fijne avond dames.
    11 dpo:
    11-4 NOD

18. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Gefeliciteerd!! Positief hoor. Geniet ervan.

19. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd!!!

20. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    ik laat mijn bloedwaarden 2 x in het jaar al checken, ook toevallig laatst op schildklier en dit was goed! Dus daar ligt het niet aan... maar dank voor de tip!

Deel Deze Pagina