Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    1DPO Zere tepels
    2DPO Zere tepels
    3DPO Minder zere tepels, vrolijker/relaxt gevoel
    4DPO 1 zere boob als ik geen bh draag, vrolijk
    5DPO zere boob(s?) als ik geen bh draag, ontbijt viel ‘zwaar’ *edit ‘s avonds wat prikjes/krampjes baarmoeder*
    6DPO licht gevoelige borsten als ik eraan kom, ineens veel afscheiding en het is lichtroze, zere onderrug en af en toe wat kramperig in bm
    7DPO rothumeur (kan ook komen door deze hele situatie met 2 kids die les moeten + eigen baan), paars/blauwige spinnenwebvaatjes op borsten, zere onderrug, af en toe krampjes en steekjes rond bm, net beetje rekbaar slijm??
    8DPO vanmorgen 3 felle steken op de plek waar ik de afgelopen twee dagen al lichte steekjes heb (net rechts van het midden), rusthartslag ineens 3 (!!) slagen hoger nadat ie gisteren juist een kleine dip had (van 60 naar 59 en nu ineens 62), nog steeds voor mijn gevoel meer vaatjes te zien op mijn borsten, borsten/tepels licht gevoelig en de tepel zelf lijkt wat roziger dan anders, opruimdrang (niet bepaald mijn hobby haha)
    9DPO rusthartslag weer een beat hoger, idee dat borsten iets voller worden, vaten op te zien, zere onderrug, positieve test
    10DPO oploop! En positieve cb met indicator , moe, misselijk na ontbijt, rusthartslag weer een beat gestegen, zere onderrug

Bijgevoegde bestanden:

Natas123, Amys01, Mama to B en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    Doublemom vindt dit leuk.
  3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zou kunnen dat ALS het raak is deze ronde, de innesteling laat is.... Normaal zou ik vandaag echt ongi moeten worden (tegenwoordig een gemiddelde LF van 10 dagen). Zul je zien, de eerste ronde dat we er echt voor gaan is de LF ineens langer.

Mooie oploop heb je!!!!

4. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Goedenavond,
    29-3 positieve ovulatietest
    30-3 positieve ovulatietest +ovulatie (voel ik altijd)
    1dpo: hele pijnlijke tepels, beetje rugpijn, beetje hoofdpijn.
    2 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn
    3 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, koud in de avond.
    4 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, hele dag koud krijg het niet warm. 14:30 beetje misselijk.
    5 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin beetje hoofdpijn, droge ogen in de nacht meer plassen.
    6 dpo: pijnlijke tepels, buikpijn (kramp) rugpijn onderin, beurs gevoel in mijn buik, in de nacht droge ogen, meer plassen, dorst. Puistjes zijn minder. Borsten zijn voller
    7 dpo: pijnlijke borsten, niet alleen tepels, trek, hoofdpijn, geen afscheiding normaal wel. Middag buikpijn en zwaar gevoel in bm. Opgeblazen gevoel buik zet op maar geen constipatie. Ongeduld neemt toe.
    8 dpo: minder rugpijn(?) borsten zwaarder, buikpijn in de middag daarna verder geen klachten. Hou vocht vast. Supermaan dus enorm last van emoties (en pms) netelroos uitbraak in m’n hals (van de zon denk ik)
    9 dpo: wakker om 04:30 (volle maan!) pijnlijke borsten, verder rustig tot nu toe. Test drang mss zo toch een doen voor mentale rust verwacht er niks van. BFN
    10 dpo: BFN geloof er niet meer in. Klachten lijken op PMS, wel nog buikpijn en temp nog hoog. Pijnlijke borsten, vocht vasthouden, meer obstipatie. In de avond nu meer buikpijn. Gisteren tante geworden, beetje jaloers ben ik wel. Het blijft echt een wonder. Afnemende maan dus vocht gaat hoop ik snel afnemen. Fijne avond dames.
    11 dpo: BFN, pijnlijke borsten, meer obstipatie,,beetje buikpijn. Hoop dat het maar snel komt, als ik dan toch niet zwanger ben. Denk nog maand of 4 en dan stop ik er mee. Temp nog hoog maar die zakt meestal pas wanneer ik bloed.
    11-4 NOD

5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Deze keer weinig last gehad van mn eisprong dus geen idee wanneer hij is geweest dus ik ga voor nu uit van 6 april. Lf van 10 dagen meestal dis op 10 dpo nod verwacht. Zo niet ga ik pas op dag 14 testen.

1dpo: zere borsten.
    2dpo: zere borsten
    3dpo: wat last van hoofdpijn.
    4dpo: wat last van misselijkheid. Hoofdpijn. Verder niets.
    5dpo:
    6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Toch een predictor early gekocht.... Zien jullie wat ik zie?

Mo0n1989, Haya en Doublemom vinden dit leuk.
  7. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Wat leuk om te zien dat ie oploopt! Dikke proficiat meid!

8. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik zie ‘m zeker!!!!!!

dankjewel!!!! Heb jij nog besloten wanneer je een testje gaat wagen?

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO
    1: honger, zware en zere borsten, moe
    2: idem
    3: idem
    4: idem + veel cremige afscheiding
    5: idem + veel krampjes links onderin buik en lies. Honger in de avond minder.
    6: idem + in de hele onderbuik steken en krampjes, zeurderige onderrug, opgezette darmenbuik en niet de grote behoefte kunnen doen.
    7: Veel afscheiding, nat gevoel. Zware borsten. Opstaan met spierpijn. De hele dag door krampjes/steekjes in de onderbuik en pijnlijke liezen. Hongergevoel aanzienlijk minder. Moe.
    8: Idem + meer menstruatie achtige krampen en rugpijn. Beetje emotioneel. Ondanks warme weer koud hebben
    9: Zelfde als 8 DPO uiteindelijk en zeurende liespijn. Test negatief.
    10: idem, geen liespijn, test omowit.
    11: Krampen in onderbuik en -rug. 's nachts enorm zweten. Veel afscheiding. Predictor early heel licht positief

10. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Ik ga zondag morgend mss nog een testje wagen! Gisteren zag ik precies toch een 2de streepje maar dacht dat ik het me inbeelde. We willen allemaal een tweede streep zien

Toen ik deze morgend terug keek naar de test zag ik indd die tweede streep duidelijker, maar ik weet niet of ik het moet geloven. Ik hoop het wel natuurlijk!!! Maar ik hou in mijn achterhoofd dat het mss wel negatief kan zijn

Bijgevoegde bestanden:

11. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    at

Wat goed! Heb je een foto??

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ja hoor, staat een paar posts hierboven

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een streep is een streep! Duimen voor een goede oploop!

14. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Ooohh ik zie em ook! Hopelijk loopt ie op, ik duim met je mee xx

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  15. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Hier ongesteld geworden. Het was een vreemde cyclus, met bloedverlies daarna niks daarna weer wel.... geen tarwekiem meer voor mij (denk ik).

16. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Haya spannend zeg!!!! Ik hoop dat de streep van zondag geen twijfel over laat

@doekje ahhh nee wat balen meid :(

17. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    wat goed :):):):):) van harte!!

18. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    doekje vindt dit leuk.
  19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    balen

misschien i.p.v. Tarwekiemolie overgaan op een vit. E supplement? Ik neem geen tarwekiem maar vitamine E, veel minder tot geen bijwerkingen maar wel de goede werking. Ik slik het wel de hele maand door.

20. Amys01

Amys01 Actief lid

17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Die ga ik dan ook maar laten staan denk ik.. Lees dit best vaak dat het toch niet zo werkt als we willen.

Deel Deze Pagina