Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Dpo1: geen symptomen
    Dpo2: geen symptomen
    Dpo3: geen symptomen
    Dpo4: licht menstruatie krampen met vlagen.
    Dpo5: krampen blijven aanhouden, natte doorzichtige afscheiding en gloeihoofd. Levensechte dromen, veel wakker.
    Dpo6: lichte kraampjes en steekjes alleen rechts, zelfde afscheiding, gloei hoofd en dromen.
    Dpo7: met vlagen kraampjes, vooral in rust en een gloei hoofd
    Dpo8: trekkend gevoel onderbuik rechter kant
    Dpo9: klodder witte afscheiding verder hele waterige afscheiding. Obstipatie.
    Dpo10: obstipatie, waterige afscheiding en zere onderrug en gevoelige tepels.
    Dpo11: obstipatie, gevoelige tepels, waterige afscheiding, kraampjes en gezwollen tandvlees.
     
    manootje vindt dit leuk.
  2. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Die levensechte dromen heb ik ook! Gisteren hadden mijn ouders ineens een baby en lieten ze mij daarmee achter en vannacht speelde ik professioneel basketbal in Mexico:D:roflmao:
     
    Rainbow2018, Roxy1994 en manootje vinden dit leuk.
  3. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p), kramp en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week. TOEVOEGING: Sliertje rood slijm bij het afvegen.. :o:
    8 DPO Kramp is over maar nu een soort van trekkend gevoel bij mijn liezen. Nog steeds moe en misselijk. Gisteravond nog een paar rode sliertjes bij het afvegen. Borsten beginnen wat gevoelig te worden, tepels zijn iets donkerder.
    9 DPO Heel moe ondanks 9 uur slaap, misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten, diarree, klodder witte afscheiding... een heel heel heel vaag streepje op mijn test vanochtend waar na het opdrogen niets meer van te zien is (Ja, sorry ik kon me niet inhouden :o:)
    10 DPO Negatieve test, steekjes in mijn liezen, rugpijn en nog steeds een beetje suf, maar niet zo erg als gisteren. Wel nog steeds gevoelige borsten. Denk toch dat het 'm niet wordt deze maand...
    11 DPO misselijk, hoofdpijn, gevoelige tepels, nog steeds moe.
     
  4. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Hahaha!
    Ik ben vannacht tegelijk getrouwd met mijn collega in een duo bruiloft en na die tijd kwamen de moordende kabouters ‍♀️
     
    Snoozey en manootje vinden dit leuk.
  5. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    spannend bij jou! Wanneer ga je weer testen :rolleyes:
     
    manootje vindt dit leuk.
  6. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Morgen!
     
    manootje en Mama to B vinden dit leuk.
  7. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    1: napijn eisprong
    2: steekjes li&re /veel afscheiding
    3: steekjes/veel afscheiding/duizelig.
    4: opgestaan met een zwaar gevoel onderbuik, dit gedurende de dag op momenten aangehouden/menstruatiegevoel/heel duizelig/steken linkerlies, like always/hele dag kkkkkoud/ vandaag bij gynaecoloog geweest, heeft onlangs een eisprong plaatsgevonden!!
    5: steken linkerlies/misselijk op lege maag/bh doet pijn/duurt weer verdomd lang allemaal:|
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
     
    manootje vindt dit leuk.
  8. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Spannend ik ga voor je duimen!
     
  9. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    #69 manootje, 28 feb 2020
    Laatst bewerkt: 28 feb 2020
    Ook al is het een heel ander lijstje dan vorige maand en niet heel veel te melden, toch wel weer leuk mee te doen. Dus hier gaan we :)

    1dpo niets
    2dpo niets
    3 dpo niets
    4 dpo niets
    5 dpo voel mij niet heel lekker, koud
    6 dpo in de avond wat steken onderin m'n buik
    Huid is onrustig, veel jeuk.
    7dpo temp 0.1 omhoog? Huid is onrustig, steek in borst, beetje buikpijn. Warme wangen maar intens koud hebben.
    8dpo steken onderin buik bij schaambot. Warme wangen, maar verder heel koud. Temp nog steeds 0.1 omhoog. Vieze smaak in mijn mond
    Katten liggen veel bij mij al 3 dagen. Net als toen ik zwanger was in oktober.
     
    Paulien1, Doublemom en Mama to B vinden dit leuk.
  10. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    2 dagen voor mijn positieve test/nod had ik een hele gekke droom.. dacht dat er een mega rode sprinkhaan in bed zat. Uit angst wilde ik de lamp aandoen maar kon er niet bij. En toen stelde mijn man me gerust dat er geen sprinkhaan in bed zat (ik vroeg nog, echt niet?). Werd daarna wakker en schaamde me kapot hahaha. Het kan dus een goed teken zijn lol.
     
    manootje en Roxy1994 vinden dit leuk.
  11. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.367
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik ben zeer benieuwd wanneeer mijn eisprong weer komt ivm onregelmatige cyclus en ik weer mee kan doen
     
  12. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ik lees al maanden met jullie mee. Maar nooit wat geplaatst omdat het bij ons al een tijdje duurt en er niet nog meer mee bezig wilde zijn dan ik al doe. Ik ben er net 1u geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Maanden zoek ik al in dit topic naar dé kwaal die iedereen heeft als ze zwanger blijkt te zijn.:rolleyes: En ik heb er heel wat gehad alle rondes. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat er 2 kwaaltjes waren die anders waren. Ik had bandenpijn vorige week en kortademigheid. Verder had ik 0 kwaaltjes deze ronde. Ja wel diarree en hoofdpijn maar had de buikgriep. Dus na een jaar lang iedere keer denken ik ben zwanger doordat ik allerlei kwaaltjes had ben ik erachter dat dat dus PMS kwaaltjes waren. En pas nu ik nagenoeg geen kwaaltjes heb, blijk ik zwanger te zijn. Zal voor iedereen anders zijn, maar wilde hem hier graag even delen.
     
    Annelies90, manootje, MissElla87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.367
    1.462
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd ❤️❤️
     
    manootje vindt dit leuk.
  14. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Klinkt heel herkenbaar! Van harte gefeliciteerd!
     
    manootje vindt dit leuk.
  15. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Dpo1: geen symptomen
    Dpo2: geen symptomen
    Dpo3: geen symptomen
    Dpo4: licht menstruatie krampen met vlagen.
    Dpo5: krampen blijven aanhouden, natte doorzichtige afscheiding en gloeihoofd. Levensechte dromen, veel wakker.
    Dpo6: lichte kraampjes en steekjes alleen rechts, zelfde afscheiding, gloei hoofd en dromen.
    Dpo7: met vlagen kraampjes, vooral in rust en een gloei hoofd
    Dpo8: trekkend gevoel onderbuik rechter kant
    Dpo9: klodder witte afscheiding verder hele waterige afscheiding. Obstipatie.
    Dpo10: obstipatie, waterige afscheiding en zere onderrug en gevoelige tepels.
    Dpo11: obstipatie, gevoelige tepels, waterige afscheiding, kraampjes en gezwollen tandvlees.
    Dpo12: krampjes, gevoelige tepels en wagerohe afscheiding.
    Dpo13: krampjes, gevoelige tepels en wagerige afscheiding. Temp nog steeds hoog 37,5
     
    manootje en Roxy1994 vinden dit leuk.
  16. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ohhh klinkt hoopvol!! Wanneer ga je testen?
     
  17. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Ik denk morgen of maandag ochtend!
     
  18. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    1: napijn eisprong
    2: steekjes li&re /veel afscheiding
    3: steekjes/veel afscheiding/duizelig.
    4: opgestaan met een zwaar gevoel onderbuik, dit gedurende de dag op momenten aangehouden/menstruatiegevoel/heel duizelig/steken linkerlies, like always/hele dag kkkkkoud/ vandaag bij gynaecoloog geweest, heeft onlangs een eisprong plaatsgevonden!!
    5: steken linkerlies/misselijk op lege maag/bh doet pijn/duurt weer verdomd lang allemaal:|/droge tepels/duizelig
    6: droge tepels/humeurig/savonds steekjes rechts/warm hebben en warm aanvoelen/duizelig
    7:
    8:
    9:
    10: testdag
    11:
    12:
    13:
    14:
     
    manootje vindt dit leuk.
  19. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.367
    1.462
    113
    Vrouw
    En en en???
     
    manootje vindt dit leuk.
  20. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Negatief :(
    Ronde 18 dan maar.
     

Deel Deze Pagina