1/0/-1 dpo: 36,9 -> Lichte hoofdpijn in de middag en drukkend gevoel eierstokken 2/1/0 dpo: 36,6 -> Lichte hoofdpijn in de middag en drukkend gevoel eierstokken 3/2/1 dpo: 36,9 -> Ontzettend zin in seks 4/3/2 dpo: 37,0 -> Lichte lage rugpijn in de avond 5/4/3 dpo: 36,9 -> Lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond 6/5/4 dpo: 37,0 -> Ontzettend zin in seks + gevoelige linker borst + lichte krampjes in de avond 7/6/5 dpo: 36,8 -> Raar gedroomd + tussen 18:00-20:30 stekende pijn linker kant baarmoeder + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond 8/7/6 dpo: 37,0 -> Raar gedroomd + ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk en duizelig tot naar bed gaan + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond + spierpijn buik 9/8/7 dpo: 36,7 -> Ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk en duizelig tot naar bed gaan + branderig gevoel linker borst vanaf de middag + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond + hele dag moe 10/9/8 dpo: 36,9 -> Ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk tot naar bed gaan + hele dag lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + hele middag hoofdpijn + steekjes rondom de baarmoeder in de avond + hele dag mega chagrijnig (Vooral naar mijn man toe) 11/10/9 dpo: 36,9 -> Ochtend steekjes rondom baarmoeder + middag en avond hoofdpijn + hele dag met vlagen misselijk, lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + puistjes op voorhoofd + sterke reuk 12/11/10 dpo: 36,8 -> Hele dag met vlagen misselijk, lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + in de avond lichte hoofdpijn + puistjes op voorhoofd + sterke reuk 13/12/11 dpo: 14/13/12 dpo: 15/14/13 dpo: NOD eisprong 5 april 16/15/14 dpo: 17/16/15 dpo: NOD eisprong 7 april
Jeeeeeej! dat is overduidelijk oploop! Wat stom van die test van gister dat je zo onzeker bent geworden! Voorzichtig gefeliciteerd! Ps: ik las dat je je zorgen maakte om de krampen, maar die horen er echt bij! Ik dacht de eerste week echt iedere dag dat het gedaan was, de krampen waren heftiger dan bij me menstruatie, maar ben toch nog altijd zwanger!
Mooie oploop zeg, ziet er goed uit! Denk alleen wel dat je iets minder ver bent dan 14 dpo, denk eerder nu 11-12 dpo.
Ik denk zelf 12/13 dpo als ik kijk naar mn klachten maar we zullen het afwachten. Ga morgen de digitale doen!
Hartstikke mooie oploop meis! Ik denk wel idd iets minder ver, rond 11-12dpo zo aan je streepjes te zien, maar hey, het belangrijkste is dat je test netjes is opgelopen een voorzichtige gefeliciteerd ❤️
1/0/-1 dpo: 36,9 -> Lichte hoofdpijn in de middag en drukkend gevoel eierstokken 2/1/0 dpo: 36,6 -> Lichte hoofdpijn in de middag en drukkend gevoel eierstokken 3/2/1 dpo: 36,9 -> Ontzettend zin in seks 4/3/2 dpo: 37,0 -> Lichte lage rugpijn in de avond 5/4/3 dpo: 36,9 -> Lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond 6/5/4 dpo: 37,0 -> Ontzettend zin in seks + gevoelige linker borst + lichte krampjes in de avond 7/6/5 dpo: 36,8 -> Raar gedroomd + tussen 18:00-20:30 stekende pijn linker kant baarmoeder + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond 8/7/6 dpo: 37,0 -> Raar gedroomd + ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk en duizelig tot naar bed gaan + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond + spierpijn buik 9/8/7 dpo: 36,7 -> Ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk en duizelig tot naar bed gaan + branderig gevoel linker borst vanaf de middag + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond + hele dag moe 10/9/8 dpo: 36,9 -> Ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk tot naar bed gaan + hele dag lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + hele middag hoofdpijn + steekjes rondom de baarmoeder in de avond + hele dag mega chagrijnig (Vooral naar mijn man toe) 11/10/9 dpo: 36,9 -> Ochtend steekjes rondom baarmoeder + middag en avond hoofdpijn + hele dag met vlagen misselijk, lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + puistjes op voorhoofd + sterke reuk 12/11/10 dpo: 36,8 -> Hele dag met vlagen misselijk, lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + in de avond lichte hoofdpijn + puistjes op voorhoofd + sterke reuk 13/12/11 dpo: 36,7 Hele dag lichte lage rugpijn + menstruatie-achtige buikpijn + hoofdpijn 14/13/12 dpo: 15/14/13 dpo: NOD eisprong 5 april 16/15/14 dpo: 17/16/15 dpo: NOD eisprong 7 april
1/0/-1 dpo: 36,9 -> Lichte hoofdpijn in de middag en drukkend gevoel eierstokken 2/1/0 dpo: 36,6 -> Lichte hoofdpijn in de middag en drukkend gevoel eierstokken 3/2/1 dpo: 36,9 -> Ontzettend zin in seks 4/3/2 dpo: 37,0 -> Lichte lage rugpijn in de avond 5/4/3 dpo: 36,9 -> Lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond 6/5/4 dpo: 37,0 -> Ontzettend zin in seks + gevoelige linker borst + lichte krampjes in de avond 7/6/5 dpo: 36,8 -> Raar gedroomd + tussen 18:00-20:30 stekende pijn linker kant baarmoeder + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond 8/7/6 dpo: 37,0 -> Raar gedroomd + ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk en duizelig tot naar bed gaan + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond + spierpijn buik 9/8/7 dpo: 36,7 -> Ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk en duizelig tot naar bed gaan + branderig gevoel linker borst vanaf de middag + lichte lage rugpijn en menstruatie-achtige buikpijn in de avond + hele dag moe 10/9/8 dpo: 36,9 -> Ochtend weeïg gevoel maag na de lunch misselijk tot naar bed gaan + hele dag lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + hele middag hoofdpijn + steekjes rondom de baarmoeder in de avond + hele dag mega chagrijnig (Vooral naar mijn man toe) 11/10/9 dpo: 36,9 -> Ochtend steekjes rondom baarmoeder + middag en avond hoofdpijn + hele dag met vlagen misselijk, lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + puistjes op voorhoofd + sterke reuk 12/11/10 dpo: 36,8 -> Hele dag met vlagen misselijk, lichte lage rugpijn, menstruatie-achtige buikpijn en licht gevoelige borsten + in de avond lichte hoofdpijn + puistjes op voorhoofd + sterke reuk 13/12/11 dpo: 36,7 Hele dag lichte lage rugpijn + menstruatie-achtige buikpijn + hoofdpijn 14/13/12 dpo: 36,9 Hele dag lichte lage rugpijn + menstruatie-achtige buikpijn + hoofdpijn + 1x in een middag bij afvegen heel licht roze, daarna helemaal niets meer 15/14/13 dpo: NOD eisprong 5 april 16/15/14 dpo: 17/16/15 dpo: NOD eisprong 7 april
1 DPO: niks bijzonders 2 DPO: niks bijzonders 3 DPO: moe wakker geworden en tot het irritante eraan toe een lui gevoel. 4 DPO: niks 5 DPO: zeurend gevoel in onderbuik en kleine steekjes in borsten maar echt minimaal. (normaal zou het niet eens opgevallen zijn waarschijnlijk ) 6 DPO: waterige afscheiding 7 DPO: niks bijzonders 8 DPO: raar gevoel onderbuik?! Plopjes/menstruatie gevoel 9 DPO: niks bijzonders 10 DPO: hele koude borsten? En daar bedoel ik echt steenkoud mee 11 DPO: negatieve test 12 DPO: weeïg gevoel in onderbuik, gevoel alsof ik al een beetje ongesteld ben, wat niet is. 13 DPO: snel geirriteerd 14 DPO: krampen 15 DPO: zwaar ongesteld