Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blend1

Blend1 Lid

5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Hoe gaat het met de (hopelijk zwangere) dames hier :D?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ketogeen/KHA eten kan je hormoonhuishouding op de kop gooien. Al zou ik me bij verschillen van maar 2 of 3 dagen in een cyclus nog geen enkele zorgen maken hoor! Bovendien kun je over de invloed van keto/kha eten pas na 3 tot 6 maand een uitspraak doen omdat je lichaam er dan compleet aan gewend is.

Ik eet al heel geruime tijd ketogeen (max. 20 khd per dag) en mijn cyclus is na de eerste 3 maand zeker verbeterd. Eerst had ik altijd een LF van maximaal 7 dagen en nu minimaal 8 dagen. Dat is dus zeker positief. MAAR, keto/kha is niet per definitie voor alle vrouwen geschikt. Niet "one size fits all". In mijn geval heeft het mijn hormonenbalans juist goed gedaan en bij veel vrouwen met PCOS schijnt het ook echt goed te werken bij een kinderwens.

Mijn ervaring is dat door tarwekiemolie je ei wat later komt (als je het de hele maand slikt). Ik slik daarom ook vitamine E supplementen en geen tarwekiem.

Aan je klachten te horen komt je ei eraan. Spannend! Veel plezier alvast op het wachtbankje.

Wanda68 en doekje vinden dit leuk.
  3. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Dinsdag 21 april positieve ovulatietest, ei is gesprongen.
    - 1 dpo: heel veel plassen, steken in baarmoeder. Ontlasting erg donker. Puist op mn gezicht. Heel veel slijm bij afscheiding, onderbroek voelt nat aan.
    - 2 dpo: steken in baarmoeder.

4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Ik mag ook weer meedoen.

1 dpo: niets
    2 dpo: niets
    3 dpo: 's ochtends een paar pijnlijke steken in de baarmoeder-regio
    4 dpo: meer afscheiding

5. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    wow thanks!!!
    Het vreemde is, is dat mijn ei deze maand juist eerder is gekomen...... weird.

ik heb gisteren nacht echt zeurende pijn gehad in mn onderbuik. Nog nooit zo heftig geweest eigenlijk en het hield lang aan. Normaal is het even een half uurtje een weeïg gevoel maar nu was het echt menstruatie achtig pijn. Ik heb Vannacht nog sex gehad. Zou ik op tijd zijn geweest?
    Zie foto’s van ovu testen (die van gisteren 21:30 lijkt donkerder maar is een indroogstreepje)

Wanda68 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  6. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    De fotos van de ovutesten

Bijgevoegde bestanden:

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  7. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    1 DPO : Niks bijzonders.
    2 DPO : Veel zin in seks.
    3 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder.
    4 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder.
    5 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder, verweg ook krampen. Darmen overstuur & vlagen misselijkheid.
    6 DPO : Verweg wat krampen, darmen overstuur. Hoofdpijn..
    7 DPO :
    8 DPO :
    9 DPO :
    10 DPO :
    11 DPO :
    12 DPO :
    13 DPO :
    14 DPO :

Blend1 vindt dit leuk.
  8. Blend1

Blend1 Lid

5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Update:

1dpo: Darmen helemaal van slag, wel 7 keer naar de wc geweest. Gevoelige tepels. Eenmalige witverlies.
    2dpo: Na orgasme verkrompen vd buikpijn. Gevoelige tepels. Droog.
    3dpo: Tepels met vlagen gevoelig, geen schimmelinfectie (normaal wel altijd na eisprong). Droog.
    4dpo: Pijn in de borsten neemt toe. Tepels op en af. Gloeiend gezicht en het koud hebben. Heftige steek rechts alsof iemand aan me eileider trok en losliet.
    5dpo: Humeurig als de pest, lichte steekjes. Werd wakker van een hele korte spasme in onderbuik. Nog steeds droog alleen als ik aan me bbm voel melkachtige afscheiding.
    6dpo: Midden in de nacht wakker aan dezelfde mini spasme in onderbuik. Aderen worden steeds zichtbaarder op de borst. En me neus is al sinds de eisprong rood alsof die verbrand is haha.
    7/8dpo: Niet veel veranderd al is de 8dpo nog niet om haha. Nog steeds droog. Wel al 3e nacht de raarste dromen en midden in de nacht opstaan om te plassen o_O drink niet eens veel. Maar lijkt mij erg vroeg om daar al last van te hebben. Ow en gisteren voor het slapen gaan wel menstruatie gevoel in me onderbuik. Edit: net bij de slager geweest, tilde 6 kg vlees op en leek alsof ik die met me baarmoeder op tilde :eek: had nog kwartier napijn (zware bolletje onderbuik) . Hoop dat dit geen kwaad kan mits er een innesteling bezig is.
    9dpo: In de ochtend gevoel dat het niet raak was, maar toen toch weer rare pijn scheuten in rechterlies, zeurderige baarmoeder en wat extra melkachtige slijmverlies.
    10dpo:
    11/12dpo:
    13/14dpo:

9. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ik had dat ook. En ook die avond sex gehad. En zwanger!

Blend1 en doekje vinden dit leuk.
  10. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Gefeliciteerd!! Wayne wat leuk voor je, zo zie je maar je lijf kan je goed voor de gek houden.

Roxy1994 vindt dit leuk.
  11. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Gezien mijn ovutesten en de pijn die ik heb gevoeld, wanneer is mijn 1 dpo o_O

12. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch

Roxy1994 vindt dit leuk.
  13. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Jaaa ik ben er ook weer. Al is de kans klein deze maand.

Dpo 1: gevoelige tepels. jeukende borsten. Schimmelinfectie denk ik. Zeurende onderbuik.
    Dpo 2: gevoelige tepels zeurende onderbuik. Last van darmen. Misselijk. Go Go go progesteron.
    Dpo 3:
    Dpo 4:
    Dpo 5:
    Dpo 6:
    Dpo 7:
    Dpo 8:
    Dpo 9:
    Dpo10: Ongesteld??

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  14. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Zonder temperaturen weet je niet 100% dat je ei nu was. Maar ik zou uit gaan van de volgende dag 1dpo

doekje vindt dit leuk.
  15. doekje

doekje Lid

1 apr 2020
    94
    49
    18
    Vrouw
    Dus morgen 1 dpo?

16. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ja!

doekje vindt dit leuk.
  17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ja, gezien je testen en de eipijn.

Nog even over je vroegere ei deze maand... Door tarwekiem kun je een latere eisprong krijgen. Dus omdat je het deze maand niet hebt genomen kan het de reden zijn dat je ei daarom wat eerder was.

doekje vindt dit leuk.
  18. Blend1

Blend1 Lid

5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    ]Update:

1dpo: Darmen helemaal van slag, wel 7 keer naar de wc geweest. Gevoelige tepels. Eenmalige witverlies.
    2dpo: Na orgasme verkrompen vd buikpijn. Gevoelige tepels. Droog.
    3dpo: Tepels met vlagen gevoelig, geen schimmelinfectie (normaal wel altijd na eisprong). Droog.
    4dpo: Pijn in de borsten neemt toe. Tepels op en af. Gloeiend gezicht en het koud hebben. Heftige steek rechts alsof iemand aan me eileider trok en losliet.
    5dpo: Humeurig als de pest, lichte steekjes. Werd wakker van een hele korte spasme in onderbuik. Nog steeds droog alleen als ik aan me bbm voel melkachtige afscheiding.
    6dpo: Midden in de nacht wakker aan dezelfde mini spasme in onderbuik. Aderen worden steeds zichtbaarder op de borst. En me neus is al sinds de eisprong rood alsof die verbrand is haha.
    7/8dpo: Niet veel veranderd al is de 8dpo nog niet om haha. Nog steeds droog. Wel al 3e nacht de raarste dromen en midden in de nacht opstaan om te plassen o_O drink niet eens veel. Maar lijkt mij erg vroeg om daar al last van te hebben. Ow en gisteren voor het slapen gaan wel menstruatie gevoel in me onderbuik. Edit: net bij de slager geweest, tilde 6 kg vlees op en leek alsof ik die met me baarmoeder op tilde :eek: had nog kwartier napijn (zware bolletje onderbuik) . Hoop dat dit geen kwaad kan mits er een innesteling bezig is.
    9dpo: In de ochtend gevoel dat het niet raak was, maar toen toch weer rare pijn scheuten in rechterlies, zeurderige baarmoeder en wat extra melkachtige slijmverlies.
    10dpo: Getest met Action Early. Omo wit.
    11/12dpo:
    13/14dpo:

19. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Blend1 vindt dit leuk.
  20. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Dinsdag 21 april positieve ovulatietest, ei is gesprongen.
    - 1 dpo: heel veel plassen, steken in baarmoeder. Ontlasting erg donker. Puist op mn gezicht. Heel veel slijm bij afscheiding, onderbroek voelt nat aan.
    - 2 dpo: steken in baarmoeder.
    - 3 dpo: levendig gedroomd, kramp in baarmoeder, straalt uit naar liezen. Af en toe krijg ik een felle steek.

Deel Deze Pagina