Jaaa ik ben er ook weer. Al is de kans klein deze maand. Dpo 1: 36.7 gevoelige tepels. jeukende borsten. Schimmelinfectie denk ik. Zeurende onderbuik. Dpo 2: 36.7gevoelige tepels zeurende onderbuik. Last van darmen. Misselijk. Go Go go progesteron. Dpo 3: 36.6 prikkerige borsten verspreid over de dag. Buikkrampen. Afscheiding en slijm. Tepels nog gevoelig. Temperatuur omlaag Dpo 4: 36.9 pijnlijke zijkanten borsten. Obstipatie. Dpo 5: Dpo 6: Dpo 7: Dpo 8: Dpo 9: Dpo10: Ongesteld??
Dinsdag 21 april positieve ovulatietest, ei is gesprongen. - 1 dpo: heel veel plassen, steken in baarmoeder. Ontlasting erg donker. Puist op mn gezicht. Heel veel slijm bij afscheiding, onderbroek voelt nat aan. - 2 dpo: steken in baarmoeder. - 3 dpo: levendig gedroomd, kramp inbaarmoeder, straalt uit naar liezen. Af en toe krijg ik een felle steek. Eiwit afscheiding in onderbroek na rondje lopen. Last in onderrug. - 4 dpo: middernacht erg last van menstruatiepijn, en rug zit vast. Alweer levendig gedroomd. Eiwitachtige afscheiding, pijn in de liezen. - 5 dpo: plassen plassen plassen... bij afvegen geelachtige afscheiding?
1 DPO : Niks bijzonders. 2 DPO : Veel zin in seks. 3 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder. 4 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder. 5 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder, verreweg ook krampen. Darmen overstuur & vlagen van misselijkheid. 6 DPO : Verreweg wat krampen, darmen overstuur & hoofdpijn. 7 DPO : Duidelijke krampen en steken. Hoofdpijn & veel wittige afscheiding. S’avonds veel oprispingen. Acne speelt weer op.. 8 DPO : Krampen en hevige steken op momenten. Hoofdpijn & erg emotioneel, chagrijnig. Witte afscheiding. Acne speelt nog erger dan gisteren op.. 9 DPO : Bruin/rood met afvegen, erge krampen lijkt op menstruatie alleen veel te vroeg? Steken in borsten & acne. Chagrijnig en hoofdpijn. 10 DPO : 11 DPO : 12 DPO : 13 DPO : 14 DPO : ONGESTELD?
İk had vandaag testdrang met moeite tegen gehouden. Ga nu morgenochtend testen 10 dpo. vrijdag is ook mijn NOD
İk deed altijd mee met de NOD groepen. Nu voor de afwisseling ga ik me aanmelden voor dpo klachten groep. dpo 1-2: kleine steekjes/plopjes dpo 3-4: kleine steekjes/plopjes dpo 5: lichte menstruatiekrampjes, eetlust dpo 6: 2x duizelig geweest, witte afscheiding. dpo 7: helemaal niks dpo 8:’s nachts ijskoude voeten,verder niks dpo 9: zeer lichte menstruatiekrampjes, paar keer witte afscheiding. dpo 10 dpo 11 dpo 12 dpo 13
Ik mag ook weer meedoen. 1 dpo: niets 2 dpo: niets 3 dpo: 's ochtends een paar pijnlijke steken in de baarmoeder-regio 4 dpo: meer afscheiding 5 dpo: 's avonds een felle steek in de baarmoeder-regio 6 dpo: slecht geslapen 7 dpo: prikkende ogen (niet bekend met hooikoorts), 's middags een felle steek in de baarmoeder-regio
Dinsdag 21 april positieve ovulatietest, ei is gesprongen. - 1 dpo: heel veel plassen, steken in baarmoeder. Ontlasting erg donker. Puist op mn gezicht. Heel veel slijm bij afscheiding, onderbroek voelt nat aan. - 2 dpo: steken in baarmoeder. - 3 dpo: levendig gedroomd, kramp inbaarmoeder, straalt uit naar liezen. Af en toe krijg ik een felle steek. Eiwit afscheiding in onderbroek na rondje lopen. Last in onderrug. - 4 dpo: middernacht erg last van menstruatiepijn, en rug zit vast. Alweer levendig gedroomd. Eiwitachtige afscheiding, pijn in de liezen. - 5 dpo: plassen plassen plassen... bij afvegen geelachtige afscheiding? - 6 dpo: levendig gedroomd, wat menstruatiepijn, pijn in onderrug. Wat steken in baarmoeder.
Ik ben vergeten om te schrijven wat ik per dpo voel, maar dat komt omdat ik in tegenstelling tot vorige maand (bijna) niks voel?? 1dpo: veel slijm 2dpo: niks 3dpo: niks 4 dpo: niks
İk deed altijd mee met de NOD groepen. Nu voor de afwisseling ga ik me aanmelden voor dpo klachten groep. dpo 1-2: kleine steekjes/plopjes dpo 3-4: kleine steekjes/plopjes dpo 5: lichte menstruatiekrampjes, eetlust dpo 6: 2x duizelig geweest, witte afscheiding. dpo 7: helemaal niks dpo 8:’s nachts ijskoude voeten,verder niks dpo 9: zeer lichte menstruatiekrampjes, paar keer witte afscheiding. dpo 10: helemaal niks, enkel een negatief zwangerschapstest. Meestal blijft het dan ook negatief... dpo 11 dpo 12 dpo 13
1 DPO : Niks bijzonders. 2 DPO : Veel zin in seks. 3 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder. 4 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder. 5 DPO : Drukkend gevoel baarmoeder, verreweg ook krampen. Darmen overstuur & vlagen van misselijkheid. 6 DPO : Verreweg wat krampen, darmen overstuur & hoofdpijn. 7 DPO : Duidelijke krampen en steken. Hoofdpijn & veel wittige afscheiding. S’avonds veel oprispingen. Acne speelt weer op.. 8 DPO : Krampen en hevige steken op momenten. Hoofdpijn & erg emotioneel, chagrijnig. Witte afscheiding. Acne speelt nog erger dan gisteren op.. 9 DPO : Bruin/rood met afvegen, erge krampen lijkt op menstruatie alleen veel te vroeg? Steken in borsten & acne. Chagrijnig en hoofdpijn. 10 DPO : Hele dag bruin/rood verlies, lijkt op menstruatie alleen 5 dagen te vroeg? Krampen/steken. Hoofdpijn en pijnlijke borsten. 11 DPO : 12 DPO : 13 DPO : 14 DPO : ONGESTELD?