wat goed!! Ik kan niet meer bij m’n andere account... weet niet meer m’n wachtwoord en kan het ook niet herstellen via m’n e-mailadres, wachtwoord daarvan weet ik ook niet meer.. het staat allemaal automatisch op m’n telefoon.. dus vandaar nieuwe account aangemaakt!!
@missmommytobe300 haha, er komt iedere keer een 0 achter? Ben je ook echt bij 3 begonnen? Maar bedankt!
Dinsdag 21 april positieve ovulatietest, ei is gesprongen. - 1 dpo: heel veel plassen, steken in baarmoeder. Ontlasting erg donker. Puist op mn gezicht. Heel veel slijm bij afscheiding, onderbroek voelt nat aan. - 2 dpo: steken in baarmoeder. - 3 dpo: levendig gedroomd, krampinbaarmoeder, straalt uit naar liezen. Af en toe krijg ik een felle steek. Eiwit afscheiding in onderbroek na rondje lopen. Last in onderrug. - 4 dpo: middernacht erg last van menstruatiepijn, en rug zit vast. Alweer levendig gedroomd. Eiwitachtige afscheiding, pijn in de liezen. - 5 dpo: plassen plassen plassen... bijafvegengeelachtige afscheiding? - 6 dpo: levendig gedroomd, wat menstruatiepijn, pijn in onderrug. Wat steken in baarmoeder. Avond: steken onder in baarmoeder wordt erger en voel me futloos. Last van waterige afscheiding. - 7 dpo: steken in baarmoeder, ijskoud. In m’n mond last van blaasjes bij m’n gehemelte. - 8 dpo: nog steeds pijn aan de binnenkant van m’n mond, opgeblazen gevoel en last van obstipatie. Borsten voelen wat voller aan. Update: steken in baarmoeder, koud, eiwitachtige afscheiding. meestal voel ik voordat ik ongesteld ga worden ook opgeblazen, maar lees hier en daar dat dames die zwanger worden ook een opgeblazen gevoel hebben... ik ben benieuwd! - 9 dpo: m’n liezen doen pijn, borsten voelen wat groter aan. Ijskoude voeten en handen. Stond daarnet op en moest kokhalzen. Het eten kwam tegen m’n keel aan. Uit het niets, was in shock.
1 dpo lichte ongesteldheidskrampjes 2 dpo Echte krampjes zijn weg. Wel zo nu en dan steekjes in de baarmoeder. 3 dpo Niets, alleen warm gloeiend gevoel (misschien word ik ziek.. ) 4 dpo niets 5 dpo misschien af en toe een klein steekje maar niet echt iets waarvan ik denk Ja! 6 dpo 7 dpo 8 dpo 9 dpo 10 dpo
dpo 1-2: kleine steekjes/plopjes dpo 3-4: kleine steekjes/plopjes dpo 5: lichte menstruatiekrampjes, eetlust dpo 6: 2x duizelig geweest, witte afscheiding. dpo 7: helemaal niks dpo 8:’s nachts ijskoude voeten,verder niks dpo 9: zeer lichte menstruatiekrampjes, paar keer witte afscheiding. dpo 10: helemaal niks, enkel een negatief zwangerschapstest. Meestal blijft het dan ook negatief... dpo 11: helemaal niks, wat afscheiding dpo 12: gevoelige borsten, meer afscheiding, waaronder dus ook bruine. Maar nog geen rood bloed... ‘S avonds laat ROOD slijm, ongesteld. dpo 13: gisteren dacht ik dus dat menstruatie ging doorzetten maar het was eenmalig rood slijm. Vanochtend nog paar keer weer bruine afscheiding gehad is na elk wc bezoek lichter geworden en sinds vanmiddag niks meer. Het blijft nog even spannend voor mij. İk vind dit wel apart. Vandaag/morgen is mijn NOD.
Ja echt Spannend maar ook vermoeiend. Dacht dat ik dit cyclus had afgesloten en krijg weer hoop.. wij zijn al een tijdje ook in een afrondende fase beland wat betreft kinderwens. Je gaat weer elke cyclus door maar op een gegeven moment heb ik ook behoefte om een hoofdstuk in mijn leven af te sluiten en hierbij te laten en vrede mee te hebben.
ooo, dit vind ik “verdrietig” om te lezen? Mag ik vragen hoe lang jullie ermee bezig zijn momenteel? En hebben jullie jullie al laten onderzoeken of is dit heel privé als ik deze vraag stel
Oh nee hoor is niet prive. wij hebben al 2 kindjes dus klagen mag ik absoluut niet. İk denk dat we nu al 1 jaar bezig zijn. We hebben nog geen stap gezet richting de huisarts maar kinderwens laten gaan en dit hoofdstuk zo afsluiten zal eerder een optie zijn denk ik. İk lees hier zoveel verhalen van stellen die al jaaren bezig zijn voor een kind, dan wordt ik weer bewust dat ik zeker niet mag klagen.
o ja, dan snap ik het ook wel als je al kinderen hebt. Betekent niet dat de wens minder is hoor, maar kan me er wel in vinden...
Dinsdag 21 april positieve ovulatietest, ei is gesprongen. - 1 dpo: heel veel plassen, steken in baarmoeder. Ontlasting erg donker. Puist op mn gezicht. Heel veel slijm bij afscheiding, onderbroek voelt nat aan. - 2 dpo: steken in baarmoeder. - 3 dpo: levendig gedroomd, krampinbaarmoeder, straalt uit naar liezen. Af en toe krijg ik een felle steek. Eiwit afscheiding in onderbroek na rondje lopen. Last in onderrug. - 4 dpo: middernacht erg last van menstruatiepijn, en rug zit vast. Alweer levendig gedroomd. Eiwitachtige afscheiding, pijn in de liezen. - 5 dpo: plassen plassen plassen... bijafvegengeelachtige afscheiding? - 6 dpo: levendig gedroomd, wat menstruatiepijn, pijn in onderrug. Wat steken in baarmoeder. Avond: steken onder in baarmoeder wordt erger en voel me futloos. Last van waterige afscheiding. - 7 dpo: steken in baarmoeder, ijskoud. In m’n mond last van blaasjes bij m’n gehemelte. - 8 dpo: nog steeds pijn aan de binnenkant van m’n mond, opgeblazen gevoel en last van obstipatie. Borsten voelen wat voller aan. Update: steken in baarmoeder, koud, eiwitachtige afscheiding. meestal voel ik voordat ik ongesteld ga worden ook opgeblazen, maar lees hier en daar dat dames die zwanger worden ook een opgeblazen gevoel hebben... ik ben benieuwd! - 9 dpo: m’n liezen doen pijn, borsten voelen watgroter aan. Ijskoude voeten en handen. Stonddaarnet op en moest kokhalzen. Het eten kwamtegen m’n keel aan. Uit het niets, was in shock. Update avond: eiwitachtige afscheiding in m’n onderbroek, en bij m’n hoofdhuid wat puistjes..
wij hebben er ook 2 en aangezien ik eind dertig ben nu, hebben we wel een leeftijdsgrens gesteld tot wanneer we het proberen. Manlief is aardig wat jaar ouder, dus niet alleen omwille van mijn leeftijd dat we het in de gaten houden.
Eigenlijk zelfde als gisteren. Maar vanmorgen een negatieve early predictor. Dus heb ik maar de hoop neergelegd verwacht zaterdag mijn menstruatie dus zullen het zien. Wel zere borsten opgeblazen gevoel. Hoofdpijn waterige slijm afscheiding puistjes. Temp nog steeds 36.8