Kan zeker hoor ! Een ding is zeker, volgende ronde ovu testen erbij. Vraag me af of ik vorige week niet die inschat fout gemaakt heb en dat t nu echt mn eisprong is. Ik ga maar gewoon door met mn lijstje en dan zien we later wel weer.. Keek net even oude berichtjes terug van mezelf en met zwangerschap van mn zoon had ik hetzelfde! Vruchtbaar slijm, en weekje later weer - was erg in de war toen. Wie weet is t een goed teken xD
Hoi meiden, mijn test van gisteren nog opgedroogd.. dan zie je wel in de verte een lijntje... ik wacht vandaag af, heb namelijk wel echt krampen in m’n buik.. nog geen bloed te bekennen.. maar net bij afvegen wel echt mega geel afscheiding, ik maakte er zelfs een foto van, leek net een beetje bruin... dus ik wacht vandaag af.. word ik vandaag niet ongesteld, doe ik morgen opnieuw een test! Ik vind dit mega spannend, m’n hart gaat tekeer en tegelijkertijd erg frustrerend... zucht...
Zou natuurlijk super fijn zijn, maar daar ga ik niet vanuit. Alhoewel de vorige keren het bruinverlies 2/3 dagen eerder was begonnen is het nu precies 1 dag van te voren.
pffff...... dit bedoel ik dus! Maar laten we de hoop erin houden, geen rood bloed is altijd hoop.. ik durf niet eens naar het toilet
Speciaal voor jullie ook omdat ik mee schrijf hier Vandaag 10 dpo.. Ik lijk wel 'iets' te zien.. Vorige keer werd ik rond half 1 ongesteld in de middag.. Het is half 2 nu.. Laten we hopen dat ik niet ongesteld wordt.. MAAAR ik denk van wel hoor..
Bij het afvegen ook lichtbruin... word ongesteld denk ik... ik denk dat het vanavond of morgen doorkomt.. kan wel huilen