Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Aah jammer!
     
  2. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Klinkt vervelend! Heb het zelf nooit gehad.

    Misschien een rare vraag maar ik heb het idee dat ik nooit echt ‘vruchtbaar slijm’ heb tijdens ovulatie. Ik heb eerder vaak ineens afscheiding die wit en plakkerig is, herken jij/herkennen jullie dat of weten jullie wat dat wil zeggen?
     
    Mamavanhjs en miikka vinden dit leuk.
  3. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @miikka hier zulke zere tepels dag van/dag na ei. Elke maand weer!
     
    miikka vindt dit leuk.
  4. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    bij mij houdt het ongeveer 4-7 dagen aan. Bij beide kanten! Begint denk ik dag of 3,4 voor mn eisprong en nog paar dagen erna.
     
    miikka vindt dit leuk.
  5. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Ik heb dat vorige maand gehad na mijn eisprong. Maar kan zijn dat je in je vruchtbare periode zit dan.
     
  6. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw

    Oké.. dat hoop ik dan maar.
    Pff ik vind het weer spannend vandaag hoor.
    Vandaag 7/8dpo: borsten lijken wat gevoeliger bij aanraking en verder nog steeds een zeurend gevoel in onderbuik. Maargoed, als ik naar mijn lijstje van vorige maand kijk had ik dat ook, dus het zal wel een teken zijn dat mijn menstruatie eraan komt.
     
  7. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
    6 DPO nog steeds kramp, wel iets minder erg dan gisteren. Slaperige ogen en valt me op dat ik wat meer kleur in mijn gezicht heb dan normaal. Misselijk en af en toe steekjes in mijn borsten. Vroege testjes besteld maar die zijn er dinsdag pas dus moet nog maar even rustig afwachten.
    7 DPO nog meer moe, misselijk, last van mijn darmen, beetje diarree (TMI, sorry :p), kramp en wallen die zo blauw zijn dat zelfs mijn foundation ze niet meer kan verbergen... Zo begon het vorige maand ook.. Dit wordt nog een laaaaaange week. TOEVOEGING: Sliertje rood slijm bij het afvegen.. :o:
    8 DPO Kramp is over maar nu een soort van trekkend gevoel bij mijn liezen. Nog steeds moe en misselijk. Gisteravond nog een paar rode sliertjes bij het afvegen. Borsten beginnen wat gevoelig te worden, tepels zijn iets donkerder.
    9 DPO Heel moe ondanks 9 uur slaap, misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten, diarree, klodder witte afscheiding... een heel heel heel vaag streepje op mijn test vanochtend waar na het opdrogen niets meer van te zien is (Ja, sorry ik kon me niet inhouden :o:)
    10 DPO Negatieve test, steekjes in mijn liezen, rugpijn en nog steeds een beetje suf, maar niet zo erg als gisteren. Wel nog steeds gevoelige borsten. Denk toch dat het 'm niet wordt deze maand...
    11 DPO misselijk, hoofdpijn, gevoelige tepels, nog steeds moe.
    12 DPO eindelijk niet moe meer, wel nog gevoelige borsten
    13 DPO wel moe, maar dat komt waarschijnlijk door het nachtje doorhalen met collega's :roflmao:
    14 DPO niks meer
    15 DPO negatieve test

    Ik zet mezelf vast op rood want aan de kramp te voelen gaat dat vandaag gebeuren. Mijn conclusie: ik heb gewoon heel veel last van progesteron. Ik denk dat de innesteling op 9DPO mislukt is en dat daarom de kwaaltjes vanaf 10 DPO weer afnamen, door de afname van progesteron. :o:
    Vorige maand bleef dat aanhouden en dat is niet zo gek, want je lijf blijft dat aanmaken als je zwanger bent. Zodra het mis ging, voelde ik me toen ook een stuk beter.

    Op naar ronde 6!
     
    Isabelll vindt dit leuk.
  8. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    1: napijn eisprong
    2: steekjes li&re /veel afscheiding
    3: steekjes/veel afscheiding/duizelig.
    4: opgestaan met een zwaar gevoel onderbuik, dit gedurende de dag op momenten aangehouden/menstruatiegevoel/heel duizelig/steken linkerlies, like always/hele dag kkkkkoud/ vandaag bij gynaecoloog geweest, heeft onlangs een eisprong plaatsgevonden!!
    5: steken linkerlies/misselijk op lege maag/bh doet pijn/duurt weer verdomd lang allemaal:|/droge tepels/duizelig
    6: droge tepels/humeurig/savonds steekjes rechts/warm hebben en warm aanvoelen/duizelig
    7: humeurig/gevoelig borsten van de zijkant/warm aanvoelen/slijmerige afscheiding/ zwaar gevoel onderbuik/gevoel dat het weer niet is gelukt is ivm pms klachten =(
    8: veel afscheiding, verder niks
    9:
    10: testdag
    11:
    12:
    13:
    14
     
    DCG vindt dit leuk.
  9. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Je maakt het weer reuze spannend deze ronde! Ik duim voor je hoor!
     
    Mama to B vindt dit leuk.
  10. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    2 jaar geleden op 25 of 26 Februari zwanger geworden in ronde 1!
    Nu op 27 Februari seks gehad (dag van piek)
    Uiterlijk 29 Februari eisprong.
    Ronde 8

    1DPO (1-03) : niks
    2DPO (2-03) : zoveel slijm!
    3DPO (3-03) : tot nu toe nog niks
     
  11. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    heb er eigenlijk niet zo goed gevoel bij deze maand, maandelijkse pms klachten zoals altijd! Maar word denk ik met de maand wel wat nuchterder!

    hoe is het bij jou?!! Aan je banner te zien nog goed! Eerste echo al gehad/gepland?
     
    DCG vindt dit leuk.
  12. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Het blijft toch elke ronde weer een verassing... klachten willen natuurlijk niet altijd iets zeggen.

    Ja hier gaat het goed :) gisteren eerste echo gehad in het ziekenhuis en gisteravond pretecho om ons zoontje de zwangerschap bekend te maken :rolleyes:
    Hij zag het meteen!! Hij zat op het puntje van de stoel en je zag em ineens opkijken en hij zei “ooooooh een baby’tje” ❤️❤️ Een reactie om nooit meer te vergeten!
    Hebben alles gefilmd dus een prachtige herinnering voor later :thumup:
     
    mxm, Tuttebelleke, MissElla87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Heb je ook gelijk in! Denk eerder stukje zelfbescherming! Morgen 10dpo gaan we het zien.. of niet :roflmao:

    oh wat een leuk idee! Heerlijk dat hartje mogen horen kloppen! Gelijk een geruststelling lijkt me! En wat een bijzondere ervaring samen met je zoontje! Nu lekker van je zwangerschap en alle bijkomende kwaaltjes gaan genieten!!
     
    DCG vindt dit leuk.
  14. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ik duim op een beginnende tuur voor morgen hoor!!

    Jaaaa was echt zo fijn om het te zien en zelfs te horen ❤️ Ben helemaal op de roze wolk geland :rolleyes:
     
  15. Wendy041085

    Wendy041085 Bekend lid

    22 jan 2020
    503
    381
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
  16. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Gefeliciteerd met jullie goede echo meid!!!!!!! En wat een geweldige reactie van grote broer in spe!
     
    DCG vindt dit leuk.
  17. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤️ Ja was echt hartverwarmend :rolleyes: heb er geen andere woorden voor...

    Hoe gaat ie met jou nu?
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  18. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ben 4 dpo vandaag. Heb volgens mij een dubbele eisprong gehad deze maand, want ik had nu aan beide kanten even erge groeipijn en de eisprong was echt mega pijnlijk vergeleken met normaal. Had echt aanzienlijk meer en langer buikpijn.
    Voor nu ben ik nog heel rustig eigenlijk. Tis nog te vroeg voor noemenswaardige kwaaltjes. Hopelijk hou ik deze vibe nog even vol :D
     
    miikka, DCG en Mama to B vinden dit leuk.
  19. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oh wel spannend dan als je denkt een dubbele eisprong te hebben!! Dubbele kans dan ;)
    Haha ja nu is het nog “vroeg” maar voor je het weet speelt de ongeduld weer op :rolleyes:
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  20. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Ik denk dat ik vandaag reken als 1 DPO. Heb vandaag geen klachten behalve afscheiding.

    Heb gister of eergisteren denk ik een eisprong gehad. Gisteravond hele erge zere tepel. Zaterdag klodder elastische afscheiding.
    Maar ben bang dat ik te laat ben met klussen(zondag en gister). En daarvoor vorige week woensdag.
    Na mijn vorige miskraam heb ik mij voorgenomen om echt de komende paar maanden minder mee bezig te zijn geen ovulatie testen en niet letten op eventuele kwaaltjes.

    Helaas blijft dit toch spannend. Maar ga iig niet meer vroeg testen(als ik geduld heb haha).
     

Deel Deze Pagina