aah, lief. Zou idd mooi zijn voor moederdag. Net als testverslaafde nog ff weer aan de slag geweest (wel met de goedkopere sensitest haha) en de test van net is donkerder dan die van vanochtend. Hopelijk een goed teken.
@Roos02 meestal heb ik de dag voor de ongi een zeurderige pijn in de onderrug en soms wat kleine krampjes onderin de buik. Niet te vergelijken met wat ik nu voel. De pijn die @doekje beschrijft inclusief steken in je achterste lijken daar veel op.
Wel eens gehad dat je iets at en je darmen van slag waren? Een soort kramp , in golven die ook weer afzwakken. In combinatie met t gevoel alsof iemand een lomp voorwerp tegen mn onderkant gestompt heeft en alles beurs is. Zo voelt ongesteld zijn voor mij de eerste drie dagen het ergst. Dan is de pijn wel klaar meestal.
m’n onderrug, m’n onderbuik.. en als het eenmaal uitstraalt naar m’n benen weet ik genoeg... nog steeds bruin gespot...
Ow ja, uitstraling naar de benen.... 1 been in mijn geval. Kan dan de klok erop gelijk zetten dat ik de volgende dag ongi ben
Wow klinkt echt heftig allemaal. Zorgen deze pijnen er ook voor dat jullie dagelijkse handelingen niet meer of onvoldoende kunnen uitvoeren?
Hoe lang zijn jullie al bezig dames? @doekje @MICH18 @MayD @Roos02 @Anna91 wij zijn sinds afgelopen januari echt serieus bezig, daarvoor was het meer we zien wel..
Helaas al ruim 2 jaar Heb afgelopen februari een hsg gehad en nu nog tot september zelf proberen. Als het dan nog niet gelukt is, starten we met iui..
Ik heb ook meer beurs gevoel in mijn rug en sterke krampen onderin dat ik echt voel waar mijn baarmoeder zit als ik ongesteld wordt, maar dat is echt op 1 dag ervoor en de 1e dag de 2e 3e 4e dag gaat het beter Dat gevoel heb ik nu nog niet maar maandag is mijn NOD
Hier nog maar eerste ronde hoor! hebben al twee kindjes. Derde zou geweldig zijn ( zeker na mijn man paar jaar geleden bijna overleed aan kanker ) maar een medisch traject er voor in willen we niet -> verminderd vruchtbaarheid man door chemo en ernstige ondervoeding.. woog nog geen 45 kg meer op t ergste punt.. Dus we zien t wel! Vorige keren was ik steeds heel vlot zwanger dus dit zal wel ff een andere mindset moeten worden qua wachten etc. En mogelijk nooit meer zwanger natuurlijk, is ook een reeele optie waar we mee mogelijk mee moeten dealen. Wens voor een derde kindje is er altijd al geweest!
ik heb altijd van die enorm irritante zeurende buikpijn en een beurs gevoel in die regio, dan weet ik meestal wel genoeg