Sinds augustus vorig jaar alweer (ronde 10). Bij onze eerste 1,5 jaar over gedaan en hormonen gespoten voor ovulatie inductie. Nu wel weer cyclus van mezelf, maar zelf zwanger worden blijkt lastig en heb groen licht om weer het medische traject in te gaan maar alles ligt plat dus af en toe best even pittig.
Dankjewel! Wij hopen het ook! en een wonder zal t dan echt wel zijn ook.. niet geschoten is altijd mis he ? We willen het een jaar proberen. Langer dan dat wil ik niet in onzekerheid blijven leven, of het nog gaat lukken.
oo spannend zeg! Ik ben in okt 2018 gestopt met de pil, maar wel veilig gehouden.. zomer 2019 hadden we zoiets van waarom niet.. toen kreeg ik tussentijdse bloedingen.. doorverwezen naar de gynaecoloog, alles gecontroleerd.. alles zit goed bij ons, alleen te maken met zo af en toe ovulatiebloedingen.. soms heb ik er maanden geen last van en ineens komt het... sinds januari 2020 echt bezig met voelen en alles bijhouden.
@Anna91 wauw, heftig. Ik hoop dat het jullie gegeven is! Hier al heel lang de wens voor een derde. Maar door zelf darmkanker te hebben gehad in de ijskast moeten zetten. Sinds januari is de spiraal eruit en we hebben 2 rondes gewacht. Ik zit nu in ronde 2 voor het echt.... Detail: mijn 2 kids zijn ook beide in april verwekt... Een vruchtbare maand dus haha
Fingers crossed, maar in het verleden bleek dit eigenlijk altijd een voorbode voor slecht nieuws. Geduld hebben maar (laat ik daar nou net niet zo goed in zijn
@MayD , jemig dat is ook al zo heftig. Hopelijk blijkt april idd een goede maand, onze eerste ook in april verwekt, had daarom stille hoop voor deze maand
Is niet op getest omdat er niemand in de familie is die het ook heeft. Mijn diverticulitis heeft me het leven gered, anders was de darmkanker niet bij toeval ontdekt.
Ik hoop het voor ons allen meiden @doekje @MICH18 @MayD.. maar bij mij wordt het alleen maar erger dat bruine afscheiding, nu ook met slijm erbij.. het zit zelfs op m’n onderbroek! Dus ik denk dat ik ongesteld word!
Gelukkig zeg!! Bij mijn man kwamen we er achter toen hij al hoog risico stadium twee bleek te zijn - veel te laat dus. Gelukkig goed afgelopen. En voor jou dus ook! Hopen dat er meer dames mogen aansluiten bij jou deze ronde
Ow nee das echt heel rot zo.. Ik ga mezelf toch nog even op het wachtbankje plaatsen en wachten tot al het heldere slijm weg is en dat nemen als 1dpo . Denk dat ik toch te snel heb aangenomen dat mn ei gesprongen is. Dus hopelijk tot morgen XD en dan een mooi nieuw vers lijstje starten !