temp staat per dpo wel in de lijst. Was vanmorgen 37,35, vrij normaal voor zwanger zijn. Blaasontsteking is het zeker niet, ik plas altijd volgens plasinstructie van de fysio en drink genoeg zodat de blaas goed schoon blijft. Ik heb ook nog nooit een BO gehad. Rozeverlies ga ik maar even vanuit dat het onschuldig is. Gelukkig met 7/8 weken idd een vitaliteitsecho.
Mijn lijstje voor vandaag: 1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido. 2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn. 3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links) 4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes. 5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn. 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: NOD 15 mei
En we gaan weer door naar de volgende ronde. Nadat ik gisteren begon te denken misschien is het raak brak menstruatie goed door vannacht, bummer....
Mijn lijstje 1/2dpo niks 2/3dpo wat krampjes en gevoelige tepels 3/4dpo links soms steken rond gedeelte baarmoeder en wat krampjes, best wel chaggo slecht humeur, rommelende darmen 4/5dpo rommelende darmen en een beetje rare maagpijn, zere onderrug en snel moe 5/6dpo vanacht slecht geslapen en heel raar gedroomd, zere onderrug (beurs gevoel) maar nog steeds sterk het gevoel dat het gewoon progesteron kwaaltjes zijn 6/7dpo weer heel raar gedroomd, maagzuur en rommelende darmen, soms een beetje krampen zoals bij menstruatie 7/8dpo raar gedroomd en sterke reuk Verder geen symptomen zoals ik deze bij mijn dochter al had, ik verwacht er niks meer van.. maandag NOD en ik ben er vrij zeker van dat mijn menstruatie gaat komen Sterkte en knuff voor de meiden die al op rood staan, op naar de volgende ronde
Ook hier gaan we door naar ronde 9! Menstruatie is vandaag, na 2 dagen te laat, toch doorgebroken (en niet zo’n beetje ook)
Vandaag naar de arts gegaan... ze zegt moedernatuur, alles zit en blijft goed.. per ronde heb je slechts 20-30% kans zei ze.. dat is heel normaal zei.. daaar schrok ik wel persoonlijk van... ook al ben je actief tijdens je eisprong blijft die kans 20-30%... nou ik ga volmoed door naar de volgende ronde, we zien het wel! Daarnaast ga ik gewoon pas na paar dagen overtijd testen, want eenmaal zwanger blijf je zwanger ga ik van uit.
MayD wat fijn dat je een dikke streep hebt gehad proficiat!! Hier echt ongesteld hoor dames.. Bloedverlies met veeeel buikpijn... Maar ach komt goed!
Fijn dat alles verder goed was @missmommytobe300! Ja die kans is echt mega klein, daarbij lees je ook overal dat je kans na je 35 halveert, vond dat ook niet echt opbeurend. Vooral niet als die artikelen het doen voorkomen alsof het later krijgen van kinderen altijd maar een bewuste keus is
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! Nod: 20 mei?