Mijn lijstje voor vandaag: 1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido. 2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn. 3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links) 4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes. 5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn. 6dpo:linkertepel nog wat gevoelig, borsten zachter. Droge ogen bij wakker worden, onrustig en levendig gedroomd, weer liggen knarsen. Rugpijn minder. Wel beginnen er wat meer puistjes te komen. PMS week gaat beginnen. 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: NOD 15 mei
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Nod: 20 mei?
Positieve ovutest gehad op zondag 26 april. NOD is zo 10 mei of ma 11 mei. Ik denk alweer van alles te voelen. Van voorgaande dagen heb ik niet per dag maar wel opvallend vond ik het brandende maagzuur, daarnaast wat krampjes af en toe gehad. Ook aantal slechte nachten. 7/8 dpo: ochtend erg veel honger. Avond erg emo tijdens ER aflevering, tranen met tuiten . Onrustige benen. 8/9 dpo: misselijk wakker geworden en nog erg moe na een goede nacht. Hele dag moe geweest. Licht gevoel in hoofd. Af en toe wat misselijk. Weer onrustige benen. 9/10 dpo: weer erg moe wakker, ook wat slechtere nacht gehad. In de ochtend krampjes, wat misselijk, licht in hoofd, beetje hoofdpijn. Later op de dag krampjes die voelen als menstruatie en steken in baarmoedermond. 10/11 dpo: opgezette buik. Af en toe licht in hoofd. Vermoeidheid. Wat pijnlijk stuitje bij fietsen. 11/12 dpo: vroege test action negatief. Krampjes blijven. Gevoel dat ik ongesteld ga worden. Erg moe. 12/13 dpo: wakker gelegen ivm hevige krampen, erger dan menstruatie vergelijkbaar met die van miskraam in feb. In de ochtend bruinverlies met sliertje rood. Toch nog testje gedaan, laat een tuurstreepje zien. Vermoeidheid. Licht in hoofd. 13/14 dpo: misselijk wakker, tot nu toe geen bloed of bruinverlies meer, nog wel krampjes maar niet zo erg als gister. Nog niet getest.
Mijn lijstje 1/2dpo niks 2/3dpo wat krampjes en gevoelige tepels 3/4dpo links soms steken rond gedeelte baarmoeder en wat krampjes, best wel chaggo slecht humeur, rommelende darmen 4/5dpo rommelende darmen en een beetje rare maagpijn, zere onderrug en snel moe 5/6dpo vanacht slecht geslapen en heel raar gedroomd, zere onderrug (beurs gevoel) maar nog steeds sterk het gevoel dat het gewoon progesteron kwaaltjes zijn 6/7dpo weer heel raar gedroomd, maagzuur en rommelende darmen, soms een beetje krampen zoals bij menstruatie 7/8dpo raar gedroomd en sterke reuk 8/9dpo niks bijzonders 9/10dpo niks bijzonders, heel raar gedroomd maar dat gebeurd wel vaker zelfs geen krampen meer Ik heb net een testje gedaan, omo wit dit verwachtte ik al maar toch baal ik. Ik verwacht morgen of dinsdag mijn menstruatie en dan op naar de volgende ronde fijne moederdag allemaal
Positieve ovutest gehad op zondag 26 april. NOD is zo 10 mei of ma 11 mei. Ik denk alweer van alles te voelen. Van voorgaande dagen heb ik niet per dag maar wel opvallend vond ik het brandende maagzuur, daarnaast wat krampjes af en toe gehad. Ook aantal slechte nachten. 7/8 dpo: ochtend erg veel honger. Avond erg emo tijdens ER aflevering, tranen met tuiten . Onrustige benen. 8/9 dpo: misselijk wakker geworden en nog erg moe na een goede nacht. Hele dag moe geweest. Licht gevoel in hoofd. Af en toe wat misselijk. Weer onrustige benen. 9/10 dpo: weer erg moe wakker, ook wat slechtere nacht gehad. In de ochtend krampjes, wat misselijk, licht in hoofd, beetje hoofdpijn. Later op de dag krampjes die voelen als menstruatie en steken in baarmoedermond. 10/11 dpo: opgezette buik. Af en toe licht in hoofd. Vermoeidheid. Wat pijnlijk stuitje bij fietsen. 11/12 dpo: vroege test action negatief. Krampjes blijven. Gevoel dat ik ongesteld ga worden. Erg moe. 12/13 dpo: wakker gelegen ivm hevige krampen, erger dan menstruatie vergelijkbaar met die van miskraam in feb. In de ochtend bruinverlies met sliertje rood. Toch nog testje gedaan, laat een tuurstreepje zien. Vermoeidheid. Licht in hoofd. 13/14 dpo: misselijk wakker, tot nu toe geen bloed of bruinverlies meer, nog wel krampjes maar niet zo erg als gister. Nog niet getest. Ongesteld geworden.
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Savonds felle steken in onder rug rechts. 4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel.
Mijn lijstje voor vandaag: 1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido. 2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn. 3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links) 4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes. 5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn. 6dpo:linkertepel nog wat gevoelig, borsten zachter. Droge ogen bij wakker worden, onrustig en levendig gedroomd, weer liggen knarsen. Rugpijn minder. Wel beginnen er wat meer puistjes te komen. PMS week gaat beginnen. 7dpo: Linkerborst doet meer zeer dan de rechter. wat last van mijn rug, onderin. Pas later in de avond wat buikpijn. Verder rustig. Lekker geklust in de tuin genoeg energie. 8dpo: Onrustig geslapen beetje buikpijn. Warm hoofd bij wakker worden, borsten doen niet zeer in de ochtend wel behoorlijk in de avond. Rugpijn onderin. Gevoel dat afscheiding toeneemt. 9dpo: 10dpo: 11dpo: NOD 15 mei
Mijn lijstje: 1,2,3,4,5 en 6 dpo niets 7 dpo: beetje krampjes in baarmoeder 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: (innesteling?) 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD Nog niet zo interessant dus
1 DPO: niks 2 DPO: niks 3 DPO: super moe, lui en alles wat ook maar negatief klinkt . Buik opgezwollen 4 DPO: niks 5 DPO: niks 6 DPO: gezwollen buik en veel steekjes rechts onderin.
Eisprong : 6 mei 1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Savonds felle steken in onder rug rechts. 4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel. 5dpo: beginnende schimmelinfectie, zere tepels. Verder niks. Nod: 20 mei? Bovenal een overheersend gevoel niet zwanger te zijn. Bij vorige twee zwangerschappen voelde ik me ook zo anders - echt zo’n glunderend gevoel van het is gelukt. Nu niks haha. En t zou wel bizar snel zijn in de eerste ronde met slechte zaadkwaliteit en twijfelachtige eisprong .
Misschien komt dat gevoel nog.... er is nog helemaal geen innesteling geweest, dus zwanger zijn kan nog niet
1 dpo - Hele erge dorst, borsten staan strakker 2 dpo - Nog steeds dorst, borsten staan strakker, in de avond steekjes en pijn thv eierstok 3 dpo - Warm gevoel, nog steeds gevoelige eierstok, beetje misselijk en lichte hoofdpijn
1,2,3,4,5,6,7,8 Niets geks 9 dpo: trekkend gevoel borsten, savonds op de bank een aantal felle steek links onderin buik. Ik schoot echt even omhoog. In bed trekkend gevoel borsten. Niet pijnlijk maar trekkend. 10 dpo: Moe wakker geworden, hele dag moe en gapen, steken en kramp onderbuik. Puist op kin. Koud, erg koud. Soms wat misselijk gevoel ofzo. Voel me onrustig vandaag. 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
Mijn lijstje: 1,2,3,4,5 en 6 dpo niets 7 dpo: beetje krampjes in baarmoeder 8 dpo: vannacht heel misselijk geweest. Vanmorgen negatieve test (uiteraard!) veel te vroeg om te testen. Voor de rest nergens last van. 9 dpo: 10 dpo: (innesteling?) 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD Nog niet zo interessant dus
Mijn lijstje voor vandaag: 1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido. 2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn. 3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links) 4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes. 5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn. 6dpo:linkertepel nog wat gevoelig, borsten zachter. Droge ogen bij wakker worden, onrustig en levendig gedroomd, weer liggen knarsen. Rugpijn minder. Wel beginnen er wat meer puistjes te komen. PMS week gaat beginnen. 7dpo: Linkerborst doet meer zeer dan de rechter. wat last van mijn rug, onderin. Pas later in de avond wat buikpijn. Verder rustig. Lekker geklust in de tuin genoeg energie. 8dpo: Onrustig geslapen beetje buikpijn. Warm hoofd bij wakker worden, borsten doen niet zeer in de ochtend wel behoorlijk in de avond. Rugpijn onderin. Gevoel dat afscheiding toeneemt. 9dpo: temp in de ochtend wat lager. Voor 12:00 heel erge buikpijn. Na werk met gemak naar toilet normaal echt al obstipatie. Wat meer puistjes. Megatrek hele dag. Gevoel dat ik ongesteld word maar gebeurd niks. Voelt wat natter. ongeduld neemt toe. 10dpo: 11dpo: NOD 15 mei