Mijn lijstje 1/2dpo niks 2/3dpo wat krampjes en gevoelige tepels 3/4dpo links soms steken rond gedeelte baarmoeder en wat krampjes, best wel chaggo slecht humeur, rommelende darmen 4/5dpo rommelende darmen en een beetje rare maagpijn, zere onderrug en snel moe 5/6dpo vanacht slecht geslapen en heel raar gedroomd, zere onderrug (beurs gevoel) maar nog steeds sterk het gevoel dat het gewoon progesteron kwaaltjes zijn 6/7dpo weer heel raar gedroomd, maagzuur en rommelende darmen, soms een beetje krampen zoals bij menstruatie 7/8dpo raar gedroomd en sterke reuk 8/9dpo niks bijzonders 9/10dpo niks bijzonders, heel raar gedroomd maar dat gebeurd wel vaker zelfs geen krampen meer 10/11dpo krampen en chaggo 11/12dpo zoals gedacht, menstruatie Op naar het volgende eitje en de volgende ronde
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Savonds felle steken in onder rug rechts. 4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel. 5dpo: beginnende schimmelinfectie, zere tepels. Zeurende pijn in liezen , onderrug en onderbuik. Update: Flinke pijn onderrug & buik tussen 17:30-19:30. Daarna verdwenen. Gisteren hele pittige pijn (beetje zoals menstruatie kramp , beste vergelijking is rugweeen voor degene die dat misschien wel herkennen) in onderrug rechts gehad , heel vreemd! En zo rap en heftig als t kwam, zo verdween het twee uur later ook weer als sneeuw voor de zon. Stel ik ben zwanger dan is t mogelijk innesteling? Beetje vroeg op 5dpo, maar ja met die gekke eisprong zou ik zomaar 6/7 dpo kunnen zijn natuurlijk. Afwachten maar weer..
Jep meiden, we gaan gewoon door naar de volgende ronde met goede moed ik weet nu tenminste wel op welke dag mijn eisprong zit! volgende lijst (hopelijk) veel roze!!
@Lindy1985 heh, balen. Hopelijk volgende ronde op roze! @Anna91 klinkt heel spannend. Bij een vroege innesteling zou het best op 5 of 6 dpo al kunnen hoor! Klinkt spannend.
Dag allemaal, Ik ben nieuw hier maar ik lees wel al een tijdje mee. Deze ronde voor mij een gekke ronde. Rond mijn ovulatie of net erna (ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie was) begon een vermoedelijke blaasontsteking (niet getest), die een paar dagen geleden afnam maar daarvoor in de plaats kwam er een steek rechts in buik, ter hoogte van navel. Ik voel het als ik op mijn zij lig of als ik bijvoorbeeld mijn rechterbeen optil. maar ook wel in rust. ik heb rond die tijd ook een analyse gedaan maar daar kwam geen urinebacterie uit ?? Nu sinds vanochtend licht roze bloed in afscheiding wat nu overigens weer over is. Ik verwachtte mijn menstruatie pas over 3 dagen maar ik ben redelijk onregelmatig... De buikpijn is sinds vanochtend wat afgezakt richting baarmoeder, nog steeds aan de rechterkant. Verder heel gespannen borsten sinds een aantal dagen. Het blijft natuurlijk gokken, maar wilde dit graag even van mij afschrijven, omdat ik er niks van snap.. wie weet herkent iemand dit ?
Ik mag ook weer meedoen! Ronde 2 chlomid. Eerste ronde hele aparte cyclus, dag 12 eisprong en dag 21 ongesteld. deze ronde iets “normaler”.. dag 15 positieve test, dag 16 eisprong. DPO 1 : Nog erg gevoelige onderbuik, gevoelige borsten (denk nog van eisprong). DPO 2 : DPO 3 : DPO 4 : DPO 5 : DPO 6 : DPO 7 : DPO 8 : DPO 9 : DPO 10 : DPO 11 : DPO 12 : DPO 13 : DPO 14 : Ongesteld?
1 dpo - Hele erge dorst, borsten staan strakker 2 dpo - Nog steeds dorst, borsten staan strakker, in de avond steekjes en pijn thv eierstok 3 dpo - Warm gevoel, nog steeds gevoelige eierstok, beetje misselijk en lichte hoofdpijn 4 dpo - Warm gevoel, misselijk, af en toe kleine steekjes in onderbuik maar ook wat last van mijn darmen.
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Savonds felle steken in onder rug rechts. 4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel. 5dpo: beginnende schimmelinfectie, zere tepels. Zeurende pijn in liezen , onderrug en onderbuik. Update: Flinke pijn onderrug & buik tussen 17:30-19:30. Daarna verdwenen. 6dpo: Schimmelinfectie die niet doorzet nog. Afwisselend warm en koud (rillingen). Gloeiende wangen/hoofd. Hartkloppingen. Nod: 20 mei? al de hele dag warm/gloeiend hoofd en dan weer wat rillen/koud. Had t afgedaan als, zal wel door t weer komen, maar nu al sinds vanochtend last van en mn gloeiende hoofd wordt steeds warmer haha. En t gevoel dat mijn lijf me gek maakt
Dag dames Ik kom hier nog eens meeschrijven, lang geleden! 5 dpo: dag van terugplaatsing. Wij kregen vandaag een 5-daags embryo teruggeplaatst, dus vandaag 5dpo. Spannend...
Mijn lijstje voor vandaag: 1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido. 2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn. 3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links) 4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes. 5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn. 6dpo:linkertepel nog wat gevoelig, borsten zachter. Droge ogen bij wakker worden, onrustig en levendig gedroomd, weer liggen knarsen. Rugpijn minder. Wel beginnen er wat meer puistjes te komen. PMS week gaat beginnen. 7dpo: Linkerborst doet meer zeer dan de rechter. wat last van mijn rug, onderin. Pas later in de avond wat buikpijn. Verder rustig. Lekker geklust in de tuin genoeg energie. 8dpo: Onrustig geslapen beetje buikpijn. Warm hoofd bij wakker worden, borsten doen niet zeer in de ochtend wel behoorlijk in de avond. Rugpijn onderin. Gevoel dat afscheiding toeneemt. 9dpo: temp in de ochtend wat lager. Voor 12:00 heel erge buikpijn. Na werk met gemak naar toilet normaal echt al obstipatie. Wat meer puistjes. Megatrek hele dag. Gevoel dat ik ongesteld word maar gebeurd niks. Voelt wat natter. ongeduld neemt toe. 10dpo:temp weer flink omhoog, gisteren innestelingsdip gehad dan(?) vandaag hele dag zo koud, nog kippenvel. Trek, buikpijn die toeneemt nu in de avond. Rugpijn onderin, druk op m’n baarmoeder en steekjes. Borsten doen zeer. Stomme dromen gehad. Wordt nu wel spannend. Nog twee dagen te gaan.. 11dpo: NOD 15 mei
member: 96143"] Spannend hoor! Klinkt wel veelbelovend iig ![/QUOTE] kon me niet inhouden...testje gedaan, normaal geen doorloopstrepen bij action test en indroog altijd grijs. Nu..wel na de tijd een heel licht roze tuurstreepje
De gewone van de action, ik heb altijd testerend gebruik dan eerst de goedkope, over twee dagen de kv2v5 en als die ook pakt een clearblue..maar is de eerste keer in twee jaar dat er een streepje staat...ook al is het turen haha. Iig even hoop.