1 DPO: niks 2 DPO: niks 3 DPO: super moe, lui en alles wat ook maar negatief klinkt . Buik opgezwollen 4 DPO: niks 5 DPO: niks 6 DPO: gezwollen buik en veel steekjes rechts onderin. 7 DPO: niks 8 DPO: 3 felle steken rechts onderin tijdens het autorijden? Krijg nu meer hoop Ik heb nu al een paar nachten heel veel levendige dromen en mijn huid gloeit helemaal.. terwijl ik het altijd koud heb. Nu doe ik de dekens 'snachts nog wel eens van me af
Oh goedzo! De early van action geven bij mij altijd zo'n streepje dus was bang dat je valse hoop kreeg. Maar de gewone heb ik nog nooit een indroger op gehad
Hoi Dames. Wij zijn bezig voor ons 4e kindje en toch ben ik altijd zo onzeker. Op 7 mei mijn eisprong gehad, op onze trouwdag hoe cool! 1dpo. Niks 2 dpo Niks 3 dpo Niks 4 dpo lage rugpijn en steekjes in baarmoeder in de avond. 5 dpo steekjes in baarmoeder in de avond en een drukkend gevoel bij mijn linker lies. Succes allemaal dames!!
Mijn lijstje: 1,2,3,4,5 en 6 dpo niets 7 dpo: beetje krampjes in baarmoeder 8 dpo: vannacht heel misselijk geweest. Vanmorgen negatieve test (uiteraard!) veel te vroeg om te testen. Voor de rest nergens last van. 9 dpo: beetje krampjes. Beetje boertjes laten. Drukke dag gehad. 1e keer weer gewerkt met de kinderen. Ik ben benieuwd naar morgen.... 10 dpo: (innesteling?) 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Savonds felle steken in onder rug rechts. 4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel. 5dpo: beginnende schimmelinfectie, zere tepels. Zeurende pijn in liezen , onderrug en onderbuik. Update: Flinke pijn onderrug & buik tussen 17:30-19:30. Daarna verdwenen. 6dpo: Schimmelinfectie die niet doorzet nog. Afwisselend warm en koud (rillingen). Gloeiende wangen. Edit: Ziek? Savonds in bed koude rillingen, gloeiend hoofd, hartkloppingen, echt grieperig gevoel. Geen koorts (maar even gecheckt). 7dpo: (vandaag) 8pdo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Nou voor wie er mee wil doen aan t wereld kampioenschap turen 7dpo en misselijk opgestaan. Ik denk, schiet mij maar lek, ik test gewoon whaha. Ik zie een meeeeega Tuur lijn maar ben realistisch genoeg te denken dat dit waarschijnlijk de voorgedrukte lijn eronder is. Het is Sensitest. weekend nog maar een x testen. Op een redelijk termijn
Lang geleden maar dacht laat ik ook maar weer eens mee doen! 1t/m5: niks bijzonders. 6 dpo: veel vlokkerige afscheiding, gevoel verkouden te worden. 7 dpo: daling in temp. Vanaf het opstaan een misselijk gevoel, hele dag aangehouden. In de middag drukkend en kriebelend gevoel achter het schaambot rechter kant, hield 10 min aan. Daarna zo misselijk dat ik moest overgeven. S' avonds gevoel van koorts, gloeiend hoofd koude rillingen temp gemeten maar geen verhoging. Moe moe moe 8 dpo: opnieuw een misselijk gevoel
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb op de Sensitest nooit maar dan ook nooit valse tuurlijnen
vorige twee zwangerschappen waren sensitest testen ook betrouwbaar bij mij hoor, en beide keren 5 dagen voor nod al licht positief getest. Maar heb nu ook zo t gevoel dat ik t zo graag wil dat ik vanalles voel/zie. Hebben afgesproken vrijdag weer te testen! Ben de hele dag al misselijk, dat helpt totaal niet haha. (Heb ik ook vaak voor menstruatie hoor, is niet iets nieuws)
Hoi Dames. Wij zijn bezig voor ons 4e kindje en toch ben ik altijd zo onzeker. Op 7 mei mijn eisprong gehad, op onze trouwdag hoe cool! 1dpo. Niks 2 dpo Niks 3 dpo Niks 4 dpo lage rugpijn en steekjes in baarmoeder in de avond. 5 dpo steekjes in baarmoeder in de avond en een drukkend gevoel bij mijn linker lies. 6 dpo. Trekkend gevoel bij schaambot en met afvegen roze afscheiding op wc papiertje.
ohh spannend. Gisteren zoveel thee gedronken dat mijn urine amper geel was vanmorgen. Ga straks nog een restje wagen..duim voor je dat de test oploopt. Je tuurt de streep er bijna op he?! Blij dat ik werk, leidt goed af!