Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    1,2,3,4,5,6,7,8 Niets geks

9 dpo: trekkend gevoel borsten, savonds op de bank een aantal felle steek links onderin buik. Ik schoot echt even omhoog. In bed trekkend gevoel borsten. Niet pijnlijk maar trekkend.
    10 dpo: Moe wakker geworden, hele dag moe en gapen, steken en kramp onderbuik. Puist op kin. Koud, erg koud. Soms wat misselijk gevoel ofzo. Voel me onrustig vandaag.
    11 dpo: warm, moe, steken in buik en liezen. Ongesteldheidsgevoel/kramp
    12 dpo: zelfde als gisteren, testje gedaan. Streepje te zien!!!!
    13 dpo:
    14 dpo: NOD

Bijgevoegde bestanden:

Dubbeltje82, Lentekind2016, geneeke en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels.

2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten!

3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik.

Savonds felle steken in onder rug rechts.

4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel.

5dpo: beginnende schimmelinfectie, zere tepels. Zeurende pijn in liezen , onderrug en onderbuik.

Update: Flinke pijn onderrug & buik tussen 17:30-19:30. Daarna verdwenen.

6dpo: Schimmelinfectie die niet doorzet nog. Afwisselend warm en koud (rillingen). Gloeiende wangen. Smiddags hartkloppingen
    Update: Ziek? Savonds in bed koude rillingen, gloeiend hoofd, echt grieperig gevoel. Geen koorts (maar even gecheckt)

7dpo: MEGA tuurtest , zweterig/warm en koude rillingen(geen koorts). misselijk opgestaan, hele dag aangehouden. Schimmelinfectie. Zere borsten en kramp en steken in buik en onderrug.

3. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Die is heel duidelijk!! Gefeliciteerd !

Mallejan vindt dit leuk.
  4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Mallejan ! Hopelijk gaan ze mooi oplopen :)

Mallejan vindt dit leuk.
  5. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Jaaa en t gekke is ik had t niet verwacht. Omdat deze maand erg druk was met andere dingen. Maar omdat ik me zo anders voelde dacht ik, ik ga toch testen. En ik had de test gedaan en zag eerst niks dus dacht zal wel weer niet, nou na 2 minuten zat deze dikke streep er. Ik kan t nog niet geloven eigenlijk!!

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  6. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 dpo - Hele erge dorst, borsten staan strakker
    2 dpo - Nog steeds dorst, borsten staan strakker, in de avond steekjes en pijn thv eierstok
    3 dpo - Warm gevoel, nog steeds gevoelige eierstok, beetje misselijk en lichte hoofdpijn
    4 dpo - Warm gevoel, misselijk, af en toe kleine steekjes in onderbuik maar ook wat last van mijn darmen.
    5 dpo - Nog steeds een warm gevoel, raar gevoel in mijn onderbuik, kan het niet echt uitleggen. Beetje het gevoel dat je hebt aan je spieren tijdens het uitrekken. Af en toe steekjes en heel moe. Zo zie ik er uit ook (lekker bleek en beetje paarse wallen)

7. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Spannend! Voorzichtig gefeliciteerd!

8. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    ja positief! Gefeliciteerd!!!

Mallejan vindt dit leuk.
  9. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Mijn lijstje:

1,2,3,4,5 en 6 dpo niets

7 dpo: beetje krampjes in baarmoeder
    8 dpo: vannacht heel misselijk geweest. Vanmorgen negatieve test (uiteraard!) veel te vroeg om te testen. Voor de rest nergens last van.
    9 dpo: beetje krampjes. Beetje boertjes laten. Drukke dag gehad. 1e keer weer gewerkt met de kinderen. Ik ben benieuwd naar morgen....
    10 dpo: beetje last van krampjes, boertjes laten en rommeltje darmen... Voel niets bijzonders voor de rest. Wel getest maar denk dat het (nog) niets is.
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo: NOD

10. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

wanneer is je afspraak bij verloskundige MayD :)

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  11. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp).
    6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren).

12. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Zo die is duidelijk zeg! :eek:
    Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk een plakker...

13. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    DPO 1 : Nog erg gevoelige onderbuik, gevoelige borsten (denk nog van eisprong).
    DPO 2 : Gevoelige borsten, afscheiding.
    DPO 3 :
    DPO 4 :
    DPO 5 :
    DPO 6 :
    DPO 7 :
    DPO 8 :
    DPO 9 :
    DPO 10 :
    DPO 11 :
    DPO 12 :
    DPO 13 :
    DPO 14 : Ongesteld?

14. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    #1414 Lentekind2016, 13 mei 2020
    Laatst bewerkt: 13 mei 2020
    Ok ik word langzaamaan gek! Binnen testtijd vanmiddag kwam er geen lijntje. Weer daarna wel, ook op de clearblue early..geen bloed nog.. zal mij benieuwen of het blijft plakken. Denk inmiddels dat er wel iets gebeurd, nu moet het nog blijven zitten. Wat denken jullie?
    Mijn lijstje voor vandaag:
    1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido.

2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn.

3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links)

4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes.

5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn.

6dpo:linkertepel nog wat gevoelig, borsten zachter. Droge ogen bij wakker worden, onrustig en levendig gedroomd, weer liggen knarsen. Rugpijn minder. Wel beginnen er wat meer puistjes te komen. PMS week gaat beginnen.

7dpo: Linkerborst doet meer zeer dan de rechter. wat last van mijn rug, onderin. Pas later in de avond wat buikpijn. Verder rustig. Lekker geklust in de tuin genoeg energie.

8dpo: Onrustig geslapen beetje buikpijn. Warm hoofd bij wakker worden, borsten doen niet zeer in de ochtend wel behoorlijk in de avond. Rugpijn onderin. Gevoel dat afscheiding toeneemt.

9dpo: temp in de ochtend wat lager. Voor 12:00 heel erge buikpijn. Na werk met gemak naar toilet normaal echt al obstipatie. Wat meer puistjes. Megatrek hele dag. Gevoel dat ik ongesteld word maar gebeurd niks. Voelt wat natter. ongeduld neemt toe.

10dpo:temp weer flink omhoog, gisteren innestelingsdip gehad dan(?) vandaag hele dag zo koud, nog kippenvel. Trek, buikpijn die toeneemt nu in de avond. Rugpijn onderin, druk op m’n baarmoeder en steekjes. Borsten doen zeer. Stomme dromen gehad. Wordt nu wel spannend. Nog twee dagen te gaan.. tuurtest na afleestijd.
    11dpo: twee streepjes op clearblue en action (normaal) wel na de afleestijd dus officieel niet geldig. Maar twee indroogstrepen? Misschien het begin van iets moois? Gevoelige borsten. Rugpijn, ochtend hoofdpijn. Temp nog hoog. Baarmoeder voelt zwaar. Avond opgeblazen gevoel en moe.
    NOD 15 mei

Bekijk bijlage 650945 C22CE3CF-7974-4B86-94C2-E5869545706E.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

Lizra en missmommytobe300 vinden dit leuk.
  15. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Yes gefeliciteerd!! Hoop zo dat mijn testen gaan oplopen

Mallejan vindt dit leuk.
  16. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw

Jaaa t zijn wel echt tuuuuuurrrr streepjes! Maar wie weet! Je bent nog 11 dpo toch?

ik ga morgen ochtend nog met ochtend urine een testje wagen :) en als die goed is t weekend een CB weken indicator

missmommytobe300 en Lentekind2016 vinden dit leuk.
  17. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Misschien een wat latere innesteling @Lentekind2016 ? Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen?

Ik ga proberen me in te houden tot vrijdagochtend. Als er dan niet een beter streepje te zien is, dan kan ik uitgaan van niet gelukt en door naar volgende ronde.

missmommytobe300 vindt dit leuk.
  18. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Ik denk dat ik pas gisteren of eergisteren een innesteling heb gehad, toen dipte m’n temp. Had deze maand pas op dag 21 ovulatie.. nog vroeg.. maar in al die jaren alleen streepjes bij zwangerschap (daarna vmk) dus stap voor stap. Blijf rustig doortesten. middag vaak beter dan ochtend drink graag veel thee in de avond..

19. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Voor gister/eergisteren innesteling vind ik t al vrij duidelijk te zien hoor - spannend ! Beter te zien dan mijn tuureluur :roflmao:

missmommytobe300 en Lentekind2016 vinden dit leuk.
  20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    vandaag gebeld. 8 juni intake en vitaliteitsecho

missmommytobe300, Tuttebelleke en Anna91 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina