Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Precies wat @MayD zegt @Anna91 . Sterkte @Lentekind2016

Anna91 vindt dit leuk.
  2. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Ik testte bij zoonlief pas op dag 12 positief en echt heel licht. Had pas op dag 19 een knaller. Het resultaat ligt nu lekker te slapen in zijn bed:)

Anna91 vindt dit leuk.
  3. Saar94

Saar94 Lid

22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    1t/m5: niks bijzonders.
    6 dpo: veel vlokkerige afscheiding, gevoel verkouden te worden.
    7 dpo: daling in temp. Vanaf het opstaan een misselijk gevoel, hele dag aangehouden. In de middag drukkend en kriebelend gevoel achter het schaambot rechter kant, hield 10 min aan. Daarna zo misselijk dat ik moest overgeven. S' avonds gevoel van koorts, gloeiend hoofd koude rillingen temp gemeten maar geen verhoging. Moe moe moe
    8 dpo: opnieuw een misselijk gevoel. S avonds opnieuw een gloeihoofd maar super koud. Slecht geslapen en levensechte dromen. Zere tepels
    9 dpo: raar gevoel in maag. Wisselend warm/koud. Zere tepels en super zachte maar volle borsten. Normaal juist voor nod hele gespannen borsten. Misselijk van koffie (ik hou van koffie ).

BloemNH en Anna91 vinden dit leuk.
  4. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    DPO 1 : Nog erg gevoelige onderbuik, gevoelige borsten (denk nog van eisprong).
    DPO 2 : Gevoelige borsten, afscheiding.
    DPO 3 : Gevoelige borsten, veel afscheiding voor m’n gevoel. Chagrijnig..
    DPO 4 :
    DPO 5 :
    DPO 6 :
    DPO 7 :
    DPO 8 :
    DPO 9 :
    DPO 10 :
    DPO 11 :
    DPO 12 :
    DPO 13 :
    DPO 14 : Ongesteld?

5. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Wel ben nu dag 34, nooit zo laat. Standaard 26-29 dagen in 3 jaar twee keer tot dag 31...temp was nog hoog vanmorgen. Ik denk dat ik maar iedere dag 1 testje waag totdat mijn hoofd doorgeeft aan mijn lijf dat het los mag laten of los mag gaan op hormonen..ik kan er toch niks aan doen en voor die €1,49 gooi ik er dan wel een action tegenaan. Nog steeds geen enkel spoor van bloed. Wel meer rugpijn en moe. Liever zekerheid dit is echt killing!

6. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp).
    6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren).
    7 dpo: soms wat licht in m'n hoofd, af en toe steekjes onderbuik, koud, intensere geuren, heel waterige en plakkerige afscheiding...

toch het gevoel dat het niet raak zal zijn...

Sara190 en Lentekind2016 vinden dit leuk.
  7. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Mijn lijstje voor vandaag:
    1dpo: gevoelige tepels, stevigere borsten zelfs man valt het op. Waterige afscheiding, meer dan anders. Nattig hele dag. Hoog libido.

2dpo: Wakker met droge ogen, beetje buikpijn. Borsten zijn stevig (?) tepels doen zeer. Meer slijm In m’n neus/keel (verkouden mss?) libido omlaag. In de avond buikpijn, linker lies doet zeer. Steekjes in m’n buik, beetje hoofdpijn. Alles voelt wat beurs. rugpijn.

3dpo: Rare levendige dromen (volle maan 7 mei) Gevoelige tepels. Laat wakker. Pijn in mijn onder rug, in de avond steken ook in m’n lies (links)

4dpo: Gevoelige tepels, pijn in m’n linker lies. Stomme dromen, pijn onderin m’n rug (kan komen van schilderen) beetje hoofdpijn bij wakker worden. Meer neusverkouden. Iets meer last van darmen. In de avond meer steekjes.

5dpo: tepels gevoelig, onrustig geslapen en liggen tandenknarsen (tanden doen zeer) hele dag zeurderige rugpijn. Weinig trek. Vaak naar toilet (normaal al snel constipatie) in de avond ook buikpijn.

6dpo:linkertepel nog wat gevoelig, borsten zachter. Droge ogen bij wakker worden, onrustig en levendig gedroomd, weer liggen knarsen. Rugpijn minder. Wel beginnen er wat meer puistjes te komen. PMS week gaat beginnen.

7dpo: Linkerborst doet meer zeer dan de rechter. wat last van mijn rug, onderin. Pas later in de avond wat buikpijn. Verder rustig. Lekker geklust in de tuin genoeg energie.

8dpo: Onrustig geslapen beetje buikpijn. Warm hoofd bij wakker worden, borsten doen niet zeer in de ochtend wel behoorlijk in de avond. Rugpijn onderin. Gevoel dat afscheiding toeneemt.

9dpo: temp in de ochtend wat lager. Voor 12:00 heel erge buikpijn. Na werk met gemak naar toilet normaal echt al obstipatie. Wat meer puistjes. Megatrek hele dag. Gevoel dat ik ongesteld word maar gebeurd niks. Voelt wat natter. ongeduld neemt toe.

10dpo:temp weer flink omhoog, gisteren innestelingsdip gehad dan(?) vandaag hele dag zo koud, nog kippenvel. Trek, buikpijn die toeneemt nu in de avond. Rugpijn onderin, druk op m’n baarmoeder en steekjes. Borsten doen zeer. Stomme dromen gehad. Wordt nu wel spannend. Nog twee dagen te gaan.. tuurtest na afleestijd.
    11dpo: twee streepjes op clearblue en action (normaal) wel na de afleestijd dus officieel niet geldig. Maar twee indroogstrepen? Misschien het begin van iets moois? Gevoelige borsten. Rugpijn, ochtend hoofdpijn. Temp nog hoog. Baarmoeder voelt zwaar. Avond opgeblazen gevoel en moe.
    12 dpo: BFN Omo witte test. Na twee uur staat er een licht lijntje op maar zie het als indroogstreep. Baarmoedermond hoog (?) in de war. Einde van de dag verlies ik m’n hoop. Laat maar komen morgen.
    13 dpo: NOD 15 mei

8. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Mijn lijstje:

1,2,3,4,5 en 6 dpo niets

7 dpo: beetje krampjes in baarmoeder
    8 dpo: vannacht heel misselijk geweest. Vanmorgen negatieve test (uiteraard!) veel te vroeg om te testen. Voor de rest nergens last van.
    9 dpo: beetje krampjes. Beetje boertjes laten. Drukke dag gehad. 1e keer weer gewerkt met de kinderen. Ik ben benieuwd naar morgen....
    10 dpo: beetje last van krampjes, boertjes laten en rommeltje darmen... Voel niets bijzonders voor de rest. Wel getest maar denk dat het (nog) niets is.
    11 dpo: geen bijzonderheden. Wel getest. 1e tuurstreepje (witte achtergrond) 2e negatief. Denk dat er niets is. Normaal heb ik altijd al duidelijkheid. Ik denk dat ik aankomend weekend ongesteld ga worden en anders maandag testen...
    Update: sinds vanavond uurtje of 9/10 flink boeren/misselijk.... wellicht vandaag pas 10 dpo... morgen wel of niet testen.... :confused:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo: NOD

slaap lekker iedereen!

9. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant

Ik doe met je mee hoor! Zit op dag 36 van mijn cyclus van 38 waarschijnlijk! Hoop dat ik dat niet elke maand heb zo lang!!

toi toi toi morgen! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

10. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    #1450 Lentekind2016, 15 mei 2020
    Laatst bewerkt: 15 mei 2020
    1A93DBF5-AAD8-44AA-8BE4-BE94BF9998FD.jpeg
    Temp nog steeds hoog. Nu 4 dagen na vermoedelijke innesteling (temp dip) nog steeds geen spoor van menstruatie maar ook geen positieve test. Gelukkig werken. Vanmiddag zie ik wel weer..‍♀️

Jolien1991 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  11. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Mijn lijstje:

1,2,3,4,5 en 6 dpo niets

7 dpo: beetje krampjes in baarmoeder
    8 dpo: vannacht heel misselijk geweest. Vanmorgen negatieve test (uiteraard!) veel te vroeg om te testen. Voor de rest nergens last van.
    9 dpo: beetje krampjes. Beetje boertjes laten. Drukke dag gehad. 1e keer weer gewerkt met de kinderen. Ik ben benieuwd naar morgen....
    10 dpo: beetje last van krampjes, boertjes laten en rommeltje darmen... Voel niets bijzonders voor de rest. Wel getest maar denk dat het (nog) niets is.
    11 dpo: geen bijzonderheden. Wel getest. 1e tuurstreepje (witte achtergrond) 2e negatief. Denk dat er niets is. Normaal heb ik altijd al duidelijkheid. Ik denk dat ik aankomend weekend ongesteld ga worden en anders maandag testen...
    Update: sinds vanavond uurtje of 9/10 flink boeren/misselijk.... wellicht vandaag pas 10 dpo... morgen wel of niet testen.... :confused:
    12 dpo: negatieve test, op maar de volgende ronde!! Wel misselijk en last van mijn buik.
    13 dpo:
    14 dpo: NOD

12. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
  13. Saar94

Saar94 Lid

22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    1t/m5: niks bijzonders.
    6 dpo: veel vlokkerige afscheiding, gevoel verkouden te worden.
    7 dpo: daling in temp. Vanaf het opstaan een misselijk gevoel, hele dag aangehouden. In de middag drukkend en kriebelend gevoel achter het schaambot rechter kant, hield 10 min aan. Daarna zo misselijk dat ik moest overgeven. S' avonds gevoel van koorts, gloeiend hoofd koude rillingen temp gemeten maar geen verhoging. Moe moe moe
    8 dpo: opnieuw een misselijk gevoel. S avonds opnieuw een gloeihoofd maar super koud. Slecht geslapen en levensechte dromen. Zere tepels
    9 dpo: raar gevoel in maag. Wisselend warm/koud. Zere tepels en super zachte maar volle borsten. Normaal juist voor nod hele gespannen borsten. Misselijk van koffie (ik hou van koffie ).
    10 dpo: Misselijk als ik ook maar koffie ruik van afstand. Zere tepels en zachte volle borsten, normaal nooit zere tepels voor nod. Dan heel koud dan heel warm met een gloeihoofd. Steken/krampjes in de onder buik.

14. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
  15. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    #1455 Jolien1991, 15 mei 2020
    Laatst bewerkt: 15 mei 2020
    5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp).
    6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren).
    7 dpo: soms wat licht in m'n hoofd, af en toe steekjes onderbuik, koud, intensere geuren, heel waterige en plakkerige afscheiding...
    8 dpo: slecht geslapen (door het woelen van manlief...), intensere geuren?
    Soms beetje licht in het hoofd, veel waterige afscheiding, winderig, vaker plassen, vieze smaak, moe. Volgens manlief zijn borsten iéts groter en voller... maar zelf merk ik er niks van.

16. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Klinkt best veelbelovend hoor! :thumup:

17. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    DPO 1 : Nog erg gevoelige onderbuik, gevoelige borsten (denk nog van eisprong).
    DPO 2 : Gevoelige borsten, afscheiding.
    DPO 3 : Gevoelige borsten, veel afscheiding voor m’n gevoel. Chagrijnig.. s’avonds in bed veel boeren.
    DPO 4 : Gevoelige borsten, veel afscheiding.
    DPO 5 :
    DPO 6 :
    DPO 7 :
    DPO 8 :
    DPO 9 :
    DPO 10 :
    DPO 11 :
    DPO 12 :
    DPO 13 :
    DPO 14 : Ongesteld?

18. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 dpo - Hele erge dorst, borsten staan strakker
    2 dpo - Nog steeds dorst, borsten staan strakker, in de avond steekjes en pijn thv eierstok
    3 dpo - Warm gevoel, nog steeds gevoelige eierstok, beetje misselijk en lichte hoofdpijn
    4 dpo - Warm gevoel, misselijk, af en toe kleine steekjes in onderbuik maar ook wat last van mijn darmen.
    5 dpo - Nog steeds een warm gevoel, raar gevoel in mijn onderbuik, kan het niet echt uitleggen. Beetje het gevoel dat je hebt aan je spieren tijdens het uitrekken. Af en toe steekjes en heel moe. Zo zie ik er uit ook (lekker bleek en beetje paarse wallen)
    6 dpo - Gloeiend hoofd, lage rugpijn, steekjes in baarmoeder, gevoelige borsten en zere tepels, darmen zijn van slag, moe moe moe, misselijk..
    7 dpo - ene moment warm, andere moment koud. Nog steeds knettermoe maar wel iets meer eetlust. Darmen nog steeds wat gevoelig, net als mijn borsten. Steekjes thv baarmoeder en bij vlagen pijn in mijn onderrug

19. Jonymeisj1234

16 okt 2017
    80
    50
    18
    Vrouw
    Hoi Dames.

Wij zijn bezig voor ons 4e kindje en toch ben ik altijd zo onzeker.
    Op 7 mei mijn eisprong gehad, op onze trouwdag hoe cool!

1dpo. Niks
    2 dpo Niks
    3 dpo Niks
    4 dpo lage rugpijn en steekjes in baarmoeder in de avond.
    5 dpo steekjes in baarmoeder in de avond en een drukkend gevoel bij mijn linker lies.
    6 dpo. Trekkend gevoel bij schaambot en met afvegen roze afscheiding op wc papiertje.
    7 dpo heel erg moe, om half 7 in slaap op de bank gevallen.
    8 dpo heel misselijk met vlagen, tot overgeven toe. Ik kon het niet houden en heb een test gedaan. MENSEN DIE TUREN LEUK VINDEN...

hoop dat alles goed gaat met jullie

Bijgevoegde bestanden:

Saar94, geneeke, Jolien1991 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93

Deel Deze Pagina