Hoi tuttebelleke, Nee ik gebruik geen ovulatie testen.. zijn eigenlijk ook niet bezig voor nog een kindje, het zou dus echt een kadootje zijn. Enige wat ik weet is dat ik woensdag heel erg rekbaar slijm had , en dus vanaf donderdag eigenlijk al pijn in mijn onder buik, en vrijdag & zaterdag was ik echt niet lekker ervan, vandaag had ik het ook momenten maar een stuk minder. Dus ik weet nu niet zo heel goed wanneer nou mijn eisprong is geweest, Zelf denk ik ergens gister avond/vannacht.. Vind het wel heel spannend! Ik bracht net ons jongste dochtertje naar bed en ik viel zelf ook in slaap tot 2 keer toe en schrok wakker van een droom die net echt leek terwijl ik maar een kwartiertje lag te slapen. Heel apart. En had net een beetje melk uit 1 van die witte bultjes op het tepelhof toen ik er op drukte, nog niet eerder gehad. Nou we zien t wel
Oja, ik heb trouwens een regelmatige cyclus van 28 dagen ongeveer. Vorige maand had ik ineens mijn eisprong al op dag 9 , dat weet ik zeker omdat ik het super duidelijk voelde. Als ik inderdaad gister avond mijn eisprong zou hebben gehad dan zou dat dag 13 zijn geweest.
Knuff voor de dames die intussen op rood zijn. En (voorzichtig) gefeliciteerd voor de positief-testster!!
5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp). 6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren). 7 dpo: soms wat licht in m'n hoofd, af en toe steekjes onderbuik, koud, intensere geuren, heel waterige en plakkerige afscheiding... 8 dpo: slecht geslapen (door het woelen van manlief...), intensere geuren? Soms beetje licht in het hoofd, veel waterige afscheiding, winderig, vaker plassen, vieze smaak, moe. Volgens manlief zijn borsten iéts groter en voller... maar zelf merk ik er niks van. 9 dpo: intens dromen, soms beetje licht in hoofd, heel waterige afscheiding, borsten voelen soms wat gevoeliger aan, heel vaak plassen, vreemde smaak, moe, hele dag door in vlagen misselijk... 10 dpo: intens dromen, wat licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe.
Hoi lieve dames. Vanmorgen een test gedaan. 11 dpo. Ik denk dat er iets niet goed is want ik vind hem nog niet zo mooi als ik zou hopen. Willen jullie is kijken? Mijn camera stelt niet zo goed scherp dus ik hoop dat de foto een beetje oke is.
Zelf teste ik bij onze zoon pas 3 dagen na nod positief, ik bleef maar door testen vanaf 3,5 week want voelde gewoon dat ik zwanger was. Bij ons dochtertje teste ik ook een licht streepje met 10/11dpo. Dus persoonlijk zou ik dit streepje prima vinden voor 11 dpo
5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp). 6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren). 7 dpo: soms wat licht in m'n hoofd, af en toe steekjes onderbuik, koud, intensere geuren, heel waterige en plakkerige afscheiding... 8 dpo: slecht geslapen (door het woelen van manlief...), intensere geuren? Soms beetje licht in het hoofd, veel waterige afscheiding, winderig, vaker plassen, vieze smaak, moe. Volgens manlief zijn borsten iéts groter en voller... maar zelf merk ik er niks van. 9 dpo: intens dromen, soms beetje licht in hoofd, heel waterige afscheiding, borsten voelen soms wat gevoeliger aan, heel vaak plassen, vreemde smaak, moe, hele dag door in vlagen misselijk... 10 dpo: intens dromen, wat licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe. 11 dpo: heel emotioneel door overlijden van m'n lieve kat... intens gedroomd, licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe. Test gewaagd met een heel bang hartje... en ja hoor... Predictor express gaf al na 30 seconden een tweede lijntje... ❤️❤️ het is nog vroeg... dus hoop écht dat ons eskimootje blijft plakken... (durf nog niet op groen!)
Ik had net trouwens een grote klodder wit slijm , en zeurend gevoel in men onderbuik weer vandaag. En voor de rest momenten van paar seconden steeds gek gevoel in men tepels. Ik moet nog lannngggg wachten voordat ik een test kan doen
Inmiddels is de test opgedroogd en heb ik een predicator gedaan. Licht streepje bij predicator zien jullie het ook?
Ik zie'm @Jonymeisj1234 ! Duimen voor goede oploop Wat een mooie test @MayD ! Hopelijk kunnen wij snel volgen!
1dpo: beurs gevoel schaamstreek (naweeën van eisprong), zere tepels. 2dpo: Veel steken links en rechts onder. Gevoel van harde buiken onderin mn buik. Zere borsten! 3dpo: Hele dag door gevoel van toeschietreflex achter mn tepels. Lichte krampjes en steekjes onderbuik. Savonds felle steken in onder rug rechts. 4dpo: lichte krampjes, maar vooral erg weeïg gevoel in mn maag ,met vlagen misselijk. Het was mijn man die het opviel. 5dpo: beginnende schimmelinfectie, zere tepels. Zeurende pijn in liezen , onderrug en onderbuik. Update: Flinke pijn onderrug & buik tussen 17:30-19:30. Daarna verdwenen. 6dpo: Schimmelinfectie die niet doorzet nog. Afwisselend warm en koud (rillingen). Gloeiende wangen. Smiddags hartkloppingen Update: Ziek? Savonds in bed koude rillingen, gloeiend hoofd, echt grieperig gevoel. Geen koorts (maar even gecheckt) 7dpo: MEGA tuurtest , zweterig/warm en koude rillingen(geen koorts). misselijk opgestaan, hele dag aangehouden. Schimmelinfectie. Zere borsten en kramp en steken in buik en onderrug. 8dpo: witte test , zere borsten, zweterig en rillerig, gespannen baarmoeder. Dorst. Savonds warme stekende pijn achter schaambot. Gevoel van harde buiken. 9dpo: Af en toe misselijk, moeite avondeten weg te werken. Flinke menstruatie kramp in onderbuik, en enorm beurs gevoel in vagina (heb k altijd als ik ongesteld ben). Ben alleen niet ongesteld. Rugpijn ook maar heb vandaag twintig tafels staan schuren en lakken dus tsja, hahaha. 10dpo: witte test, menstruatie krampen gevoel. 11/12dpo zelfde als 10dpo. En vandaag ongesteld geworden op 13dpo. Snel ovu testen kopen voor de volgende ronde en ik zie jullie over 2/3 weken weer!