Dank jullie wel dames voor jullie input, gisterenavond gezellig gemaakt... vandaag voel ik nog steeds pijn in m’n lies.. ben zo benieuwd of het nou is gesprongen, ik hoop het wel!
Hoi meiden, Misschien zouden jullie met mij mee willen denken/ kijken. Ik weet niet zo goed wanneer ik nou mijn eisprong precies heb gehad, ik had vorige week woensdag heel vruchtbaar slijm, maar zaterdag behoorlijk pijn in mijn, en nu nog trouwens. Vorige cyclus heb ik mijn eisprong heel duidelijk gevoeld op dag 9 al. Gister zat ik op de bank en kreeg ineens een felle steek in mijn linker zij in combinatie met spelden prikjes gevoel. Ik was in gesprek met mijn man en riep ineens au! Haha hij vreemd kijken natuurlijk. Nu heb ik net als vele van jullie een test drang en tegen mezelf gezegd oké 1 test per dag van action (lekker goedkoop) gewoon voor de spanning, vind ik leuk. Als mijn eisprong op zijn allervroegst woensdag avond gesprongen zou zijn, zou ik nu op 6 dpo zitten, wat ik dus absoluut niet zeker weet. Nou heb ik een test gehad van action early en zag meteen een soort schaduw achtig streepje en na een half uurtje is ie zo.. Is dit een indroogstreep/vals denken jullie? Volgens mij testen vele vals met die testen namelijk? Misschien zien jullie wel helemaal niks LoL, maar ik zie zelf wel een vaag streepje. Thanks alvast meiden!!!
Ik ga ook weer mee doen. 1 dpo : niks 2 dpo : 3 dpo : 4 dpo : 5 dpo : 6 dpo : 7 dpo : 8 dpo : 9 dpo : 10 dpo : 11 dpo : ongesteld??
Ik zie ook niks, sorry. Maar als je nu 6 dpo zou zijn (eigenlijk dan pas 5,5 dpo, als je eispong op woensdag in de avond is geweest), zou je innesteling op 4 dpo geweest moeten zijn en dat is nagenoeg onmogelijk. Vaak is de eventuele bevruchte eicel nog helemaal niet in de baarmoeder aangekomen. Ik denk dat als jij wat ziet op je test hij vals/positief is. Daar staan de actions om bekend bij zo vroeg testen. Zou persoonlijk nog wat dagen wachten.
Dankje kramertje, Je hebt gelijk hoor, Het is ook veeeeeel te vroeg. Geduld he Ik probeer het over een paar dagen idd nog een keertje, Ik heb nu al 2 keer een opvlieger gehad, normaal noooit last van. We gaan het zien
DPO 1 : Nog erg gevoelige onderbuik, gevoelige borsten (denk nog van eisprong). DPO 2 : Gevoelige borsten, afscheiding. DPO 3 : Gevoelige borsten, veel afscheiding voor m’n gevoel. Chagrijnig.. s’avonds in bed veel boeren. DPO 4 : Gevoelige borsten, veel afscheiding. DPO 5 : Gevoelige borsten, veel afscheiding & vanmorgen drukkend gevoel baarmoeder. DPO 6 : Werd s'morgens wakker met menstruatie-achtig gevoel, hele dag aangehouden. Nog steeds gevoelige borsten, waterige afscheiding & boeren. DPO 7 : Drukkend gevoel baarmoeder, nog steeds gevoelige borsten en savonds ineens veel crèmige afscheiding. (Savonds laat test gewaagd, negatief. Stom want veels te vroeg op 6/7dpo.) DPO 8 : Af en toe gevoelige baarmoeder, cremige afscheiding, gevoelige borsten. DPO 9 : DPO 10 : DPO 11 : DPO 12 : DPO 13 : DPO 14 : Ongesteld?
Oh man. Ik ben stom geweest! Heb een test vandaag vol in de middag gedaan met lichte urine en de test is lichter. Nu ben ik bang op een vroege miskraam.. iemand ervaring met een test midden op de dag lichter is als moet ochtendurine.
test voor je gemoedsrust morgenochtend gewoon met de urine die je gewend bent. Ik was vorige week ook vol in de stress door zo'n actie... Relax en morgen (of desnoods vanavond) ff testje met goed geconcentreerde urine.
Jonymeisje, Ik heb er geen ervaring mee maar ik hoop dat je morgen ochtend gewoon weer een duidelijke test zult hebben!
5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp). 6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren). 7 dpo: soms wat licht in m'n hoofd, af en toe steekjes onderbuik, koud, intensere geuren, heel waterige en plakkerige afscheiding... 8 dpo: slecht geslapen (door het woelen van manlief...), intensere geuren? Soms beetje licht in het hoofd, veel waterige afscheiding, winderig, vaker plassen, vieze smaak, moe. Volgens manlief zijn borsten iéts groter en voller... maar zelf merk ik er niks van. 9 dpo: intens dromen, soms beetje licht in hoofd, heel waterige afscheiding, borsten voelen soms wat gevoeliger aan, heel vaak plassen, vreemde smaak, moe, hele dag door in vlagen misselijk... 10 dpo: intens dromen, wat licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe. 11 dpo: heel emotioneel door overlijden van m'n lieve kat... intens gedroomd, licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe. Test gewaagd met een heel bang hartje... en ja hoor... Predictor express gaf al na 30 seconden een tweede lijntje... ❤️❤️ het is nog vroeg... dus hoop écht dat ons eskimootje blijft plakken... (durf nog niet op groen!) 12 dpo: intens dromen, soms wat draaierig, heel waterige afscheiding, moe. Test loopt op (denk ik)... steken in borsten, af en toe kleine steekjes in bm. Heel de dag door in vlagen misselijk. Ik vul m'n lijstje graag nog even enkele dagen aan, misschien kan ik zo anderen helpen.