Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriia

    Marriia Actief lid

    6 apr 2020
    235
    116
    43
    Vrouw
    Vraagje..

    Is het ook intens dromen als je de volgende ochtend precies weet wat je gedroomd hebt? Sowieso lijken de dromen net echt..
     
  2. Vrouwtje25

    Vrouwtje25 Actief lid

    25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Ik weet altijd 9 van de 10 keer al mijn dromen nog..
    geen idee of het onder intens dromen valt maar ik heb het dus altijd. :)
     
  3. Marriia

    Marriia Actief lid

    6 apr 2020
    235
    116
    43
    Vrouw
    Thanks!
     
  4. Liz81

    Liz81 Actief lid

    30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    Droomde ik maar.ik slaap zo slecht
     
  5. Vrouwtje25

    Vrouwtje25 Actief lid

    25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Liz81

    Rot dat je zo slecht slaapt, ik weet het nog wel van mijn 3 zwangerschappen, ik sliep ook zooo slecht, continu wakker.
    Echt heel vervelend is dat,
    Straks als je kleintje er is kun je tijdens de rust uurtjes lekker slapen met je kleine :rolleyes:

    Sterkte nog even voor nu!:)
     
  6. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 dpo - Hele erge dorst, borsten staan strakker
    2 dpo - Nog steeds dorst, borsten staan strakker, in de avond steekjes en pijn thv eierstok
    3 dpo - Warm gevoel, nog steeds gevoelige eierstok, beetje misselijk en lichte hoofdpijn
    4 dpo - Warm gevoel, misselijk, af en toe kleine steekjes in onderbuik maar ook wat last van mijn darmen.
    5 dpo - Nog steeds een warm gevoel, raar gevoel in mijn onderbuik, kan het niet echt uitleggen. Beetje het gevoel dat je hebt aan je spieren tijdens het uitrekken. Af en toe steekjes en heel moe. Zo zie ik er uit ook (lekker bleek en beetje paarse wallen)
    6 dpo - Gloeiend hoofd, lage rugpijn, steekjes in baarmoeder, gevoelige borsten en zere tepels, darmen zijn van slag, moe moe moe, misselijk..
    7 dpo - ene moment warm, andere moment koud. Nog steeds knettermoe maar wel iets meer eetlust. Darmen nog steeds wat gevoelig, net als mijn borsten. Steekjes thv baarmoeder en bij vlagen pijn in mijn onderrug
    8 dpo - vooral warm, super moe, stekende pijn in mijn onderrug en thv baarmoeder, borsten voelen raar, misselijk, hoofdpijn. Eigenlijk gewoon ellendig. Komt niks uit mijn handen, nergens zin in en nogal emotioneel (dat begon gisteravond ineens).
    9 dpo - nog steeds moe, pijn in onderrug, vaak en veel steekjes in baarmoeder, misselijk, hoofdpijn, steken in mijn borsten.
    10 DPO - zo moe dat ik nu al kan slapen, steken in mijn liezen en bij mijn baarmoeder, misselijk, gevoelige borsten. Klodder dik slijm terwijl de boel normaal aardig droog is nu (sorry :roflmao:), puistjes, gloeiend hoofd.
    11 DPO - nog steeds moe en wallen, steken in mijn liezen en soms in mijn onderrug, misselijk, rothumeur, gloeiend hoofd en heb het de hele dag ook warm, steekjes in borsten, puistjes, erg emotioneel (of ik moest huilen tijdens de persconferentie? Misschien... :roflmao:)
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  7. Marriia

    Marriia Actief lid

    6 apr 2020
    235
    116
    43
    Vrouw
    Nog een vraag... ja eerste keer eerste baby:rolleyes:

    Ik zit als het goed is op 8/9 DPO. Een innesteling vindt meestal op 9DPO plaats.
    Wat ik nu heb gemerkt is dat mijn borsten zwaarder en voller zijn. Meer niet. Mijn temperatuur was gisteren 37.3 en vandaag 37.5.
    Mijn vorige cyclus duurde 33 dagen, ik zit nu op 36 dagen.. nog geen kramp.. geen pijn... niks...
    Is dat niet raar? Kan dat betekenen dat ik geen enkele kans heb dat ik misschien zwanger ben?:(
    Moet je per se een innesteling voelen ?
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  8. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    nee hoor een innesteling hoef je niet te voelen.... Voor de rest is het helaas afwachten tot je een positieve test hebt of ongi wordt.

    De temp kan nog alle kanten op gaan. De mijne schoot van 37,49 naar 36,78 om de volgende dag nog verder te zakken en daarna weer omhoog te gaan...
     
  9. Jonymeisj1234

    16 okt 2017
    80
    50
    18
    Vrouw
    Helaas hier een bijna omo witte test.
    Ik zie nog vaag een lijntje.
    Ik denk dat het einde verhaal was.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
  11. Carolinec87

    Carolinec87 Actief lid

    30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
  12. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
  13. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Nee nog niet weer getest en ook nog niet ongesteld, ga morgen weer testen.
     
  14. Marriia

    Marriia Actief lid

    6 apr 2020
    235
    116
    43
    Vrouw
    Het afwachten en loslaten is zo moeilijk.. ik probeer er niet mee bezig te zijn:o:
    Kleine update: vandaag 9 dpo, krampen alsof ik ongesteld moet worden, temperatuur 37. :confused:
    Nou afwachten dan maar..
     
  15. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    I know...
     
  16. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    5 dpo: dag van terugplaatsing, 's avonds beetje steekjes in onderbuik (wellicht nog wat gevoelig door tp).
    6 dpo: hele dag door niet zo lekker, beetje licht in m'n hoofd soms, af en toe steekjes onderbuik, met momenten te warm of juist te koud. Sommige geuren leken intenser vandaag (maar zit wss gewoon tussen m'n oren).
    7 dpo: soms wat licht in m'n hoofd, af en toe steekjes onderbuik, koud, intensere geuren, heel waterige en plakkerige afscheiding...
    8 dpo: slecht geslapen (door het woelen van manlief...), intensere geuren?
    Soms beetje licht in het hoofd, veel waterige afscheiding, winderig, vaker plassen, vieze smaak, moe. Volgens manlief zijn borsten iéts groter en voller... maar zelf merk ik er niks van.
    9 dpo: intens dromen, soms beetje licht in hoofd, heel waterige afscheiding, borsten voelen soms wat gevoeliger aan, heel vaak plassen, vreemde smaak, moe, hele dag door in vlagen misselijk...
    10 dpo: intens dromen, wat licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe.
    11 dpo: heel emotioneel door overlijden van m'n lieve kat... intens gedroomd, licht in hoofd, heel waterige afscheiding, moe. Test gewaagd met een heel bang hartje... en ja hoor... :oops: Predictor express gaf al na 30 seconden een tweede lijntje... :cry::cry: ❤️❤️
    het is nog vroeg... dus hoop écht dat ons eskimootje blijft plakken... :oops::oops: (durf nog niet op groen!)
    12 dpo: intens dromen, soms wat draaierig, heel waterige afscheiding, moe. Test loopt op (denk ik)... steken in borsten, af en toe kleine steekjes in bm. Heel de dag door in vlagen misselijk.
    13 dpo: intens dromen, soms wat licht in het hoofd, heel waterige afscheiding, moe, af en toe steekjes in bm en steekjes in borsten. Niet misselijk vandaag. Test weer een beetje opgelopen.
    14 dpo: ... hier vul ik morgen laatste x in ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 13 dpo.jpg
      13 dpo.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,4 KB
      Weergaven:
      168
  17. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad heel moeilijk.... :| snap je heel goed...
    Spannend, kan dus alle kanten op... !
    En ehm, ik ben nu (pril) zwanger maar heb ook echt nx van een innesteling gevoeld hoor!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  18. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Wow meis, mooie avatar!!!
    Mogen wij meespieken naar je oploop?
    Ik duim dat je morgen een knaller hebt! Een voorzichtige gefeliciteerd :)
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  19. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Dankjewel hoor. :oops: ❤ Ik ga ff foto nemen van de 2 laatste sensitesten...
     
    DCG vindt dit leuk.
  20. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Dit zijn ze... nog niet veel verschil denk ik, dus hopelijk komt daar morgen verandering in! :oops:

    Bovenste is 12 dpo (gisteren) en onderste van vandaag. Wat denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 13dpo.jpg
      13dpo.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,4 KB
      Weergaven:
      177
    Wanda68, DCG en Tuttebelleke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina