niet om je valse hoop te geven, maar deze testen werden bij mij pas bij 4+6 een beetje positief. Zo slecht... Alle andere testen knalden al.
@Dubbeltje82 in de vorige ronde kleurden ze bij mij ook super traag bij, dan waren ze pas 's avonds echt goed doorgelopen. Ik zit nu als ik zo'n test doe ook echt ieder half uur naar dat ding te staren Maar ik denk dat er zeker al wel wat te zien had moeten zijn als de kwaaltjes echt van hcg zouden komen en de testen blijven allemaal spierwit. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik eerder zo veel last heb gehad van kwaaltjes voor de menstruatie, dus dat is wel echt vervelend. Hopelijk heeft dat gewoon ook met de vroege miskraam van vorige keer te maken en is dat in het vervolg ook weer gewoon normaal!
Bij mij inmiddels volledig door gezet de mensturatie. Hopelijk over 30 dagen weer een nieuwe ei sprong en poging
Ben blij dat ik hier wat mijn ongerustheden en ongeduldigheid kwijt kan, want aan de buitenwereld gaat dit momenteel nog niet en vreet mezelf helemaal op
Even mijn lijstje tot nu toe: 1DPO: wat menstruatieachtige pijn, nog veel witverlies 2 DPO: menstruatieachtige pijn, ‘s avonds steekjes. Witverlies minder en af en toe wat emotioneel. Angst dat het niet raak zal zijn. 3 DPO: vanmorgen een zeurende pijn, soms wat grumpy, winderig en rammelende darmen 4 DPO: op en af nog steeds wat lichte menstruatiepijn en soms lichte steekjes. Een ader op mn rechterborst maar weet niet of die er al zat en creamy afscheiding precies lotion. Een huilbui vanmorgen door nog steeds het gevoel dat het niets zal zijn deze maand
En hier ook ongesteld geworden, wel opgelucht want duurde relatief lang voor mijn doen en testen waren Omo wit. Op naar de volgende ronde (12 alweer), maar eerste volledig hormonaal gestuurd (gonal - f en pregnyl)
Op vrijdag 29-05-20 (CD 17) positieve ovulatie test (piek) dus uiterlijk zondag 31-05-20 (CD 19) eisprong? Maandag 01-06-20 1dpo.. NOD 15-06-20 1 dpo: gevoelige rechter eierstok, verder g.b. 2 dpo: hoofdpijn, niet veel trek, snel vol 3 dpo: gevoelige rechter eierstok weer, beetje kloppend gevoel, het komt en gaat, in de avond na het avond eten flink diarree, iets verkeerds gegeten? 4 dpo: een wat beurs gevoel in de onderbuik, weinig tot geen afscheiding 5 dpo: af en toe steken links/rechts, in de middag crèmeachtige afscheiding, temp tussen 37.1 en 37.4 ik had druppeltjes bloed in me slipje in de middag (sorry hoor) maar kan ook zijn van het scheren vanochtend dat ik iets geraakt heb ofzo? Ik had een beetje geschoren vanochtend, geen idee of het daarvandaan komt..
Hier plots op 4 DPO hevige diarree.. zelf voor het avondmaal nog dus denk niet iets verkeerd gegeten? ook 37.6 van temp..
Ik kom ook weer gezellig meedoen: Eergisteren een positieve ovulatietest in de ochtend en veel slijmerige afscheiding. Dit keer mijn laatste groei niet gevoeld (denk dat het ‘s nachts was) DPO: moe, zeurderige buikpijn (heb ook een blaasontsteking ) Afscheiding wordt wat witter, maar nog wel een beetje slijm. Haha zijn we al bij dag 14
mijn lijstje deze Een na laatste maand: 1dpo: Niks 2dpo: Beetje gevoelige tepels. Klein beetje rugpijn. Verder wat kleine steekjes/beetje buikpijn. 3dpo: einde vd dag: pijnlijke tepels, hoofdpijn, mega chagi en last van wat maagzuur. Ga vroeg slapen. 4dpo: weinig last, gevoelige borsten. Niks bijzonders eigenlijk. Ben er niet echt mee bezig. Temp was laag vanmorgen maar kan ook door open raam en laken komen. 5dpo: Gevoelige tepels/borsten, in de avond mega moe, val bijna in slaap op de bank. Winderig. 6dpo: slaap onrustig, levendige dromen, gevoelige borsten. In de ochtend doodop. 7dpo: beetje buikpijn, gevoelige borsten. Afscheiding crème-achtig, pms start, zin in vet, zout en veel. Kan in de ochtend m’n bed niet uit, moe. Constipatie. Nog Max een week wachten. 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: NOD 12 juni