Eind februari eerste IVF poging. Laatste kans meepikken op natuurlijke zwangerschap Eisprong 12 februari 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: vannacht slecht geslapen, last van darmen. Vanmorgen +1 kilo ten opzichte van gisteren. Slecht teken bij mij. Ik kom altijd 2 kilo aan voordat ik ongesteld word. Buik is opgezwollen en hard beneden, kan hem niet inhouden als ik dat zou willen Dat is wel nieuw voor mij. Verder nul klachten. 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo = nod = 26 februari.
Vandaag dpo 10, gelukkig een drukke dag, dus heb me in kunnen houden en nog niet getest. dpo 1 t/m 3 geen bijzonderheden dpo 4 iets toename afscheiding dpo 5 steken onderin dpo 6 steken onderin, meer en dikkere afscheiding, beetje emo dpo 7 opgeblazen gevoel, beetje weeïg, emotioneel, vermoeid (slecht geslapen). In de nacht veel buikkrampen en gas, waarschijnlijk door het eten van rauwe uien doen we dus niet meer. Af en toe een steek in mijn bm en een raar gevoel bij litteken ks. dpo 8 Moe, beetje weeïg, af en toe hoofdpijn. In de avond rugpijn en steken in mijn lies. Dit trok later allebei weg. Erg veel honger (lees: snaaien) dpo 9 opgeblazen gevoel, steekjes onderin, beetje emotioneel dpo 10 steekjes onderin blijven. Af en toe wel naar. Verder een heel drukke dag, dus weinig gemerkt van kwaaltjes. dpo 11 testje wagen? dpo 12 dpo 13
Haha, geen idee. Bij de eerste twee kindjes vond ik het al super snel. Dat was met drie maanden bij beide. Nu is het helemaal snel! Ben echt flabbergasted. En ik was er eigenlijk zeker van dat we het niet eens op de goede dagen hadden gedaan
7dpo vandaag en nog steeds ongeduldig Eisprong: 11 februari 1 t/m 3 dpo: niks bijzonders 4 dpo: lichte menstruatie achtige krampen, hele dag erg moe... 5 dpo: nog steeds lichte krampen en borsten voelen sinds het avondeten wat ongemakkelijk 6 dpo: wederom dat zeurderige gevoel in mijn bm maar nu ook rommelende darmen... Vanaf de middag weer gevoelige borsten. 7 dpo: Vandaag minder last van krampen, wel nog gevoelige borsten...Verder geen bijzonderheden. 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: nod (=25 februari)
Hallo allemaal, Wij mogen weer. Eerste ronde Clomid 50mg na diagnose PCOS. Eisprong gehad van 2 follikels op cyclusdag 19. 1 DPO: 36,73: trekkerig gevoel en steken in rechter eierstok. Daar zaten ook de 2 dominante eitjes. 2 DPO: 36,72: nog steeds trekkerig gevoel. Gevoelige tepels. 3 DPO: 36,83: temperatuur stijgt mooi door. Voor de rest alleen gevoelige tepels. 4 DPO: 36,85: Mooi hoog blijvende temperatuur. Voor de rest wat meer witte afscheiding. Gevoelige en harde tepels. Trekkerig gevoel in mijn buik is veel minder. 5 DPO: 36,85: slecht geslapen, droge witte afscheiding. In de avond enorme steken in mijn buik en winderig. Denk iets te pittig eten... nog steeds gevoelige tepels en heb vandaag ineens puistjes in mijn hals en sleutelbeen.. nog nooit gehad. NOD: 27 februari 2021
11 dpo... durf nog niet heel blij te zijn met de vmk van december in mijn achterhoofd, maar het begin is er
8dpo vandaag Eisprong: 11 februari 1 t/m 3 dpo: niks bijzonders 4 dpo: lichte menstruatie achtige krampen, hele dag erg moe... 5 dpo: nog steeds lichte krampen en borsten voelen sinds het avondeten wat ongemakkelijk 6 dpo: wederom dat zeurderige gevoel in mijn bm maar nu ook rommelende darmen... Vanaf de middag weer gevoelige borsten. 7 dpo: Vandaag minder last van krampen, wel nog gevoelige borsten...Verder geen bijzonderheden. 8 dpo: ms krampen vandaag, alsof ik ongi ga worden, ben bang dat het over is deze ronde, borsten zijn nog wel iets gevoelig. Vandaag getest maar negatief... 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: nod (=25 februari)
Normaal rond 10/11 dpo heb ik altijd deze klachten: +2 kilo, verhoging/koortsig en puistjes. De gewichtstoename baart me nu dus zorgen, bang ongesteld te worden, ook al is het zo'n 4/5 dagen te vroeg om in gewicht aan te komen... iemand ervaring mee zo vroeg? Wat zou het nog meer kunnen zijn? Eisprong 12 februari 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: slecht geslapen, last van darmen. +1 kilo. Buik is opgezwollen en hard onder de navel. 7 dpo: nog steeds +1 kilo. Buik opgeblazen, lijk wel zwanger! Normaal platte buik dus valt meteen op. Darmen oké. 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo = nod = 26 februari.
Hallo allemaal, Wij mogen weer. Eerste ronde Clomid 50mg na diagnose PCOS. Eisprong gehad van 2 follikels op cyclusdag 19. 1 DPO: 36,73: trekkerig gevoel en steken in rechter eierstok. Daar zaten ook de 2 dominante eitjes. 2 DPO: 36,72: nog steeds trekkerig gevoel. Gevoelige tepels. 3 DPO: 36,83: temperatuur stijgt mooi door. Voor de rest alleen gevoelige tepels. 4 DPO: 36,85: Mooi hoog blijvende temperatuur. Voor de rest wat meer witte afscheiding. Gevoelige en harde tepels. Trekkerig gevoel in mijn buik is veel minder. 5 DPO: 36,85: slecht geslapen, droge witte afscheiding. In de avond enorme steken in mijn buik en winderig. Denk iets te pittig eten... nog steeds gevoelige tepels en heb vandaag ineens puistjes in mijn hals en sleutelbeen.. nog nooit gehad. 6 DPO: 37,02: Links bij mijn heup wat trekkerig gevoel. Bij vlagen een beetje misselijk. NOD: 27 februari 2021
Nieuwe ronde, nieuwe kans... ronde 9 1 DPO --> 36.6, niks 2 DPO --> 3 DPO --> 4 DPO --> 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> 11 DPO --> 12 DPO --> testen?
Normaal rond 10/11 dpo heb ik altijd deze klachten: +2 kilo, verhoging/koortsig en puistjes. Nu denk ik dat ik een kortere LF heb deze maand. Lichaam is denk ik nog van slag en herstellende van alle hormonen van afgelopen maanden. Eisprong 12 februari 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: slecht geslapen, last van darmen. +1 kilo. Buik is opgezwollen en hard onder de navel. 7 dpo: nog steeds +1 kilo. Buik opgeblazen, lijk wel zwanger! Normaal platte buik dus valt meteen op. Darmen oké. 8 dpo: +1 kilo. Heel lichte krampjes af en toe in baarmoeder. Te verwaarlozen. Meer op zoek; voel ik echt niks? 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo = nod = 26 februari.
9dpo vandaag Eisprong: 11 februari 1 t/m 3 dpo: niks bijzonders 4 dpo: lichte menstruatie achtige krampen, hele dag erg moe... 5 dpo: nog steeds lichte krampen en borsten voelen sinds het avondeten wat ongemakkelijk 6 dpo: wederom dat zeurderige gevoel in mijn bm maar nu ook rommelende darmen... Vanaf de middag weer gevoelige borsten. 7 dpo: Vandaag minder last van krampen, wel nog gevoelige borsten...Verder geen bijzonderheden. 8 dpo: ms krampen vandaag, alsof ik ongi ga worden, ben bang dat het over is deze ronde, borsten zijn nog wel iets gevoelig. Vandaag getest maar negatief... 9 dpo: nog steeds ms krampen, zeurderig gevoel onderin, borsten zijn minder gevoelig, test is wederom negatief, denk dat het over is deze ronde gezien de blijvende ms krampen. Dat bleek de afgelopen maanden ook een slecht voorteken 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: nod (=25 februari)