Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Start IVF nu?? Vanaf overmorgen beginnen met spuiten?

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  2. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Ja ik ga morgen meteen bellen met zkh. Hopelijk morgen al echo, anders zaterdag. Er vanuit gaande dat die echo goed is (moet raar lopen wil het niet goed zijn), dan zaterdagavond beginnen met spuiten ja! Zo spannend!!

3. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Zeker spannend! Maar wel "leuk" spannend... Alsof t nu echt voor 't eggie' is :rolleyes:

Hoe reageerde je lichaam op de hormonen bij de IUI? Qua eicel groei?

4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Haha ja precies dat. Ik had dat ook met IUI, zo van; nu kunnen we écht een kindje krijgen! Hihi. Nu dus weer zo euforisch.
    Ik spoot maar 50 mg Ovaleap, mijn lichaam reageerde heel heftig op de hormonen. Eén keer 5 follikels, toen ging het feest ook niet door. Meestal 2 follikels, één keer 3 en één keer 5 dus.
    Nu moet ik 125 mg Gonal-F gaan spuiten. Ook minimaal om even te kijken hoe ik reageer. Ben wel bang voor de hormonen hoor. Het is niet niks wat je moet spuiten/inbrengen. Hoe reageerde jouw lichaam op de hormonen? Jij hebt wel echt geluk met meteen de eerste IUI raak!

5. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Mijn lijstje van de 5e ronde voor een tweede kindje.

1&2 DPO: slecht geslapen (voor ovulatie ook al last van) en behoorlijk opgeblazen buik.
    3 DPO: Beter geslapen. Buiten winderig geen klachten. Opmerkelijk is wel dat mijn 2-jarige vanavond zei dat ik een baby in mijn buik heb. Over 2 weken weten we meer :roflmao:
    4 DPO: Niks bijzonders.
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO/NOD?

Dwaallichtje vindt dit leuk.
  6. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Gelukkig mag ik toch weer mee doen. 14 maanden bezig, ronde 2 na BBZ met Letrozol 2.5 vanwegen PCOS.

Ovulatie dag: 36.5 - denk gister nacht gehad. Was een erg vervelende. Volledige dag steken aan alle kanten gehad in mijn buik en gevoelig/opgeblazen. Ook pijnlijke borsten terwijl ik dat echt nooit heb.
    1DPO 36.8 nog steeds een gevoelige buik. Blij gevoel dat ik eindelijk een ronde weet dat het echt mogelijk is.
    2DPO
    3DPO
    4DPO
    5DPO
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    14DPO

7. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Mijn lijstje van de 5e ronde voor een tweede kindje.

1&2 DPO: slecht geslapen (voor ovulatie ook al last van) en behoorlijk opgeblazen buik.
    3 DPO: Beter geslapen. Buiten winderig geen klachten. Opmerkelijk is wel dat mijn 2-jarige vanavond zei dat ik een baby in mijn buik heb. Over 2 weken weten we meer :roflmao:
    4 DPO: Niks bijzonders.
    5 DPO: Gedroomd dat ik beviel van een jongetje maar nog geen naam had. In mijn droom zijn heel wat potentiële namen de revue gepasseerd.
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO/NOD?

noukie 1992, Dwaallichtje en Mommy94 vinden dit leuk.
  8. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Mijn lichaam reageerde ook iets te goed op de medicatie :rolleyes: Ik spoot 75 eenheden Gonal F en ik had 2 grote eitjes, 3 middel en wat kleintjes. Het zat allemaal nét binnen de marges van wat mocht. De arts zei ook al: als er een volgende keer komt, moet de dosering iets omlaag.

Bij ICSI (met m'n ex) reageerde m'n lichaam ook al heel goed op de medicatie, dus ik had t wel een beetje verwacht.

Ik was gisteren zo aan t huilen bij de eerste echo (met kloppend hartje) dat ik al m'n vragen vergeten ben te stellen :roflmao: Bijv of ze goed wil kijken of er misschien 2 zitten. Gelukkig hebben we volgende week weer een echo, dus dan vraag ik t dan wel.

Maar idd, de eerste IUI gelijk raak, dat had ik totaal niet verwacht!! En dan ook nog een keertje hartje!

9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Ach dat kan ik me heel goed voorstellen! En inderdaad, meteen een lekkere plakker ook nog ;) geniet er van!!

Kippie13 vindt dit leuk.
  10. MB91

MB91 Fanatiek lid

#2110 MB91, 26 feb 2021
    Laatst bewerkt: 26 feb 2021
    Mijn lijstje van de 7e ronde voor een 1e kindje. Ik ben zwanger!!! ❤️❤️❤️

1/2 DPO: Temp mooi omhoog. 36.7
    3 DPO: Temp mooi hoog. 36.8 iets meer creamy afscheiding dan normaal na ei.
    4 DPO: Temp hetzelfde 36.8, weeïg in de onderbuik. Overgeven en diarree. Wordt ik ziek?
    5 DPO: Temp gestegen 37.0. constipatie. Klachten van gister zijn weg
    6 DPO: Temp daalt 36.8. maag voelt raar, veel honger.
    7 DPO: Temp daalt 36.7. Steken achter schaambot. Speldenprikken. Links. 1min maximaal. Lage hartslag. Afscheiding neemt af.
    8 DPO: Temp hetzelfde 36.8. negatieve test. Misselijk. Afscheiding neemt af.
    9 DPO: Temp hetzelfde 36.8. veel honger en dorst. Heel veel. Afscheiding minimaal
    10 DPO: temp stijgt 37.1. positieve Kv test. Veel honger en dorst. Ovu test bijna geen 2e streepje. Bmm hoog en gesloten.
    11 DPO: Temp daalt 37.0 positieve CB digitale en KV test. Ik ben zwanger. Veel honger en dorst. Reuk neemt toe.
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO:

Bijgevoegde bestanden:

Mommy94, Kate87, noukie 1992 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Gefeliciteerd!!

Sharona92 en MB91 vinden dit leuk.
  12. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Daar zijn we eindelijk weer. Ronde 9 voor 2e kindje. Ik heb weer wat langer op mijn eisprong moeten wachten, maar had op cd21 een knaller van een ovualtietest. Mijn apps zijn het er niet helemaal over eens wanneer nu de eisprong was. Premom zegt cd22 en FF zeg cd23. Ik denk zelf iets van de nacht ertussenin. Dus ik hou hier even beide dpo's bij.

0/1 DPO: 36.8. Afscheiding nog eiwitachtig. BMM: midden, stevig en nog een beetje open. Gevoelige buik bij aanraking.
    1/2 DPO: 36.9. Afscheiding nog wel wat rekbaar bij bmm, maar over het algemeen vrij droog. BMM: hoog, medium zacht en nog een beetje open. Lichte steekjes in eierstokgebied. Rommelende darmen.
    2/3 DPO: 37.0. Afscheiding lotionachtig (niet veel). BMM: midden, medium zacht en dicht. Lichte steekjes in eierstokgebied en obstipatie. 's avonds hoofdpijn.
    3/4 DPO: 37.1. Afscheiding lotionachtig (niet veel). BMM: midden, stevig en dicht. Lichte steekjes in eierstokgebied en hoofdpijn.
    4/5 DPO: 37.2. Afscheiding iets dikker en wit (niet veel). BMM: midden, stevig en dicht. Nog steeds lichte hoofdpijn ('s avonds wel weg). Steekjes in eierstokgebied en 's middags ook even wat licht drukkende kramp onder in buik.
    5/6 DPO: 37.0. Afscheiding cremeachtig wit. BMM: hoog, medium zacht en dicht. 's Ochtends even wat sterkere krampjes. 's Middags en 's avonds trekkend gevoel aan eierstok en vanuit lies. Opgeblazen gevoel en later winderig.
    6/7 DPO: 37.3. Afscheiding cremeachtig wit. BMM: hoog, medium zacht en dicht. Opgeblazen gevoel en winderig. Af en toe een licht steekje onderin buik. Heel licht gevoelige borsten bij oksels. Test negatief (don't judge please, heb er zo veel liggen en wanneer moet je ze anders verspillen?o_O).
    7/8 DPO: 37.3. Afscheiding cremeachtig wit (beetje vlokkerig). BMM: hoog, medium zacht en dicht. Winderig en af en toe wat steekjes onderin buik en vanuit lies en vanuit schaambotje. Heel licht gevoelige borsten bij oksels. Heeeeeeeeeel vaag lijntje op de telano (10 miu) test. Kv gedaan nog en daar zag ik binnen afleestijd niks op.
    8/9 DPO: 37.1. Afscheiding cremeachtige wit (beetje vlokkerig). BMM: hoog, zacht en dicht. Vaag, maar goed zichtbaar lijntje op de kv test!
    9/10 DPO:
    10/11 DPO:
    11/12 DPO: NOD

Foto is van binnen afleestijd. Beide testen met dezelfde urine. Telano test had ook wel weer wat, waardoor ik ook een kruitvat deed, maar dat streepje laat zich niet goed fotograferen. Ik ben voorzichtig blij. Ik weet niet of er na uploaden wat van overblijft, maar ik zie hem goed op de kv test.

Bijgevoegde bestanden:

Sharona92, Kate87, MB91 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Spannend!! Ik zie ook wel wat hoor, heel lichtjes wel. Maar in t echt zie je t vaak iets beter dan op een foto. Duimen voor de test van morgen! :thumup:

14. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Nieuwe ronde, nieuwe kans... ronde 9

1 DPO --> 36.6, niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.5, gele lichaamsdip? verder niks, beetje winderig
    4 DPO --> 36.8, niks behalve dat ik verrassend rustig ben, winderig
    5 DPO --> 36.9, niks
    Edit: gelige afscheiding, zwaar ms gevoel links onderin mijn buik
    6 DPO --> 37.0, niks
    7 DPO --> 37.1, niks behalve dat ik vannacht zo bizar gedroomd heb
    8 DPO -->
    9 DPO -->
    10 DPO -->
    11 DPO -->
    12 DPO --> testen?

MB91 vindt dit leuk.
  15. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!

MB91 vindt dit leuk.
  16. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Wauw super gefeliciteerd!

MB91 vindt dit leuk.
  17. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben erg en heb nog een 2e urine test gedaan. Maar wel heel blij nu. Het begint te landen. :D

Ronde 9 wordt de gelukkige!

Bijgevoegde bestanden:

Sharona92, MB91, Kippie13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    14/15dpo

Eisprong: 11 februari
    1 t/m 3 dpo: niks bijzonders
    4 dpo: lichte menstruatie achtige krampen, hele dag erg moe...
    5 dpo: nog steeds lichte krampen en borsten voelen sinds het avondeten wat ongemakkelijk
    6 dpo: wederom dat zeurderige gevoel in mijn bm maar nu ook rommelende darmen... Vanaf de middag weer gevoelige borsten.
    7 dpo: Vandaag minder last van krampen, wel nog gevoelige borsten...Verder geen bijzonderheden.
    8 dpo: ms krampen vandaag, alsof ik ongi ga worden, ben bang dat het over is deze ronde, borsten zijn nog wel iets gevoelig. Vandaag getest maar negatief...
    9 dpo: nog steeds ms krampen, zeurderig gevoel onderin, borsten zijn minder gevoelig, test is wederom negatief, denk dat het over is deze ronde gezien de blijvende ms krampen. Dat bleek de afgelopen maanden ook een slecht voorteken:confused:
    10 dpo: zeurderig krampachtig gevoel in baarmoeder, testen blijven negatief, geen bloed te bekennen nog. Verder geen bijzonderheden.
    11 dpo: Nog steeds krampend zeurderig gevoel in m'n baarmoeder, alsof ik ongi ga worden maar het is nog te vroeg en er valt ook geen bloed te bekennen nog. Borsten zijn nog wat gevoelig maar het wisselt gedurende de dag. Weer getest voor het avondeten maar was zoals verwacht negatief...Ik test met Telano dipstick, lees er niet veel goeds over dus vraag me af of het de moeite waard is morgen een ander merk te halen:confused: Maar ja, misschien zit het tussen me oren en moet ik gewoon accepteren dat het over is deze ronde...:(
    12 dpo: Vanochtend vroeg al door ms kramp wakker geworden, hele dag vrijwel last gehouden. Borsten nog steeds wisselend. Vanochtend een vage positieve Telano test maar ga er vanuit dat het vals posi was want de kv erna was negatief....Heel teleurstellend, vooralsnog geen bloed te bekennen.
    13 dpo: in de ochtend weinig kramp, maar kwam al snel opzetten icm rommelende darmen. Borsten nog steeds wisselend gevoelig. Testen blijven negatief. Ik leek eind van de middag roze te spotten op de wc dus ik reken op einde van ronde 4. Tijdens het avondeten ineens misselijk en kreeg m'n eten niet meer weg. Vermoed dat de kapsalon gewoon verkeerd viel vandaag:confused: Emoties zitten wat hoger nu na de vals positieve test van gisteren:oops:
    14 dpo: Hele dag last van m'n buik, niet lekker gevoel, rommelende darmen. In de avond toch nog getest omdat vriend dit wilde aangezien ik me niet lekker voelde, maar was hartstikke negatief.
    15 dpo: Nog steeds geen ms maar voldoende kramp dus zal vast wel doorzetten vandaag.

19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Een voorzichtige proficiat!!

20. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113