Ronde 5 1 DPO --> 36.5, zere tepels 2 DPO --> 36.8, zere tepels 3 DPO --> 36.9, zere tepels 4 DPO --> 36.7, iets gevoelige tepels, zwaar/drukkend gevoel links onderin mijn buik Edit ms gevoel in mijn buik, kramperig 5 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, nog steeds ms gevoel in mijn buik, rugpijn 6 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, lage rugpijn, beetje misselijk, honger
Vorige cyclus was ik geheel droog tussen eisprong & NOD en werd ik helaas ongesteld. Nu begint de afscheiding weer wat te komen, stiekem haal ik hier hoop uit. Och, wat ik al niet doe om de onzekere dagen te overbruggen. Over-analyseren is bij mij nu echt een dingetje aan het worden. ------------------------------------------ DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht. DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek (kan de hormoonschommeling zijn) en lage rugpijn DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels en krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. DPO 6: DPO 7: DPO 8: DPO 9: DPO 10: DPO 11: DPO 12: DPO 13: DPO 14: NOD
15-11 1DPO: 's Nachts zwetend wakker geworden en daarna een gekke gedetailleerde droom 16-11 2DPO: Lichte lage rugpijn (heb ik vaker rond de ovulatie) 17-11 3DPO: Vanmorgen vroeg weer lichte lage rugpijn, net als gisteren alleen in de ochtend 18-11 4DPO: Een rommelende buik, zullen mijn darmen zijn maar de geluiden zijn interessant.. 19-11 5DPO: 20-11 6DPO: 21-11 7DPO: 22-11 8DPO: 23-11 9DPO: 24-11 10DPO: 25-11 11DPO: 26-11 12DPO: 27-11 13DPO: 28-11 14DPO: Op deze dag ga ik testen
15-11 1DPO: 's Nachts zwetend wakker geworden en daarna een gekke gedetailleerde droom 16-11 2DPO: Lichte lage rugpijn (heb ik vaker rond de ovulatie) 17-11 3DPO: Vanmorgen vroeg weer lichte lage rugpijn, net als gisteren alleen in de ochtend 18-11 4DPO: Een rommelende buik, zullen mijn darmen zijn maar de geluiden zijn interessant.. Verder gedurende de dag een aantal keer kort gek gevoel in mijn tepel 19-11 5DPO: 20-11 6DPO: 21-11 7DPO: 22-11 8DPO: 23-11 9DPO: 24-11 10DPO: 25-11 11DPO: 26-11 12DPO: 27-11 13DPO: 28-11 14DPO: Op deze dag ga ik testen Sorry voor de dubbelpost, ik weet niet hoe ik hem evt kan aanpassen, was al een paar uur oud en bewerken kan geloof ik maar even. Morgen post ik wel wat later haha...
Hello again. Ronde 17, IUI natuurlijke cyclus zonder hormonen 0/1DPO: savonds laat buikkrampen. Gister ochtend IUI gehad. Gevoelige borsten. 1/2DPO: gevoelige borsten, soort van “gelukt” gevoel.. 2/3DPO: Levendige dromen... zulke rare ook. Steekjes links onderin, gevoelige borsten wat afgenomen.
Ik mag weer een DPO lijstje beginnen 2e Ronde Clomid, 1e kindje. 1 DPO: Eigenlijk nergens last van 2 DPO: Veel steekjes in mijn buik, maar heb het idee dat dat door de clomid komt, eigenlijk continu last van. 3 DPO: Veel steekjes en trekkend gevoel onder in buik. Geen zere tepels, dat heb ik normaal wel. Dus ben bang dat ik dan geen goede eisprong heb gehad... 4 DPO: hele dag steekjes en getrek onderin mijn buik. Merk dat ik deze ronde erg gestrest ben en de dagen echt voorbij kruipen 5 DPO: Toch nog zere borsten gekregen en de steekjes en getrek voelen inmiddels meer als pijn en beurs. Bij sommige bewegingen voel ik ook echt een pijnscheut in mijn lies. 6 DPO: zere borsten en de steken in mijn liezen zijn veranderd naar een soort trekkend/drukkend gevoel in mijn buik en rug en soms mijn heupen.
DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht. DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek (kan de hormoonschommeling zijn) en lage rugpijn DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels en krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. MS gevoel smiddags. EDIT: Zojuist puur op gevoel even gevoeld en bmm was opeens weer heel zacht met allemaal wit enigzins plakkerig slijm in de schede (sorry vies verhaal). Post geopend op dit forum, want wat als ik nog helemaal niet na mijn eisprong zit? Paar minuten later opnieuw gevoeld: bmm heel hoog (kan er nu niet meer bij) en afscheiding is weer terug naar soepel maar niet plakkerig wit (wat ik vanochtend ook had). Ovu test vanochtend negatief. Mijn lichaam is me aan het 'trollen' en ik vind dit heel frustrerend. DPO 6: DPO 7: DPO 8: DPO 9: DPO 10: DPO 11: DPO 12: DPO 13: DPO 14: NOD
Ik doe ook weer mee. Ronde 2 voor kindje 1. 1 dpo: Steekjes bij eierstokken links en rechts, zere tepels. 2 dpo: Bij wakker worden vanmorgen ineens gevoel alsof ik ongesteld was/zou worden. Weg toen ik uit bed ging. Later op de dag af en toe kleine steekjes in buik. Zijkant van rechterborst doet met vlagen pijn, voelt dan bijna branderig aan. Als ik het aanraak voelt het niet pijnlijk.. Tepels weer wat minder gevoelig.. 3 dpo: Tot nu toe nergens last van. Nog een klein beetje gevoelige tepels, met name rechts.. En ik heb het koud terwijl het 22 graden in huis is (maar ik heb het vaak koud haha) 4 dpo: nergens last van. 5 dpo: Tijdens hond uitlaten het idee dat mijn onderbuik wat “zwaar” voelde maar misschien beeld ik me dat ook wel in. Verder nergens last van.
Umm dit laatste had ik ook bij mijn zwangerschap maar wel pas rond 10DPO geloof ik. Ik controleerde mijn bmm en slijm dagelijks maar die zwangerschap ging mis en nu durf ik het niet meer te controleren. ☹️
Wat vervelend dat de zwangerschap mis ging deentjepeentje maar nu opnieuw op het wachtbankje, dus ik hoop met je mee voor een status pink deze maand! Heel eerlijk: wel fijn te horen dat ik dus mogelijk wel in het DPO forum thuishoor nu. Twijfel iets minder door je berichtje, dankjewel!
Een van de katten ligt vanavond al een hele tijd op mijn buik, doet hij niet vaak, zou het wat betekenen?
Schijnt dat katten daar soms wel gevoeliger voor zijn. Iets met een aura heb ik ooit gelezen. Laten we het hopen!
Hoi allemaal, ik wil toch mee doen met mijn dpo lijstje. Inmiddels zitten we nu in ronde 6. Leuk om al die lijstjes te zien! Hopelijk snel allemaal mooie positieve testen!! 1 dpo ; beurs gevoel, veel afscheiding ( creamy) 36,8 temp 2 dpo weinig tot geen afscheiding, verder niets temp 36,9 3 dpo; ineens weer wat meer afscheiding, beetje slijmachtig maar niet rekbaar .temp 37.1 4 dpo ; weinig tot geen afscheiding. Wat steken links onderin. Ineens wat meer pukkels op het gezicht, vollere borsten. Temp 37.2 5dpo ineens temperatuur daling van 37.2 naar 36,8. ( gele lichaam?) Beetje creamy afscheiding. Krampen en beurs gevoel 6 dpo temperatuur weer gestegen naar 36.9 Veel afscheiding, dik en plakkerig. Hier en daar wat krampen, beetje diarree, vaak naar de wc voor ontlasting. 7 dpo temperatuur ietsjes gedaald van 36,9 naar 36,8. Vol gevoel hebben de hele dag, niet veel kunnen eten. Beetje creamy afscheiding, niet veel. Hoofdpijn, opgeblazen gevoel, baarmoeder mond zit laag en hard, lage rugpijn, rommelige darmen, beetje last van obstipatie, snachts wakker van de dorst, hele droge mond gevoel. Gevoelige borsten. Savobds erg moe maar niet kunnen slapen. 8 dpo ; temperatuur gestegen naar 37 Lage rugpijn, ineens heel even klein beetje misselijk tijdens eten maar was zo weer weg. Gevoelige borsten, lage baarmoedermond die erg hard is. Dorstig gevoel. Moe opgestaan. Voelt beetje beurs daar beneden.
Klinkt hoopvol meid! Lekker uitgebreide lijst (hou ik persoonlijk wel van ) Laten we hopen op een hele positieve test over enkele dagen. Wanneer ben je van plan te testen?
Ronde 5 1 DPO --> 36.5, zere tepels 2 DPO --> 36.8, zere tepels 3 DPO --> 36.9, zere tepels 4 DPO --> 36.7, iets gevoelige tepels, zwaar/drukkend gevoel links onderin mijn buik Edit ms gevoel in mijn buik, kramperig 5 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, nog steeds ms gevoel in mijn buik, rugpijn 6 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, lage rugpijn, beetje misselijk, honger, hartkloppingen 7 DPO --> 36.9, gevoelige/brandende tepels/borsten, hoofdpijn, lage rugpijn, vanmorgen beetje misselijk, vroeg honger, hartkloppingen
Ik doe ook weer mee. Ronde 2 voor kindje 1. 1 dpo: Steekjes bij eierstokken links en rechts, zere tepels. 2 dpo: Bij wakker worden vanmorgen ineens gevoel alsof ik ongesteld was/zou worden. Weg toen ik uit bed ging. Later op de dag af en toe kleine steekjes in buik. Zijkant van rechterborst doet met vlagen pijn, voelt dan bijna branderig aan. Als ik het aanraak voelt het niet pijnlijk.. Tepels weer wat minder gevoelig.. 3 dpo: Tot nu toe nergens last van. Nog een klein beetje gevoelige tepels, met name rechts.. En ik heb het koud terwijl het 22 graden in huis is (maar ik heb het vaak koud haha) 4 dpo: nergens last van. 5 dpo: Tijdens hond uitlaten het idee dat mijn onderbuik wat “zwaar” voelde maar misschien beeld ik me dat ook wel in. Verder nergens last van. 6 dpo: Lichamelijk nergens last van. Moest net wel bijna huilen omdat de hond op de bank heeft gelegen terwijl ik gister nét de hele bank had schoon gemaakt..