Nieuwe ronde, nieuwe kansen! 1 dpo: niks, alleen dunne ontlasting, maar lijkt me niet echt een symptoom. 2 dpo: bloedend tandvlees en dunne ontlasting 3 dpo: ontstoken tandvlees en men koffie smaakt ineens niet meer. Heel bitter 4 dpo: tandvlees nog steeds erg gevoelig. Verder niks. Bmm hoog en iets puntiger en harder. Gebruik nu ook progesteron. 5 dpo: zooo vermoeid! Als ik men bed raak slaap ik. Slaap al voor men man. Terwijl ik normaal gesproken de nachtbraker ben. Bmm hoog en dicht. Tandvlees blijft gevoelig. 6 dpo: nog steeds vermoeid. Bmm hoog en hard. Tandvlees nog steeds gevoelig. En vieze smaak in de mond en ongekende dorst! 7 dpo: wakker geworden met migraine. Ontzettend moe alweer. En voel me misselijk, maar kan uitwerking zijn van de migraine. BMM hoog en zacht. 8 dpo: BMM hoog en zacht, vermoeid uit bed komen. De ovulatietesten geven duidelijke lijnen (niet positief). Heb toch maar weer zwangerschapstesten besteld, want kan mezelf toch niet bedwingen. Opgeblazen gevoel en soort van blaasontsteking gevoel. Wellicht dat de progesteron me voor de gek houdt. 9 dpo: BMM halverwege en zacht. Dus die is aan het zakken.... Vermoeidheid en hoofdpijn blijven. Koffie smaakt me nog steeds niet. Gisteravond waren men darmen flink aan het rommelen. Boezem is gegroeid, maarja we gaan richting NOD dus zou logisch zijn.
Hallo allemaal, Wij mogen weer. Eerste ronde Clomid 50mg na diagnose PCOS. Eisprong gehad van 2 follikels op cyclusdag 19. 1 DPO: 36,73: trekkerig gevoel en steken in rechter eierstok. Daar zaten ook de 2 dominante eitjes. 2 DPO: 36,72: nog steeds trekkerig gevoel. Gevoelige tepels. 3 DPO: 36,83: temperatuur stijgt mooi door. Voor de rest alleen gevoelige tepels. 4 DPO: 36,85: Mooi hoog blijvende temperatuur. Voor de rest wat meer witte afscheiding. Gevoelige en harde tepels. Trekkerig gevoel in mijn buik is veel minder. 5 DPO: 36,85: slecht geslapen, droge witte afscheiding. In de avond enorme steken in mijn buik en winderig. Denk iets te pittig eten... nog steeds gevoelige tepels en heb vandaag ineens puistjes in mijn hals en sleutelbeen.. nog nooit gehad. 6 DPO: 37,02: Links bij mijn heup wat trekkerig gevoel. Bij vlagen een beetje misselijk. 7 DPO: 36,91: Temp iets omlaag. Wat meer rugpijn. Lijkt een beetje een voorbode van mijn ongesteldheid... 8 DPO: 37,11: temperatuur stijgt!! Stelt mij weer iets gerust. Gevoelige tepels, beetje een brok in mijn keel, maakt me een beetje misselijk. Hele lichte krampen. Ik voel ze voornamelijk in mijn rug. 9 DPO: 37,22: temperatuur stijgt weer verder!! Gevoelige tepels (wel wat minder dan de dagen hiervoor), kleine steekjes in liesstreek, af en toe hoofdpijn, brok in mijn keel, lijk sneller buiten adem en ms krampen. 10 DPO: 36,95: temp zakt maar blijft gelukkig wel aan de hoge kant. Borsten beginnen een beetje beurs aan te voelen. Tepels nog steeds gevoelig. Beetje scherpe steken in onderbuik. Lijkt eerder dat het mijn darmen zijn. 11 DPO: 37,01: temp blijft gelukkig hoog. Borsten nog steeds een beetje beurs en gevoelige tepels. Bij vlagen een beetje misselijk. Wel enorme trek in hartige dingen. Ik ben ook nooit echt een zoete kauw geweest. Ik was vanmiddag zo hoopvol echt dacht doe eens gek.. doe een test. Helaas wit.. 12 DPO: 37,20: temp wat hoger. Heb ook slecht geslapen. Nog steeds gevoelige borsten en trekkerig gevoel in liezen. Behoorlijk winderig en last van verstopping... altijd fijn. Toch weer met vlagen misselijk en dan ook duizelig erbij. 13 DPO: 37,09: temp blijft gelukkig hoog. Vanmorgen wel flinke ms krampen. Hopelijk blijft het daarbij en komt er geen bloed mee.. geen bloed geeft moed . Verder wel een toename van witte afscheiding (lotion achtig) en het ruikt best wel sterk.. borsten zijn niet meer zo gevoelig. 14DPO: 37,17: helaas negatieve test.. nu maar hopen dat de ongesteldheid zich snel laat zien. Dan kunnen wij starten met Clomid ronde 2. 15DPO: 37,15: temp blijft hoog.. wat kan je lichaam je voor de gek houden.. 16DPO: 37,11: temp nog steeds hoog en geen ongesteldheid of positieve test.. 17DPO: 37,09: temp nog steeds hoog... En ook nog steeds geen ongesteldheid of positieve test... Mijn temp tijdens ongesteldheid is normaliter 36,5.. Zit daar echt nog ruim boven...vreemd
Daar zijn we eindelijk weer. Ronde 9 voor 2e kindje. Ik heb weer wat langer op mijn eisprong moeten wachten, maar had op cd21 een knaller van een ovualtietest. Mijn apps zijn het er niet helemaal over eens wanneer nu de eisprong was. Premom zegt cd22 en FF zeg cd23. Ik denk zelf iets van de nacht ertussenin. Dus ik hou hier even beide dpo's bij. 0/1 DPO: 36.8. Afscheiding nog eiwitachtig. BMM: midden, stevig en nog een beetje open. Gevoelige buik bij aanraking. 1/2 DPO: 36.9. Afscheiding nog wel wat rekbaar bij bmm, maar over het algemeen vrij droog. BMM: hoog, medium zacht en nog een beetje open. Lichte steekjes in eierstokgebied. Rommelende darmen. 2/3 DPO: 37.0. Afscheiding lotionachtig (niet veel). BMM: midden, medium zacht en dicht. Lichte steekjes in eierstokgebied en obstipatie. 's avonds hoofdpijn. 3/4 DPO: 37.1. Afscheiding lotionachtig (niet veel). BMM: midden, stevig en dicht. Lichte steekjes in eierstokgebied en hoofdpijn. 4/5 DPO: 37.2. Afscheiding iets dikker en wit (niet veel). BMM: midden, stevig en dicht. Nog steeds lichte hoofdpijn ('s avonds wel weg). Steekjes in eierstokgebied en 's middags ook even wat licht drukkende kramp onder in buik. 5/6 DPO: 37.0. Afscheiding cremeachtig wit. BMM: hoog, medium zacht en dicht. 's Ochtends even wat sterkere krampjes. 's Middags en 's avonds trekkend gevoel aan eierstok en vanuit lies. Opgeblazen gevoel en later winderig. 6/7 DPO: 37.3. Afscheiding cremeachtig wit. BMM: hoog, medium zacht en dicht. Opgeblazen gevoel en winderig. Af en toe een licht steekje onderin buik. Heel licht gevoelige borsten bij oksels. Test negatief (don't judge please, heb er zo veel liggen en wanneer moet je ze anders verspillen?). 7/8 DPO: 37.3. Afscheiding cremeachtig wit (beetje vlokkerig). BMM: hoog, medium zacht en dicht. Winderig en af en toe wat steekjes onderin buik en vanuit lies en vanuit schaambotje. Heel licht gevoelige borsten bij oksels. Heeeeeeeeeel vaag lijntje op de telano (10 miu) test. Kv gedaan nog en daar zag ik binnen afleestijd niks op. 8/9 DPO: 37.1. Afscheiding cremeachtige wit (beetje vlokkerig). BMM: hoog, zacht en dicht. Veel krampjes onderin buik echt achter schaambotje. Soms een steekje vanuit lies of vagina. Zeurende pijn in onderrug. Licht gevoelige borsten bij oksels. Vaag, maar goed zichtbaar lijntje op de kv test! Met 2e urine nog duidelijker op zowel telano als kv test! EDIT: Vroeg wakker (natuurlijk wakker geworden). 9/10 DPO: 37.1. Afscheiding cremeachtig wit. BMM: midden, medium zacht en dicht. Heel slecht geslapen (toch een beetje spanning misschien). Hoofdpijn. Krampjes en gekke steekjes vrij centraal in baarmoeder. Ook flinke steekjes (speldenprik gevoel) in vagina. Ook nog steeds licht gevoelige borsten bij oksels. Oploop op de kv test en CB: Zwanger 1-2! EDIT: Vroeg wakker (natuurlijk wakker geworden). 10/11 DPO: 37.1. Afscheiding lotionachtig wit. BMM: hoog, medium zacht en dicht. Krampjes en steekjes in baarmoeder. Echt een beetje drukkend gevoel ook onderin buik. Ook af en toe steekjes in vagina. Licht gevoelige borsten bij oksels (alleen bij aanraking verder). Oploop in de kv test! EDIT: Vroeg wakker (natuurlijk wakker geworden). 11/12 DPO: NOD 37.2. Afscheiding droog met wat bruinverlies. BMM: midden, medium zacht en klein beetje open. Vroeg wakker (natuurlijk wakker geworden). Krampjes en steekjes vanuit lies en ook in vagina. Borsten minder gevoelig vandaag, wel licht brandend gevoel tepels. Beetje rommelende darmen en winderig. Ook flinke paniek omdat mijn test niet was opgelopen. 2e urine test leek wat beter, maar nog niet gerust. 11/12 DPO: 37.3. Afscheiding lotionachtig wit. Bruinverlies gestopt. BMM: hoog, medium zacht en dicht. Beetje rommelende darmen en winderig, verder tot nu toe niks. Paniek van gisteren leek om niets. Vandaag een prachtige positieve test en goede oploop! Ik heb nog wat ge-edit omdat ik al een paar dagen vroeg wakker was. Ik dacht eerst toeval, maar er lijkt nu wel echt een patroon in te zitten, dus dit was wel een symptoom bij mij. Maar met deze oploop ben ik weer helemaal happy en kan ik rustig verder. Veel succes iedereen! Ik heb ook nog even mijn temperatuurkaartje bijgevoegd.
Nieuwe ronde, nieuwe kans... ronde 9 1 DPO --> 36.6, niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.5, gele lichaamsdip? verder niks, beetje winderig 4 DPO --> 36.8, niks behalve dat ik verrassend rustig ben, winderig 5 DPO --> 36.9, niks Edit: gelige afscheiding, zwaar ms gevoel links onderin mijn buik 6 DPO --> 37.0, niks 7 DPO --> 37.1, niks behalve dat ik vannacht zo bizar gedroomd heb Edit: wat lage rugpijn 8 DPO --> 37.1, niks. testje gewaagd maar zo ubervaag, dus zie het als negatief Edit: duizelig bij opstaan en bukken 9 DPO --> 37.0, duizelig bij opstaan, verder niks. Testje gewaagd, maar niets noemenswaardigs te zien Edit: aardig wat witte afscheiding 10 DPO --> 37.0, niks behalve witte test 11 DPO --> 37.0, iets zere tepels, weer een witte test 12 DPO --> 13 DPO -->
Dit is irritant zeg! Ben je er zeker van dat de eitjes gesprongen zijn? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Wij zijn onderweg!! Zaterdag gestart met IVF. Vrijdag de eerste check alweer. Over iets minder dan 2 weken ongeveer de punctie. Kan het niet geloven dat ik dan zomaar zwanger kan zijn over 3 weken ofzo!!
Na lang meelezen, doe ik deze ronde ook graag mee Dit zou voor ons het derde kindje worden. 8 januari koperspiraal laten verwijderen en toen een cyclus van 45 dagen gehad. Door lange cyclus besloten om gebruik te maken van ovulatietesten. Afgelopen zondag positieve ovulatietest gehad,CD 24, dus reken ik morgen als DPO 1 (als ik het goed heb). 2/3 - 1 DPO: geen symptomen 3/3 - 2 DPO 4/3 - 3 DPO 5/3 - 4 DPO 6/3 - 5 DPO 7/3 - 6 DPO 8/3 - 7 DPO 9/3 - 8 DPO 10/3 - 9 DPO 11/3 - 10 DPO 12/3 - 11 DPO 13/3 - 12 DPO 14/3 - 13 DPO 15/3 - 14 DPO
Gelukkig mag ik toch weer mee doen. 14 maanden bezig, ronde 2 na BBZ met Letrozol 2.5 vanwegen PCOS. Ovulatie 36.5 - denk gister nacht gehad. Was een erg vervelende. Volledige dag steken aan alle kanten gehad in mijn buik en gevoelig/opgeblazen. Ook pijnlijke borsten terwijl ik dat echt nooit heb. 1DPO 36.8 nog steeds een gevoelige buik. Blij gevoel dat ik eindelijk een ronde weet dat het echt mogelijk is. Gevoelige borsten. 2DPO 36.6Nog een gevoelige buik bij aanraking. Heletijd een blij gevoel alsof het al gelukt is deze ronde. Hopelijk word ik niet mega teleurgesteld! 3DPO gevoelige buik alleen maar erger vandaag. Als ik stil zit gevoel dat er wat gaande is daar beneden. Bij bepaalde bewegingen of aanrakingen steekjes in mijn onderbuik. Baarmoeder is ook wat hard. Redelijk veel waterige afscheiding. 4DPO sinds gister avond ook last van mijn rug. Ik ben bang en denk dat mijn lichaam me voor de gek hou. Steken in onderbuik en rug zitten vaak alleen rechts. Mijn BBZ was pas geleden ook rechts en daar geen eileider meer. Nog steeds gevoelige buik en steekjes in de vagina. 5DPO 36.7 Buik en borsten worden alleen maar pijnlijker. Druk op onderbuik, harde buik, tepels staan in brand, steekjes hele dag door. 6DPO Gevoelige tepels en gevoelige buik bij aanraking. Geen steken meer. 7DPO 8DPO 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO 14DPO
Hoi! Ik kom hier ook meeposten 1 DPO: opgeblazen buik, beetje stekende hoofdpijn, gevoelige borsten, slecht in slaap vallen, met vlagen misselijk, 2 DPO: Goed geslapen, iets gevoelige borsten, erg moe. 3 DPO: Goed geslapen, vaak plassen, rommelige onderbuik, iets vollere borsten, in de avond lichte krampjes rechts. Vanaf de middag ontzettend ingekakt. 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO/NOD:
Ik duim echt vet hard voor jullie! Fijn dat je zo optimistisch kunt blijven na alle tegenslagen en het lange wachten!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We proberen het nog een keer ronde 5 En we zijn alweer een dagje verder op het wachtbankje 1DPO: temp omhoog en Napijn van eisprong, beetje duizelig. Bmm medium zacht en medium open. 2DPO: temp verder doorgestegen, verder geen klachten. Bmm medium zacht en gesloten. 3DPO: gele lichaam dip en zeurderig gevoel in de onderbuik. 4DPO: temp terug gestegen en nog steeds een zeurderig warm ongi gevoel in de onderbuik. Pijnlijke tepels en vocht uit tepels 5DPO: temp verder doorgestegen en nog steeds soort van melkproductie bmm medium zacht en gesloten. Verder geen klachten. 6DPO: temp dipje en verder eigenlijk nergens last van vandaag. (Hopelijk morgen weer een mooie stijging ) 7DPO: temp terug gestegen na mijn dipje van gisteren, trekkende liezen bij het niezen en opstaan, zeurderig gevoel in de onderbuik en in de avond hoofdpijn. Domme muts dat ik ben deze ochtend getest maar natuurlijk negatief Bmm hard en gesloten. 8DPO: terug een kleine dip in mijn temperatuur, gisteren avond en deze ochtend kleine steekjes / prikjes in de onderbuik (rechts). Rommelende darmen en verder eigenlijk nergens last van. deze ochtend weer getest (sensitest) met een heel vaag streepje. Heb ik al wel vaker gehad en zelfs duidelijker dan deze dus wil er niet te veel van maken. Maar omdat hij gisteren echt wit wit was geeft het toch een beetje hoop. 9DPO: temp is nog wat verder gezakt, wat trekkende liezen, zo goed als geen afscheiding en verder eigenlijk nergens last van. Weer een vage test, maar het zal wel niets zijn probeer hoop te houden maar die staat vandaag een beetje in mijn schoenen. 10DPO: temp stabiel, maar dus ook niet terug gestegen, mijn test was weer even vaag dus het zal wel niets zijn valt me op dat ik deze maand geen last heb van hoofdpijn en de vorige rondes wel steeds gehad paar dagen na men ei. Af en toe een wat zwaar gevoel in de onderbuik en met momenten lage rugpijn. Wat meer witte afscheiding dan de afgelopen dagen. 11DPO: lichte temp stijging, ongi krampjes en helaas een negatieve test. Helaas niet erg hoopvol dus. 12DPO: NOD 4 maart
Eigenlijk voel ik me als eerder, alleen extra snel moe. Heb weinig klachten, was bij de eerste precies zo! Volgende week de termijnecho, denk dat daarna de rust er wel echt in komt. Buik begint ook al wel te groeien dus is een goed teken
Nieuwe ronde, nieuwe kans... ronde 9 1 DPO --> 36.6, niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.5, gele lichaamsdip? verder niks, beetje winderig 4 DPO --> 36.8, niks behalve dat ik verrassend rustig ben, winderig 5 DPO --> 36.9, niks Edit: gelige afscheiding, zwaar ms gevoel links onderin mijn buik 6 DPO --> 37.0, niks 7 DPO --> 37.1, niks behalve dat ik vannacht zo bizar gedroomd heb Edit: wat lage rugpijn 8 DPO --> 37.1, niks. testje gewaagd maar zo ubervaag, dus zie het als negatief Edit: duizelig bij opstaan en bukken 9 DPO --> 37.0, duizelig bij opstaan, verder niks. Testje gewaagd, maar niets noemenswaardigs te zien Edit: aardig wat witte afscheiding 10 DPO --> 37.0, niks behalve witte test 11 DPO --> 37.0, iets zere tepels, weer een witte test Edit: nogal zere tepels nu 12 DPO --> 13 DPO -->
Hey dames, Vandaag weer een follikelmeting gehad, ik heb 2 eitjes 1 van 11 mm en eentje van 10 mm het slijmvlies was 6.3 mm dik dus dat zag er mooi uit alleen was de arts niet helemaal tevreden aangezien ik al op cd 14 zit dus heeft de gonal f opgehoogd en moet nu 50 eh spuiten en pas as maandag weer langs voor een echo.