Heeel vervelend, had niet verwacht dat het zo zwaar zou worden. En zeker niet dat het zo lang zou duren! Maar ik heb goede hoop dat het ons ooit een keertje lukt! Lief van je ♥️♥️♥️
Wat hou je het weer spannend! Ik hoop voor je dat je morgen meer weet, duimen voor een tweede streepje!
Na lang meelezen, doe ik deze ronde ook graag mee Dit is voor ons de eerste ronde voor ons het derde kindje. 8 januari koperspiraal laten verwijderen en toen een cyclus van 45 dagen gehad. Door lange cyclus besloten om gebruik te maken van ovulatietesten. Afgelopen zondag positieve ovulatietest gehad,CD 24, dus reken ik morgen als DPO 1 (als ik het goed heb). 2/3 - 1 DPO: geen symptomen 3/3 - 2 DPO: pijn tussen / aan mijn borsten (heb ik altijd na eisprong)steekjes links en rechtsonder 4/3 - 3 DPO: pijnlijke borsten, beurs gevoel onderbuik, hoofdpijn 5/3 - 4 DPO: pijnlijke borsten, weeïg gevoel onderin mijn buik. 6/3 - 5 DPO: weeïg gevoel in onderbuik, het rommelt daar. Pijn aan onderrug, alsof ik heel de dag heb gestaan. En nog pijnlijke borsten. 7/3 - 6 DPO 8/3 - 7 DPO 9/3 - 8 DPO 10/3 - 9 DPO 11/3 - 10 DPO 12/3 - 11 DPO 13/3 - 12 DPO 14/3 - 13 DPO 15/3 - 14 DPO
Ja snap ik goed. Klote gewoon als je steeds zo in onduidelijkheid zit. Maar je test in het nodtopic en je temp zijn echt wel hoopvol!
De temp wel, testen vind ik onbetrouwbaar, zijn te vaag Hoop gewoon dat mijn temp hoog blijft. Als mijn ei idd later is geweest en het is niks zou mijn temp morgenochtend moeten dalen
Gelukkig mag ik toch weer mee doen. 14 maanden bezig, ronde 2 na BBZ met Letrozol 2.5 vanwegen PCOS. Ovulatie 36.5 - denk gister nacht gehad. Was een erg vervelende. Volledige dag steken aan alle kanten gehad in mijn buik en gevoelig/opgeblazen. Ook pijnlijke borsten terwijl ik dat echt nooit heb. 1DPO 36.8 nog steeds een gevoelige buik. Blij gevoel dat ik eindelijk een ronde weet dat het echt mogelijk is. Gevoelige borsten. 2DPO 36.6Nog een gevoelige buik bij aanraking. Heletijd een blij gevoel alsof het al gelukt is deze ronde. Hopelijk word ik niet mega teleurgesteld! 3DPO gevoelige buik alleen maar erger vandaag. Als ik stil zit gevoel dat er wat gaande is daar beneden. Bij bepaalde bewegingen of aanrakingen steekjes in mijn onderbuik. Baarmoeder is ook wat hard. Redelijk veel waterige afscheiding. 4DPO sinds gister avond ook last van mijn rug. Ik ben bang en denk dat mijn lichaam me voor de gek hou. Steken in onderbuik en rug zitten vaak alleen rechts. Mijn BBZ was pas geleden ook rechts en daar geen eileider meer. Nog steeds gevoelige buik en steekjes in de vagina. 5DPO 36.7 Buik en borsten worden alleen maar pijnlijker. Druk op onderbuik, harde buik, tepels staan in brand, steekjes hele dag door. 6DPO Gevoelige tepels en gevoelige buik bij aanraking. Geen steken meer. 7DPO 36.8 Slecht geslapen. Veel gedroomd en vaak wakker geworden om te plassen. Nog steeds gevoelige borsten en onderbuik. Kan zijn dat het allemaal heftiger is door de Letrozol. 8DPO 37.0 Gevoel in borsten en buik beginnen weg te trekken, wel nog gevoelig. Weer levendige dromen en veel plassen vanacht. Natuurlijk een negatieve test, testdrang kwam opeens opzetten 9DPO 37.0 Nog beetje gevoelige tepels. Vanmorgen toch wel weer wat druk in mijn buik. Verder weinig last. 10DPO 36.9 moet vandaag enorm veel plassen en kan het ook moeilijk ophouden. Af en toe steekjes in linker lies. Buik licht gevoelig, voel bijv dat mijn broek er in drukt. Borsten ene moment licht gevoelig andere moment niet. Wil aan de ene kant morgen testen maar durf niet. 11DPO 12DPO testen? 13DPO 14DPO
Ja, heel vaag. Durf ook niet te zeggen of dit echt een lijntje is, of iets van een schaduw of een voorgedrukt ding. Je zou t morgen even met een kruitvat test kunnen testen, mocht je die in huis hebben. Die zijn vrij gevoelig. Ik zou geen eerste urine gebruiken, die is soms te geconcentreerd. Eerder je tweede urine of na een tijdje niet drinken en dan in de middag testen.
Dit is geen schaduw, daarom heb ik hem opengemaakt om dat te voorkomen. Lijntje is in echt ook wel rozig en niet grijs. Ja heb vanmiddag nog kv gehaald. Dat vraag ik me nog steeds af, ene zegt eerste urine, andere zegt 2e. Dus wat is nu wijsheid?
Ik test zelf het beste op tweede urine, of zelfs derde urine. Maar dat is dus voor alle vrouwen verschillend.
Ik denk zelf dat er te veel andere afvalstoffen in ochtendurine zitten. Ik test daarom ook altijd later op de dag, ook al wordt altijd ochtendurine aangeraden inderdaad..
Zo lief ❤ Ik hoop het ook dat er morgen eindelijk een wat duidelijker streepje gaat staan Ik durf er echt niet meer op te hopen