Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotorMeisje

    MotorMeisje Actief lid

    25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Ik denk wel dat als je morgen die van kv doet en er dan niks op staat, dat de kans nog maar heel klein gaat zijn.. Maar dan vul ik even in dat dat beter is dan die vage nietszeggende lijntjes die je nu hebt...
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  2. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    B96FE3A4-D6EB-408E-8701-34DFE1BBBEAE.jpeg
    Bij mij wel. Hier van links naar rechts 12-13 ochtend urine - 13 middagurine. Ik zag die ochtend echt de bui al weer hangen...
     
    MB91, Misspinkline25 en Maudje123 vinden dit leuk.
  3. Ompong

    Ompong Lid

    26 jan 2021
    27
    20
    3
    Vrouw
    Hoi! Ik kom hier ook meeposten :)

    1 DPO: opgeblazen buik, beetje stekende hoofdpijn, gevoelige borsten, slecht in slaap vallen, met vlagen misselijk,
    2 DPO: Goed geslapen, iets gevoelige borsten, erg moe.
    3 DPO: Goed, maar vast geslapen, met vlagen misselijk gedurende de hele dag, af en toe drukkend gevoel onderbuik, na het douchen ineens rode vlekken (heb ik nooit) snel geïrriteerd. Borsten nergens last van.
    4 DPO: Goed geslapen, verder geen noemenswaardigheden. Wel opvallend: totaal gebrek aan (sorry) afscheiding.
    5 DPO: Vast geslapen, iets meer energie, veel witte puntjes op tepels, af en toe wat gerommel onderbuik. verder geen bijzonderheden.
    6 DPO: Beetje ms-achtige krampjes gedurende de dag, borsten dan weer licht gevoelig dan weer niet.
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO/NOD:
     
  4. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Gelukkig mag ik toch weer mee doen. 14 maanden bezig, ronde 2 na BBZ met Letrozol 2.5 vanwegen PCOS.

    Ovulatie 36.5 - denk gister nacht gehad. Was een erg vervelende. Volledige dag steken aan alle kanten gehad in mijn buik en gevoelig/opgeblazen. Ook pijnlijke borsten terwijl ik dat echt nooit heb.
    1DPO 36.8 nog steeds een gevoelige buik. Blij gevoel dat ik eindelijk een ronde weet dat het echt mogelijk is. Gevoelige borsten.
    2DPO 36.6Nog een gevoelige buik bij aanraking. Heletijd een blij gevoel alsof het al gelukt is deze ronde. Hopelijk word ik niet mega teleurgesteld!
    3DPO gevoelige buik alleen maar erger vandaag. Als ik stil zit gevoel dat er wat gaande is daar beneden. Bij bepaalde bewegingen of aanrakingen steekjes in mijn onderbuik. Baarmoeder is ook wat hard. Redelijk veel waterige afscheiding.
    4DPO sinds gister avond ook last van mijn rug. Ik ben bang en denk dat mijn lichaam me voor de gek hou. Steken in onderbuik en rug zitten vaak alleen rechts. Mijn BBZ was pas geleden ook rechts en daar geen eileider meer. Nog steeds gevoelige buik en steekjes in de vagina.
    5DPO 36.7 Buik en borsten worden alleen maar pijnlijker. Druk op onderbuik, harde buik, tepels staan in brand, steekjes hele dag door. o_O:(
    6DPO Gevoelige tepels en gevoelige buik bij aanraking. Geen steken meer.
    7DPO 36.8 Slecht geslapen. Veel gedroomd en vaak wakker geworden om te plassen. Nog steeds gevoelige borsten en onderbuik. Kan zijn dat het allemaal heftiger is door de Letrozol.
    8DPO 37.0 Gevoel in borsten en buik beginnen weg te trekken, wel nog gevoelig. Weer levendige dromen en veel plassen vanacht. Natuurlijk een negatieve test, testdrang kwam opeens opzetten :p
    9DPO 37.0 Nog beetje gevoelige tepels. Vanmorgen toch wel weer wat druk in mijn buik. Verder weinig last.
    10DPO 36.9 moet vandaag enorm veel plassen en kan het ook moeilijk ophouden. Af en toe steekjes in linker lies. Buik licht gevoelig, voel bijv dat mijn broek er in drukt. Borsten ene moment licht gevoelig andere moment niet. Wil aan de ene kant morgen testen maar durf niet.
    11DPO 36.7 Hele grote Temp dip... heb er geen vertrouwen meer in denk opweg naar de volgende ronde... maand 15. :( Continue nog kleine steekjes linker lies en beetje harde gevoelige baarmoeder. Geen last van mijn darmen wat ik normaal wel altijd heb voor menstruatie. Maar deze ronde is sowieso totaaaaal anders dan 'normaal' denk door de hormoon medicatie. Dit is de 2e ronde met Letrozol. Misschien zo even testje doen?:$
    12DPO
    13DPO
    14DPO
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MB91 vindt dit leuk.
  5. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    1 dpo: niks, alleen dunne ontlasting, maar lijkt me niet echt een symptoom.
    2 dpo: bloedend tandvlees en dunne ontlasting
    3 dpo: ontstoken tandvlees en men koffie smaakt ineens niet meer. Heel bitter
    4 dpo: tandvlees nog steeds erg gevoelig. Verder niks. Bmm hoog en iets puntiger en harder. Gebruik nu ook progesteron.
    5 dpo: zooo vermoeid! Als ik men bed raak slaap ik. Slaap al voor men man. Terwijl ik normaal gesproken de nachtbraker ben. Bmm hoog en dicht. Tandvlees blijft gevoelig.
    6 dpo: nog steeds vermoeid. Bmm hoog en hard. Tandvlees nog steeds gevoelig. En vieze smaak in de mond en ongekende dorst!
    7 dpo: wakker geworden met migraine. Ontzettend moe alweer. En voel me misselijk, maar kan uitwerking zijn van de migraine. BMM hoog en zacht.
    8 dpo: BMM hoog en zacht, vermoeid uit bed komen. De ovulatietesten geven duidelijke lijnen (niet positief). Heb toch maar weer zwangerschapstesten besteld, want kan mezelf toch niet bedwingen. Opgeblazen gevoel en soort van blaasontsteking gevoel. Wellicht dat de progesteron me voor de gek houdt.
    9 dpo: BMM halverwege en zacht. Dus die is aan het zakken.... Vermoeidheid en hoofdpijn blijven. Koffie smaakt me nog steeds niet. Gisteravond waren men darmen flink aan het rommelen. Boezem is gegroeid, maarja we gaan richting NOD dus zou logisch zijn.
    10 dpo: BMM zit weer hoog en is zacht. Hoofdpijn lijkt maar niet weg te willen gaan. Vermoeidheid is er ook nog steeds. Het nieuwe bijkomende is dat ik me nu ontzettend misselijk voel. Boezem ook wat gevoeliger.
    11 dpo: BMM zit erg hoog en is nog steeds zacht. Hoofdpijn is er nog.
    Vermoeidheid is er nog steeds. Misselijkheid alleen vanmiddag nog last van gehad. Daarna niet meer. Ook niet meer getest. temp. 37 gr.
    12 dpo: BMM is nu halverwege en half zacht. Hoofdpijn is weg, heerlijk!
    temp 37,1 vanochtend. Verders de boezem nog wat gevoeliger en vooral aan de zijkant. Niet meer getest.
    13 dpo: vanmiddag weer migraine gehad. Thx progesteron. Tevens ook na de bui getest negatief. :( Borsten nog steeds zeer gevoelig aan de zijkant.
    14 dpo: (N)OD
     
  6. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Nieuwe ronde, nieuwe kans... ronde 9

    1 DPO --> 36.6, niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.5, gele lichaamsdip? verder niks, beetje winderig
    4 DPO --> 36.8, niks behalve dat ik verrassend rustig ben, winderig
    5 DPO --> 36.9, niks
    Edit: gelige afscheiding, zwaar ms gevoel links onderin mijn buik
    6 DPO --> 37.0, niks
    7 DPO --> 37.1, niks behalve dat ik vannacht zo bizar gedroomd heb
    Edit: wat lage rugpijn
    8 DPO --> 37.1, niks. testje gewaagd maar zo ubervaag, dus zie het als negatief
    Edit: duizelig bij opstaan en bukken :rolleyes:
    9 DPO --> 37.0, duizelig bij opstaan, verder niks. Testje gewaagd, maar niets noemenswaardigs te zien :(
    Edit: aardig wat witte afscheiding
    10 DPO --> 37.0, niks behalve witte test
    11 DPO --> 37.0, iets zere tepels, weer een witte test
    Edit: nogal zere tepels nu
    12 DPO --> 37.0, enorm zere borsten, nega test, verder niks
    13 DPO --> 37.0, nog steeds zere borsten, niet getest
    14 DPO --> 37.0, zere borsten, niet getest
    15 DPO --> 37.0, zere borsten, nega test

    12/13DPO -->, 36.9, blijkbaar was mijn ei 3 dagen later, zere borsten, misselijk, alweer om 4 uur vannacht wakker, weer vage action test. Verder geen teken van aankomende ms
     
  7. MotorMeisje

    MotorMeisje Actief lid

    25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    @Maudje123 ga je later op de dag nog eens testen? Ik vind het echt zo gek hoe dat allemaal bij jou loopt. Ik heb nooit vage lijntje op action testen gehad, ik ben daarom zo geneigd om te zeggen dat er dan toch wel iets moet zijn.
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  8. MonaB

    MonaB Actief lid

    14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Heb je een foto van je testje van net? Ik hoop het zo voor je!
     
  9. MonaB

    MonaB Actief lid

    14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Ook ik schrijf weer mee! Ronde 12...

    1DPO: slecht slapen en nog kramp van de ovulatie.
    2DPO: slecht slapen, verder rustig in mijn hoofd, wat gerommel in m’n buik, lichte kramp.
    3DPO: bij vlagen heb ik kramp, hele lichte ms kramp lijkt het. Slapen is echt een drama. Inslapen gaat goed, doorslapen is ruk. Borsten lijken “zwaar?”
    4DPO: wordt helemaal gek van dat moeilijke slapen. Ik heb veel last van nachtelijk transpireren, vreselijk irritant. Opgestaan met hoofdpijn vandaag en een weeïg gevoel in de baarmoeder.. qua gemoedstoestand alles nog super stabiel.
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO: (testje wagen)
    12DPO:
     
  10. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Ja ga nog kv doen vandaag
     
    MonaB vindt dit leuk.
  11. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Ja hoor
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Ja is toch ook bizar, of vaag of niks. Snap er ook niks van :confused:
     
  13. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    6.984
    7.023
    113
    Wat verwarrend voor je allemaal. Ik zie helaas niks op de testjes maar ik ben ook geen goeie tuurder :)

    Hoe weet je trouwens dat je eisprong drie dagen later was dan je dacht? Daar ben ik wel benieuwd naar. Had je wel gebruik gemaakt van ovulatietest?
     
  14. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Nee heb ovu testen, maar blijkbaar was mijn temp stijging door mijn lh piek
    Een paar dames zien mij dat
    Anders had ik vrijdag ongesteld moeten worden en nu nog steeds niet
     
  15. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Girl wat spannend weer!
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  16. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Was spannend, kv test was wit
    Nou ja op foto is niks te zien, in het echt lijk ik wel wat te zien maar voor deze termijn sowieso te weinig :cry:
     
  17. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik wil hier heel graag wat op zien, maar ik zie niks :(
     
  19. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.377
    7.902
    113
    Vrouw
    Ik ook, denk dat er nu niks anders meer op zit dan mijn ms af te wachten
     
  20. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Leek ook wat te zien op die andere foto's, op deze niet inderdaad. (Kan het mooi in pakken maar daar heb je niks aan.) Heb je wel eens met de arts overlegd over ondersteuning na je eisprong van duphaston o.i.d.? Of krijg je het gewoon weg niet?
     

Deel Deze Pagina