Vannacht voor het allereerst gedroomd over iets dat hiermee te maken heeft! Ik droomde dat ik twee zwangerschapstesten deed. En allebei positief! Ik wil gewoon niet te enthousiast zijn en teveel hopen maar dat is deze ronde écht moeilijk! Mijn lijstje leek even hoopvol, maar deze ochtend nul klachten. Zou zo graag willen dat mijn borsten nog gevoeliger worden bijvoorbeeld. Dat wat er gisteren was lijkt verdwenen. En daarmee mijn hoop ook wel ergens.
Ik hoop dat je droom uit zal komen! Ik voel deze ronde helemaal niks, maakt me ook een beetje gek.. maarja vorige ronde voelde ik wel dingen en daarna 9 dagen ongesteld ..... Hoop dat je vandaag toch nog wat gaat voelen en dat dit een juist teken is en je binnenkort positief test succes!
Moeilijk he waarom kunnen we ons niet gewoon kei zwanger voelen? Super ziek, misselijk, zere tieten, gewoon alles!
Hahaha ja dat geeft tenminste het gevoel dat er wat te gebeuren staat zei het ook al tegen me man en hij zei geloof mij je wilt niet continu die klachten hebben.. hm oke true, dan af en toe
Het zegt allemaal niks! Ik hoopte ook op klachten in de eerste paar weken maar had nergens last van. En kijk nu eens.... het kan gewoon goed gaan, ook zonder klachten. Nog een paar dagen, dan kan je testen! Hou vol
Eerste IVF poging. 12 maart eerste terugplaatsing. Start op 3 dpo. 3 dpo: niks, alleen nog last van eierstokken (punctie) 4 dpo: niks, alleen nog last van eierstokken (punctie) 5 dpo: lichte krampjes baarmoeder. Nog last van eierstokken (punctie) 6 dpo: lichte krampjes baarmoeder. Gedurende de dag heel af en toe misselijk geweest. Nog last van eierstokken (punctie) 7 dpo: geen krampjes meer. Iets gevoelige borsten, nieuw voor mij. Eierstokken minder gevoelig onderhand! Af en toe last van flauwte naarmate de dag vordert. 8 dpo: geen klachten, enkel pijnlijke eierstokken, maar dat komt omdat ik eigenwijs ben gaan hardlopen. Stom, te snel!! 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 15 dpo: 16 dpo: 17 dpo: 18 dpo: testen 27 maart
Ik ga het ook bij houden de komende 2 weken: 1 DPO: Niks 2 DPO: Beetje hoofdpijn 3 DPO: Afgelopen nacht levensechte droom.. 's ochtends behoorlijk van in de war. In de ochtend beurs gevoel onderin buik maar merk ook dat ik lucht produceer dus zullen me darmen wel zijn. 2x duizelig geweest met opstaan. 4 DPO: Rommelende buik, winderig, beetje emo 5 DPO: Niks 6 DPO: Emo maar logische verklaring, verder helemaal niks.. zucht! 7 DPO: Waaaaarom voel ik niks! 8 DPO: Bijna de hele dag in bed, teveel aan me hoofd.. pff.. deprie 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO/NOD (23 maart):
NOD: 23 maart 1dpo tot 4 dpo: niks bijzonders 5 dpo: trekkerig gevoel beide liezen, wat menstruatiekrampen 6 dpo: pijnlijke steken in liezen bij snel opstaan of tillen, trekkerig gevoel in liezen nog steeds 7 dpo: nog steeds last van liezen met enorme pijnscheut in de avond van 30sec linkerlies. Beetje weeïg gevoel in buik, gloeiwangen, soms wat misselijk en moe 8 dpo: ‘s ochtends zin in loempia’s? sensitest extra vroeg licht streepje met middagurine, lichte shock! Vind urine stinken, ruik ineens ook de plasluiers van dochtertje. Misselijk met vlagen, kan ook door spanning van positieve test komen (?) hongerig gevoel maar wel snel vol, lijk onverzadigbaar. Nog steeds gloeiwangen en voel me moe. Vandaag viel mij ook op dat mijn borsten heel koud aanvoelen. (?) 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14dpo: testen?
Whaha ja super vies, heb er niet veel aandacht aan gegeven maar toen ik s middags die lichte streep zag dacht ik hmm misschien is dat iets opvallends. En ja ik duim voor oploop! Helaas ook bekend met vmk dus besef me al te goed hoe pril het is.
Hey dames, inmiddels zit ik 10 dagen na het spuiten van de ovitrelle ik heb vanaf 6 dpo getest om te kijken of het mooi afliep en dit is het geval, vandaag 9 dpo lijkt het streepje weer op te lopen, ik durf niet te hopen dat het eigen hcg is dus wacht nog even af met blij zijn
Dit zijn de testen, de bovenste is van gisterochtend met 1e urine en de onderste van vandaag met 1e urine
NOD: 23 maart 1dpo tot 4 dpo: niks bijzonders 5 dpo: trekkerig gevoel beide liezen, wat menstruatiekrampen 6 dpo: pijnlijke steken in liezen bij snel opstaan of tillen, trekkerig gevoel in liezen nog steeds 7 dpo: nog steeds last van liezen met enorme pijnscheut in de avond van 30sec linkerlies. Beetje weeïg gevoel in buik, gloeiwangen, soms wat misselijk en moe 8 dpo: ‘s ochtends zin in loempia’s? sensitest extra vroeg licht streepje met middagurine, lichte shock! Vind urine stinken, ruik ineens ook de plasluiers van dochtertje. Misselijk met vlagen, kan ook door spanning van positieve test komen (?) hongerig gevoel maar wel snel vol, lijk onverzadigbaar. Nog steeds gloeiwangen en voel me moe. Vandaag viel mij ook op dat mijn borsten heel koud aanvoelen. (?) 9 dpo: lichte streep 2v5 kruidvat! Gloeiwangen, moe, weeïg gevoel maakt me misselijk, rommelende darmen, nog steeds een trekkerig gevoel in mijn liezen. Droge tong, soms zie ik sterretjes voor mijn ogen en merk ook dat mijn hartslag met regelmaat hoog is in rust. (En het is pas 11 's ochtends uur haha, als me nog meer opvalt dan schrijf ik het morgen erbij). 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14dpo: testen?
Voorzichtig gefeliciteerd zeg! Bij mij was mijn rusthartslag ook hoog toen ik net zwanger bleek. Later dipte het weer naar het oude niveau waardoor ik gelijk dacht dat het dus weer mis was gegaan met m’n zwangerschap. Nu, sinds 2 weken klimt m’n hartslag iedere dag een beetje meer. Ben nu bijna 12w zwanger