Ik zag ook wel wat, maar nu hij droog is is hij echt spierwit. Het geeft wel iets meer duidelijkheid; dat ik nu echt 99,9% zeker weet dat menstruatie komt. Zeker met gewicht+verhoging, dat is echt altijd standaard bij mij.
Eerste IVF poging. 12 maart eerste terugplaatsing. Start op 3 dpo. 3 dpo: niks, alleen nog last van eierstokken (punctie) 4 dpo: niks, alleen nog last van eierstokken (punctie) 5 dpo: lichte krampjes baarmoeder. Nog last van eierstokken (punctie) 6 dpo: lichte krampjes baarmoeder. Gedurende de dag heel af en toe misselijk geweest. Nog last van eierstokken (punctie) 7 dpo: geen krampjes meer. Iets gevoelige borsten, nieuw voor mij. Eierstokken minder gevoelig onderhand! Af en toe last van flauwte naarmate de dag vordert. 8 dpo: gedroomd 2 positieve testen. Geen klachten, enkel pijnlijke eierstokken, maar dat komt omdat ik eigenwijs ben gaan hardlopen. 9 dpo: +0,5 kilo. De week voor menstruatie kom ik altijd rond 2 kilo aan. Weinig hoopvol dus. Wel wat misselijk in ochtend. Toch getest, kon het niet laten. Spierwit. 10 dpo: gedroomd 2 positieve testen. +0,5 kilo. Licht gevoelige borsten bij hardlopen. 11 dpo: +1 kilo. Slecht nieuws. Licht gevoelige borsten. 12 dpo: +1 kilo. Verder he-le-maal NIKS Edit: krampen baarmoeder zijn gestart. Hoofdpijn. Moe. Verhoging. Baal enorm en teleurgesteld. Duurt me nu te lang. 13 dpo: +1 kilo. Alle symptomen menstruatie zijn aanwezig. Teleurgesteld en verwacht menstruatie morgen of overmorgen. Toch vaag tuurstreepje op sensitest. Verward! Edit: flinke krampen baarmoeder in avond. 14 dpo: +1 kilo. Temperatuur 37,7°. Heb altijd verhoging voordat ik ongesteld word. Vaag tuurstreepje op test, mag geen naam hebben. Spierwit opgedroogd. Urenlang raar gevoel in lies, bij eierstok. Geen krampen baarmoeder. 15 dpo: 16 dpo: 17 dpo: 18 dpo: testen 27 maart
NOD: 23 maart 1dpo tot 4 dpo: niks bijzonders 5 dpo: trekkerig gevoel beide liezen, wat menstruatiekrampen 6 dpo: pijnlijke steken in liezen bij snel opstaan of tillen, trekkerig gevoel in liezen nog steeds 7 dpo: nog steeds last van liezen met enorme pijnscheut in de avond van 30sec linkerlies. Beetje weeïg gevoel in buik, gloeiwangen, soms wat misselijk en moe 8 dpo: ‘s ochtends zin in loempia’s? sensitest extra vroeg licht streepje met middagurine, lichte shock! Vind urine stinken, ruik ineens ook de plasluiers van dochtertje. Misselijk met vlagen, kan ook door spanning van positieve test komen (?) hongerig gevoel maar wel snel vol, lijk onverzadigbaar. Nog steeds gloeiwangen en voel me moe. Vandaag viel mij ook op dat mijn borsten heel koud aanvoelen. (?) 9 dpo: lichte streep 2v5 kruidvat! Gloeiwangen, moe, weeïg gevoel maakt me misselijk, rommelende darmen, nog steeds een trekkerig gevoel in mijn liezen. Droge tong, soms zie ik sterretjes voor mijn ogen en merk ook dat mijn hartslag met regelmaat hoog is in rust. Heel erg moe, dus ook nog geslapen overdag en om 9 uur al op bed. 10 dpo: kruidvat test 2v5 opgelopen. Nog steeds heel spannend. Steekjes in liezen blijven als ik te snel opsta (bandenpijn?), gister had ik het pittiger dan vandaag. Nog steeds wat weeïg en met vlagen beroerd. Ohja en enorme hoofdpijn.. Hele dag door eigenlijk wel. 11 dpo: 's middags dan eindelijk mijn loempia gehaald, heerlijk. In de middag even geslapen, werd wakker van rillingen en misselijkheid. Ook na het avondeten moment van misselijkheid. Ik lijk wel een kachel in bed 's ochtends, gloei dan helemaal. Terwijl als ik ga slapen koude rillingen heb. En ik voel steekjes in mijn liezen nog steeds. 12 dpo: liezen voel ik echt trekken steeds en soms wat steekjes. Moe, weeïg, sterretjes als ik te snel opsta en sinds vanavond ook pijnlijke steekjes in borsten. Verder voelen ze gewoon normaal, geen cupmaat groter ofzo. zit sneller vol en eetlust is op een laag pitje. Vandaag oploop getest, in de ochtend vond ik het streepje matig dus tegen de avond nog eens getest en jawel; oploop. Oh wat ook opvalt: droge mond s nachts, gehemelte, tong, wordt er gewoon wakker van. Dit heb ik al een paar dagen. 13 dpo: Weeïg gevoel, herken dit als een typische hcg reactie van vorige zwangerschap. Nu ik het weer voel denk ik: o ja, zo voelde dat.. Niet te missen voor mij dus! 14dpo: 's nachts misselijk toen ik eruit moest voor dochter. Daarna in bed weer gloeien als een kachel, afgewisseld met koude rillingen. Gelukkig kunnen uitslapen.. Voel me dus goed, energiek zelfs, krijg lekker veel gedaan. Soms wat misselijk, maar belangrijkste: geen tuurstreep meer maar een dikke roze streep!
Dag dames! Ik had vanmiddag een knaller van een ovulatietest, nu heb ik gigantisch last van menstruatie achtige pijn? Is dit normaal? Andere maanden heb ik voor mijn ovulatie last maar dan houdt het ook op..
Ronde 10, het moet toch een keer lukken...❤ 1/2 DPO --> 36.7, niks 2/3 DPO --> 36.9, niks 3/4 DPO --> 37.0, gisteravond ms gevoel onderin mijn buik, verder niks Edit: weer ms gevoel in mijn onderbuik, beetje zwevend, fladderig gevoel
Ik denk dat ik weer een keer mee zal doen deze maand. Dinsdagochtend nog een nagenoeg onzichtbaar streepje, dinsdagmiddag na werktijd een knaller. Ik ga dus uit van vandaag (donderdag) op zijn laatst de eisprong en morgen 1DPO. Ik wil écht proberen het testen uit te stellen tot 2 april. Ik heb 29 maart een afspraak bij de fertiliteitsarts om de vervolgstappen te bespreken en wellicht komende ronde met IUI te starten. 1DPO: niks 2DPO: ik ben vandaag HEEL boos geworden om iets kleins, maar heb wel vaker een kort lontje rond de eisprong/daarna dus dat kan kloppen. Verder niks 3DPO: lag in de middag een podcast te luisteren en was toen echt heel moe. Had overigens ook niet zo lekker geslapen vanacht. Daarna weer wat bijgekomen. Verder niets. 4DPO: Vanmorgen geen rommelige darmen gevoeld maar op het toilet leek het wel wat van slag (tmi). Verder wederom niets. 5DPO: niks 6DPO: 7DPO: 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: Test......
Net al een heel klein beetje roze bij afvegen. Hopelijk gaat het morgen los. Dan ga ik morgen heel even flink balen, ziekenhuis bellen en weer door!
sinds vanavond heel erge buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, na miskraam vorige maand vind ik het wel heel spannend en toch bang dat het weer mis zal gaan. 1DPO nog steeds vreselijke buikpijn van eisprong en gevoelige tepels, hoofdpijn 2DPO gevoelige tepels 3DPO gevoelige tepels, steekjes buikpijn , chagarijn, emotioneel 4 DPO moe, volle borsten, steekjes buikpijn 5 DPO moe, hartslag in keel voelen beetje misselijk , banden pijn achtig , ijskoude rillingen , geurende afscheiding 6 DPO moe, emotioneel, lopen met de ziel onder de arm, buikpijn , geurende afscheiding 7 DPO menstruatie achtige krampen in de ochtend, later niks meer♀️ 8 DPO ochtend menstruatie achtige krampen en smiddags in vlagen misselijk. Heeeeeel chagarijnig vandaag 9 DPO hele dag al zeurende menstruatie achtige krampen, al getest met Sensi test Early. Ik zie een lichte streep, mijn man ziet geen streep. Kan nog alle kanten op... 10 DPO veel felle steken links en rechts, beetje steken down under... moe, duizelig in vlagen misselijk. Lichte streep met Kruidvat 2v5 & met gewone Sensi test een Tuur streep. 11 DPO menstruatie achtige krampen links en rechts, hoofdpijn, moe , opgeblazen buik, savonds erge buikpijn. Lichte streep met Kruidvat 2v5 met eerste plas ( foto met test van gister middag en vandaag) 12 DPO 13 DPO 14 DPO
Ik doe ook mee. Vorige maand een vroege miskraam gehad. En meteen weer doorgegaan. Eisprong precies 13 dagen na begin van de miskraam.. 1dpo: niks 2dpo: niks 3dpo: menstruatie achtig lichte krampen en steekjes linksonder. Rekbaar doorzichtig slijm 4dpo: steekjes links en rechtsonder,chagrijnig en wat meer slijm.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We proberen het nog een keer. Inmiddels alweer ronde 6, maar we gaan ervoor! 1DPO: temp omhoog, Napijn van eisprong en snot verkouden (alweer ).. Bmm zacht en open Edit: in de avond en nacht hevige pijn rechts in de onderbuik (rechter eierstok) 2DPO: kleine temp dip (gele lichaam?), futloos en nog steeds verkouden. In de ochtend en tot de middag nog steeds pijn in mijn onderbuik voornamelijk aan de rechterzijde, trekt later naar de gehele onderbuik om later op de dag volledig weg te trekken. Bmm medium zacht en half open 3DPO: temp verder doorgestegen, prikkelbaar en in de avond een zwaar gevoel in de onderbuik. Bmm gesloten en medium zacht 4DPO: temp dip. In de ochtend een hevige felle steek die ik even moest wegpuffen (al vrees ik dat het gewoon mijn darmen waren ), de rest van de dag een wat vreemd zacht en prikkelig ongi gevoel in de onderbuik . 5DPO: temp terug lichtjes gestegen. Heb een eeuwig durende verkoudheid te pakken lijkt het wel een drukkend gevoel achter schaambod en een zwaar gevoel in de onderbuik. Eigenlijk niets bijzonder te melden 6DPO: 7DPO: 8DPO: testje wagen? 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: NOD 1 april
Eerste IVF poging. 12 maart eerste terugplaatsing. Start op 3 dpo. 3 dpo: niks, alleen nog last van eierstokken (punctie) 4 dpo: niks, alleen nog last van eierstokken (punctie) 5 dpo: lichte krampjes baarmoeder. Nog last van eierstokken (punctie) 6 dpo: lichte krampjes baarmoeder. Gedurende de dag heel af en toe misselijk geweest. Nog last van eierstokken (punctie) 7 dpo: geen krampjes meer. Iets gevoelige borsten, nieuw voor mij. Eierstokken minder gevoelig onderhand! Af en toe last van flauwte naarmate de dag vordert. 8 dpo: gedroomd 2 positieve testen. Geen klachten, enkel pijnlijke eierstokken, maar dat komt omdat ik eigenwijs ben gaan hardlopen. 9 dpo: +0,5 kilo. De week voor menstruatie kom ik altijd rond 2 kilo aan. Weinig hoopvol dus. Wel wat misselijk in ochtend. Toch getest, kon het niet laten. Spierwit. 10 dpo: gedroomd 2 positieve testen. +0,5 kilo. Licht gevoelige borsten bij hardlopen. 11 dpo: +1 kilo. Slecht nieuws. Licht gevoelige borsten. 12 dpo: +1 kilo. Verder he-le-maal NIKS Edit: krampen baarmoeder zijn gestart. Hoofdpijn. Moe. Verhoging. Baal enorm en teleurgesteld. Duurt me nu te lang. 13 dpo: +1 kilo. Alle symptomen menstruatie zijn aanwezig. Teleurgesteld en verwacht menstruatie morgen of overmorgen. Toch vaag tuurstreepje op sensitest. Verward! Edit: flinke krampen baarmoeder in avond. 14 dpo: +1 kilo. Temperatuur 37,7°. Heb altijd verhoging voordat ik ongesteld word. Vaag tuurstreepje op test, mag geen naam hebben. Spierwit opgedroogd. Urenlang raar gevoel in lies, bij eierstok. Geen krampen baarmoeder. Edit: klein beetje roze bij afvegen. Kom maar door! 15 dpo: ongesteld 16 dpo: 17 dpo: 18 dpo: testen 27 maart
Ronde 10, het moet toch een keer lukken...❤ 1/2 DPO --> 36.7, niks 2/3 DPO --> 36.9, niks 3/4 DPO --> 37.0, gisteravond ms gevoel onderin mijn buik, verder niks Edit: weer ms gevoel in mijn onderbuik, beetje zwevend, fladderig gevoel 4/5 DPO --> 37.0, niks