Hoi dames, ik heb deze keer niet mee gedaan met de dpo-lijstjes. Vandaag wilde ik aan een vriendin van me laten zien hoe ovulatietesten nou echt werken. Dat er bijvoorbeeld altijd een streepje te zien is. Nu pakte die bij mij dus dik positief uit. Nouja toeval? Dus ik de stand van de baarmoeder gevoeld. Zit die halverwege dicht en heb ik dikke witte afscheiding, niet eens rekbaar. Komt die ovulatie er dan nog aan??
Ronde 10, het moet toch een keer lukken...❤ 1 DPO --> 36.7, niks 2 DPO --> 36.9, niks 3 DPO --> 37.0, gisteravond ms gevoel onderin mijn buik, verder niks Edit: weer ms gevoel in mijn onderbuik, beetje zwevend, fladderig gevoel 4 DPO --> 37.0, niks 5 DPO --> 37.0, vaag gevoel in mijn onderbuik, verder niks 6 DPO --> 36.9, iets gevoelige tepels, vaag onderbuik gevoel, verder weinig Edit: huilen om een aflevering van The Big Bang 7 DPO --> 37.0, iets gevoelige tepels, af en aan een ms gevoel, veel dorst in de middag en avond 8 DPO --> 37.0, gevoelige tepels, iets misselijk direct na het wakker worden, rugpijn Edit: boeren, wat last van brandend maagzuur 9 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, iets misselijk, boeren en wat brandend maagzuur, koffie smaakte me niet echt, veel dorst Test kv gedaan, vage tuurstreep Edit: predictor early ook een vage streep 10 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, misselijk, moe, test kv vaag, later test predictor early vaag positief 11 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, misselijk, moe. Nog niet getest Testen in de morgen te vaag, in de middag aardig positief 12 DPO --> 37.1, zere borsten, met vlagen misselijk, moe
Ik zie hem! Ben benieuwd of hij duidelijker gaat worden jammer dat het zo lang duurt voordat het morgen is
Zijn er meer die een paar dagen dpo niets voelde? Ik had zaterdag mijn piek, veel geknutseld en ben dus dinsdag 1 dpo, vandaag 3 dpo. Ik heb wel ineens sinds gister veel puistjes en wat “pukkeltjes” op mijn voorhoofd, en net een bloedneus ben ook wel emotioneel maar heb zit ook in een rot periode dus dat kan ook daar aan liggen, wordt er zo onzeker van als ik hier al allerlei “klachten” zie
Ik voel de eerste week na de eisprong eigenlijk nooit wat. Is ook niet gek, want er heeft dan ook nog geen innesteling plaatsgevonden. En voor menstruatieklachten is die eerste week na eisprong te vroeg, dat komt bij mij pas ergens in de tweede week, rond 9 dpo ofzo.
Ai. Ik snap je. Het ziet er niet goed uit, ik zou hetzelfde voelen. En tóch moet ik dan zeggen dat je 12 dpo bent, en het nog steeds wel kan... maar ik snap je teleurstelling.
Ohh nee toch.. jeetje wat vreselijk, en dit is nu al een paar keer zo bij je. Wat een nachtmerrie. Ik was er met die vorige test van overtuigd dat het raak was bij je.
Hierbij een update. Afgelopen maandag testte ik al positief op een eisprong, gisteren en vandaag. zwangerschapstesten blijven echter negatief.