Ik heb het even niet goed gevolgd. Ben je nu juist op zoek naar je ovulatie of denk je dat je misschien zwanger bent?
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik wilde er deze ronde juist niet mee bezig zijn. Maar ik wilde dus aantonen aan die vriendin van me (ze denkt zwanger te zijn want haar ovutesten geven twee strepen, duidelijk niet positief/ niet gelijk aan elkaar). Maandag had ik al twee dikke strepen (ik dacht toeval) en ze was hier gisteren en ik test opnieuw en weer twee dikke strepen. Ik net weer getest en weer!! Eerste keer dat ik ovutesten van de action gebruik. Dus mijn vraag is dit normaal bij deze testen? En als ik zwanger “zou” zijn zou je dan ook gelijk al positief testen met een zwangerschapstest? Oohja en men bmm is dicht en laag en afscheiding is dus totaal niet zoals tijdens de eisprong. sorry lang verhaal.
Ronde 10, het moet toch een keer lukken...❤ 1 DPO --> 36.7, niks 2 DPO --> 36.9, niks 3 DPO --> 37.0, gisteravond ms gevoel onderin mijn buik, verder niks Edit: weer ms gevoel in mijn onderbuik, beetje zwevend, fladderig gevoel 4 DPO --> 37.0, niks 5 DPO --> 37.0, vaag gevoel in mijn onderbuik, verder niks 6 DPO --> 36.9, iets gevoelige tepels, vaag onderbuik gevoel, verder weinig Edit: huilen om een aflevering van The Big Bang 7 DPO --> 37.0, iets gevoelige tepels, af en aan een ms gevoel, veel dorst in de middag en avond 8 DPO --> 37.0, gevoelige tepels, iets misselijk direct na het wakker worden, rugpijn Edit: boeren, wat last van brandend maagzuur 9 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, iets misselijk, boeren en wat brandend maagzuur, koffie smaakte me niet echt, veel dorst Test kv gedaan, vage tuurstreep Edit: predictor early ook een vage streep 10 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, misselijk, moe, test kv vaag, later test predictor early vaag positief 11 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, misselijk, moe. Nog niet getest Testen in de morgen te vaag, in de middag aardig positief 12 DPO --> 37.1, zere borsten, met vlagen misselijk, moe Testen nagenoeg wit, nu ms afwachten
Of dat normaal is bij die ovulatietesten van de action weet ik niet. Ik heb nooit andere testen gebruikt dan de digital clearblue, juist om dit soort twijfels te vermijden. De clearblue geeft een smiley als je ovulatie er aan komt. En dat geeft hij ook echt maar één dag, dus er kan geen twijfel ontstaan. Dat zou in ieder geval mijn tip zijn voor iedereen die de ovulatie zoekt. Ik heb wel eens gelezen dat ovulatietesten altijd wel iets positief testen. Maar daar kunnen andere meiden misschien meer over vertellen. Ik heb ook wel gelezen over meiden die ovulatietesten gebruiken voor het opsporen van zwangerschap, omdat ze geen zwangerschapstesten in huis hadden. Daarbij werd dus geadviseerd dat niet te doen, omdat een ovulatietest dus bijna altijd wel iets positiefs aantoont, en je dus eigenlijk nog niets weet. Dus..... mijn tips zouden zijn de clearblue voor je ovulatie en een gewone zwangerschapstest voor een zwangerschap
Balen. En herkenbaar. Er is nog een klein beetje hoop denk ik, maar ik snap dat je je daar niet aan vast zou willen houden ivm de nog grotere teleurstelling. Ik hoop dat je toch vol goede moed een nieuwe ronde in gaat. Weet dat het écht niet raar is als je na ronde 10 nog niet zwanger bent. Soms lijkt dat zo omdat in dit draadje veel meiden toch wel 'snel' zwanger zijn. Maar statistisch gezien is er nog helemaal niks aan de hand!
@Maudje123 en ik zie dat jij ook een lekkere korte cyclus hebt, dus kan je lekker snel weer voor een volgende ronde gaan. Daar pep ik mijzelf altijd een beetje mee op, dat is ons geluk dan weer denk ik!
Nee weet ik maar ik ben zeker de jongste niet meer dus ik kan niet 'gewoon' door blijven gaan Tijd begint echt wel te dringen voor mij
Dan begrijp ik je nog beter ja. Jeetje wat een ellende. Is het je eerste kindje? Al overwogen naar het ziekenhuis te gaan voor hulp?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We proberen het nog een keer. Inmiddels alweer ronde 6, maar we gaan ervoor! 1DPO: temp omhoog, Napijn van eisprong en snot verkouden (alweer ).. Bmm zacht en open Edit: in de avond en nacht hevige pijn rechts in de onderbuik (rechter eierstok) 2DPO: kleine temp dip (gele lichaam?), futloos en nog steeds verkouden. In de ochtend en tot de middag nog steeds pijn in mijn onderbuik voornamelijk aan de rechterzijde, trekt later naar de gehele onderbuik om later op de dag volledig weg te trekken. Bmm medium zacht en half open 3DPO: temp verder doorgestegen, prikkelbaar en in de avond een zwaar gevoel in de onderbuik. Bmm gesloten en medium zacht 4DPO: temp dip. In de ochtend een hevige felle steek die ik even moest wegpuffen (al vrees ik dat het gewoon mijn darmen waren ), de rest van de dag een wat vreemd zacht en prikkelig ongi gevoel in de onderbuik . 5DPO: temp terug lichtjes gestegen. Heb een eeuwig durende verkoudheid te pakken lijkt het wel een drukkend gevoel achter schaambod en een zwaar gevoel in de onderbuik. Eigenlijk niets bijzonder te melden 6DPO: temp terug mooi genormaliseerd hoog. Trekkende liezen, rommelende darmen en een op en af gaand ongi gevoel. Begin eindelijk van men verkoudheid af te komen 7DPO: temp nog steeds stabiel hoog, zeurderig gevoel in de onderbuik en trekkende liezen. Erg rommelende darmen en na het avondeten wat last van men maag. Heb het gevoel dat er daar beneden van alles aan het gebeuren is 8DPO: temp nog steeds hoog, prikkelbaar en af en toe steekjes in de liezen. Vanochtend getest maar negatief. Bmm hard en gesloten *edit: veel dorst vandaag 9DPO: kleine temp dip, darmen erg van slag en pijnlijk, last van allerlei krampjes en steekjes, pijn in de onderrug en nog steeds veel dorst. Weer gezwicht en getest met een vage kv test als resultaat maar ik durf hem zeker nog niet als positief te beschouwen. 10DPO: temp weer omhoog, weinig te melden vandaag, behalve dan dat ik een ontzettende baaldag had door een negatieve test. 11DPO: vroeg getempt (ivm werk) en temp verder doorgestegen misselijk in de ochtend, af en toe een ‘pijnscheut’ / trekkend gevoel van mijn been naar mijn onderrug. Pijn in de liezen bij hoesten of niezen. Bmm erg hard en potdicht 12DPO: temp nog steeds hoog, in de avond last van men maag en oprispingen. 13DPO: temp nog steeds hoog, trekkende liezen, druk geweest dus niet veel tijd gehad om op eventuele ‘kwaaltjes’ te letten, keelpijn en bmm nog steeds hard en dicht. NOD 1 april - net bloed gespot, dus verwacht dat het morgen wel zal losbarsten, ik draai dus nog een ronde mee..
Ik doe ook mee. Vorige maand een vroege miskraam gehad. En meteen weer doorgegaan. Eisprong precies 13 dagen na begin van de miskraam.. 1/2dpo: niks 2dpo: menstruatie achtig lichte krampen en steekjes linksonder. Rekbaar doorzichtig slijm 3dpo: steekjes links en rechtsonder,chagrijnig en wat meer slijm. 4dpo: wat lichte steekjes links en rechtsonder en ook richting vagina voel ik steekjes. Verder niks 5dpo: weer wat steekjes zwaar gevoel in mn onderbuik. En lichte menstruatie pijn. Emotioneel. 6dpo: smorgens ineens erg duizelig. Meer afscheiding. Verder erg druk geweest dus bijna niks gevoeld. 7dpo: vandaag last van mijn darmen erg rommelig. Zwaar gevoel in mn onderbuik. Verder erg druk geweest dus niet echt gelet op kwaaltjes. 8dpo: testen vandaag een hele lichte tuurstreep. Nog steeds niet helemaal overtuigd of die positief is. Vandaag hoofdpijn en even wat lichte menstruatiepijn gehad ook meer waterig afscheiding. 9dpo: testen vandaag een licht positieve test van predictor early kruidvat 2v5 en testjezelf zwangerschapstest. Erg last gehad van menstruatie achtig krampen. Heel erg dorst. 10dpo: een lichte test weer. (Ik zie geen oploop dus bang dat het niks wordt) Vandaag wel pijnlijke tepels menstruatiepijn veel dorst en duizelig. 11/12dpo vandaag veel krampen ik denk dat ik binnenkort mijn menstruatie kan verwachten. Testen blijven superr licht. Dus dat wordt niks.
Het is maar stilletjes hier... geen zwangeren deze dagen vrees ik? Wij hebben gisteren wel goed nieuws gekregen aangaande onze 6 ingevroren embryo's (ik had geen idee hoe nu verder namelijk). We mogen komende maanden non-stop proberen met zowel een terugplaatsing als gewoon zelf! Er zitten geen pauzes tussen de terugplaatsingen. Dus hopelijk binnen nu en 6 maanden toch echt zwanger, duurt potverdorie lang!! Ik ga wel kiezen voor terugplaatsing in kunstmatige cyclus, dus ik moet dan wel aan de hormonen. Maar dat is alleen een spuit Ovitrelle, dus na alles wat ik inmiddels doorstaan heb qua hormonen, valt me dat alles mee en ga ik daar meteen voor Af en toe een echo om de voortgang te volgen, maar dat vind ik dus alleen maar fijn en daarom kies ik voor kunstmatig. Deze maand nog even zelf proberen, wie weet lukt het spontaan nog dus hopelijk kan ik dinsdag of woensdag weer meeschrijven.
Ronde 10, het moet toch een keer lukken...❤ 1 DPO --> 36.7, niks 2 DPO --> 36.9, niks 3 DPO --> 37.0, gisteravond ms gevoel onderin mijn buik, verder niks Edit: weer ms gevoel in mijn onderbuik, beetje zwevend, fladderig gevoel 4 DPO --> 37.0, niks 5 DPO --> 37.0, vaag gevoel in mijn onderbuik, verder niks 6 DPO --> 36.9, iets gevoelige tepels, vaag onderbuik gevoel, verder weinig Edit: huilen om een aflevering van The Big Bang 7 DPO --> 37.0, iets gevoelige tepels, af en aan een ms gevoel, veel dorst in de middag en avond 8 DPO --> 37.0, gevoelige tepels, iets misselijk direct na het wakker worden, rugpijn Edit: boeren, wat last van brandend maagzuur 9 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, iets misselijk, boeren en wat brandend maagzuur, koffie smaakte me niet echt, veel dorst Test kv gedaan, vage tuurstreep Edit: predictor early ook een vage streep 10 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, misselijk, moe, test kv vaag, later test predictor early vaag positief 11 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, misselijk, moe. Nog niet getest Testen in de morgen te vaag, in de middag aardig positief 12 DPO --> 37.1, zere borsten, met vlagen misselijk, moe Testen nagenoeg wit, nu ms afwachten 13 DPO --> 37.0, test weer negatief 14 DPO --> 36.8, iets tempdaling, nog geen bloed gespot
Ik ben nu 6/7 dpo en klinkt miss wat ‘vies’ maar had zonet me hele string zowat nat qua afscheiding.. doorzichtig.. iemand die dit herkend?? Of weet wat het kan betekenen? (Als het iets betekent) edit : waterachtige afscheiding