7 april positieve ovulatietest. Standaard menstruatieklachten vanaf ongeveer 8 dpo: +2 kilo, één dag verhoging/koorts en puistjes. We zullen zien deze ronde! 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 23 april
Dat is lief! En ik duim voor jou. Onze cyclus loopt redelijk gelijk heb ik het idee. Wie weet wordt dit onze ronde! Ik ben er wel een stuk minder mee bezig, vooralsnog. Dat is wel fijn!
Ik probeer het ook een beetje te laten gaan omdat ik niet precies weet wat mijn cyclus doet Wie weet heeft dat deze keer een goeie uitwerking
Ik ben nu 14 DPO ondertussen. Aan het afwachten om ongi te worden. 2 negatieve testen tot nu toe gehad dus weer niet raak. Op naar ronde 4 na mijn BBZ. Nu 15 maanden bezig... vrijdag naar de gyn en kijken wat we met de medicatie moeten.
Heeft hier iemand ervaring met een punctie? Voor de punctie voelde ik mijn liezen of eierstokken nooit. Na de punctie heb ik nu af en toe nog steeds het idee dat ik mijn eierstok voel, maar eigenlijk alleen rechts. Daar zaten ook de meeste en grootste follikels. Punctie is inmiddels alweer even geleden, 9 maart. Ik hoop niet dat ik ze 'blijvend' blijf voelen nu. Vraag me af of meer dames dit er aan over hebben gehouden?
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, niks, zere tepels 2 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, gevoelige buik
7 april positieve ovulatietest. Standaard menstruatieklachten vanaf ongeveer 8 dpo: +2 kilo, één dag verhoging/koorts en puistjes. We zullen zien deze ronde! 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: niks 7 dpo: 8 dpo 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 23 april
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, niks, zere tepels 2 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, gevoelige buik Geen idee of ik nu idd vandaag 2 DPO ben, vanmorgen weer een knal positieve ovu test
Afgelopen woensdag mijn HSG onderzoek gehad. Deed enorm veel pijn, waarschijnlijk omdat is gebleken dat rechts aan het eind dicht zit, helaas.... Ik heb nu en PCOS en maar 1 eileider. Ziet er niet echt rooskleurig uit. Verklaard wel waarom ik mijn eerste ronde 2 eitjes rechts had zitten en daar geen zwangerschap uit is gekomen. Ze hadden ook niet heel veel kans. Heeft iemand van jullie ook PCOS en maar 1 eileider welke functioneel is? Ik ben er behoorlijk verdrietig over. Omdat het nu lijkt alsof onze kansen überhaupt niet heel groot zijn... (emoties zitten erg hoog)
Wat erg voor je. Dat het zo zeer deed en dat het slecht nieuws is. Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel meegelezen dat er meer meiden zijn met maar één (open) eileider en die prima zwanger zijn geworden. In combinatie met PCOS durf ik het niet te zeggen. Sterkte komende tijd met weer vol vertrouwen raken!
He bah wat een tegenvaller zeg! Enerzijds fijn dat je een verklaring hebt voor waarom het niet lukt maar liever heb je 10 eileiders en de wereld aan eitjes natuurlijk. Lichtpuntje, ik hoop dat je er iets aan hebt, ik heb ook pcos en ben in oktober mn eileider verloren door een bbz. Nu spontaan zwanger van een tweeling, zonder medicatie en met 1 eileider. Het kan dus!!
7 april positieve ovulatietest. Standaard menstruatieklachten vanaf ongeveer 8 dpo: +2 kilo, één dag verhoging/koorts en puistjes. We zullen zien deze ronde! 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: niks 7 dpo: niks 8 dpo 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 23 april Deze maand kan ik helaas mijn gewicht niet precies in de gaten houden ivm soort van dieet. Ik woog elke ochtend hetzelfde, tenzij menstruatie er aan kwam. Dat was hét teken voor mij. Zo kon ik mezelf alvast behoeden voor een teleurstelling. Nu moet ik maar gewoon afwachten maar verwacht er niets van hoor.
Bedankt voor je lieve bericht. In mijn hoofd ben ik de hoop absoluut niet verloren. Mijn hart is even niet zo hoopvol.. komt ook weer goed.
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks
7 april positieve ovulatietest. Standaard menstruatieklachten vanaf ongeveer 8 dpo: +2 kilo, één dag verhoging/koorts en puistjes. Deze maand geen kans op gewichtstoename ivm dieet, ben benieuwd naar de rest. 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: niks 7 dpo: niks 8 dpo: niks. Nou, gaat lekker zo 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 23 april Grappig hoe je eigenlijk niks voelt als je er niet mee bezig bent en niets verwacht!