Yep cd 10 weer een posi ovu test, maar nu een echte knaltest Dus ei ws gisteren, dus dat hou ik nu maar aan Dan test ik in ieder geval niet te vroeg
Ronde 17 (bezig met icsi, deze maand wachtmaand, dus natuurlijke weg geprobeerd) 11 april positieve ovulatietest 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: lichte kramp 5 dpo: meer kramp 6 dpo: het standaard ongi gevoel zou wel erg vroeg zijn
Hee, ik zit ook in mijn wachtmaand na IVF laat het onze maand maar worden!! Verwacht je er iets van aangezien jullie met ICSI bezig zijn? Kan er spontane bevruchting plaats vinden bij je?
Ohhh wat toevallig! Ik ga voor je duimen! Wij waren met IVF traject gestart, omdat mijn vriend weinig goede zaadcellen heeft. Omdat ik tot nu toe niet veel follikelgroei had met de hormonen is het ICSI geworden. In mijn eigen cyclus heb ik wel gewoon altijd een eisprong, dus volgends de arts is er een kleine kans dat het zou kunnen..
Nou, duimen maar dan!! Ik zat wel even te kijken, je schreef 11 april positieve test. Je zou dan 12 of 13 april ovuleren, dus misschien reken je iets te snel? Scheelt misschien een dag stress dat je eventueel menstruatie verwacht en toch over tijd lijkt.
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is
7 april positieve ovulatietest. Standaard menstruatieklachten vanaf ongeveer 8 dpo: +2 kilo, één dag verhoging/koorts en puistjes. Deze maand geen kans op gewichtstoename ivm dieet, ben benieuwd naar de rest. 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: niks 7 dpo: niks 8 dpo: niks 9 dpo: niks. Ik word er nu wel wat onrustig van en merk dat ik toch meer op mijn lijf ga letten. Tevens een licht teleurgesteld gevoel omdat ik denk dat als ik niks voel, het niet gelukt is. 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 23 april
Ronde 17 (bezig met icsi, deze maand wachtmaand, dus natuurlijke weg geprobeerd) 11 april positieve ovulatietest 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: lichte kramp 4 dpo: meer kramp 5 dpo: het standaard ongi gevoel zou wel erg vroeg zijn In de nacht veel steken en misselijk en steken in tepels 6 dpo: beetje weeïg gevoel en een buik als een ballon. Hoofdpijn. Af en toe een krampje
Ik blijf voor je duimen! Ik heb het juist een beetje andersom.. omdat t voelt als ongesteld gaan worden heb ik geen hoop meer. Ik hoop dat we er allebei naast zitten!
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is 3 DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks
Ik heb zelf PCOS en maar 1 eileider doordat de rechter is verwijderd door een BBZ. HSG onderzoek voor de linker eileider nog niet gehad. De Gyn zei dat die voor over 3 a 4 maanden op de planning staat, maar ga aanvragen of ik hem al eerder kan krijgen. De kans om zwanger te worden met 1 eileider is nog steeds groot. Iedere gyn zegt er weer wat anders over, maar ja de kansen zijn zeker wel verminderd. Wat ik er een beetje uit haal is dat 80% binnen 1 jaar zwanger is als je 2 goede organen heb. En dat 60% binnen 2 jaar zwanger is met maar 1 eileider. Wij zijn ook alweer 15 maanden bezig dus vind het ook geen prettig vooruitzicht. Krijg hormonen vanwegen je PCOS?
Ik gebruik Clomid voor de PCOS. Tot nu toe bij de 1e en 2e ronde steeds 2 follikels gehad. Hopelijk blijft dat zo. Ik word nu niet meer gemonitord dmv echo's ofzo.. nu moet ik zelf ovulatietesten gebruiken.
Oke dus dat werkt wel helemaal goed in ieder geval? Dit is nu mijn 5e ronde Letrozol. 1e ronde helaas een BBZ gehad en daardoor 1 eileider verwijderd. 1e dosis letrozol werkte niet heel goed. Dus nu de eerste ronde met een hogere dosis. Ik mag trouwens aankomende Cycli het HSG onderzoek doen nu. Vind je het niet vervelend dat je geen echo's meer krijg nu?
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is 3 DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks Edit: lage rugpijn
Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek. 1DPO: 36.58 - nergens last van 2DPO: 3DPO: 4DPO: 5DPO: 6DPO: 7DPO: 8DPO: (meestal test ik vroeg... op 8dpo vaak al) 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: test!
7 april positieve ovulatietest. Standaard menstruatieklachten vanaf ongeveer 8 dpo: +2 kilo, één dag verhoging/koorts en puistjes. Deze maand geen kans op gewichtstoename ivm dieet, ben benieuwd naar de rest. 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: niks 6 dpo: niks 7 dpo: niks 8 dpo: niks 9 dpo: niks. Ik word er nu wel wat onrustig van en merk dat ik toch meer op mijn lijf ga letten. Tevens een licht teleurgesteld gevoel omdat ik denk dat als ik niks voel, het niet gelukt is. 10 dpo: ik voel me 'mwah'. Ik vermoed dat de koorts er aan komt. Dat betekent dan dus dat ik ga menstrueren over een paar dagen. Ik begin nu ook héél minimaal af en toe de liezen en baarmoeder te voelen. Maar alleen omdat ik er nu op gefocust ben. Het is allemaal te verwaarlozen. 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 23 april
Ronde 17 (bezig met icsi, deze maand wachtmaand, dus natuurlijke weg geprobeerd) 11 april positieve ovulatietest 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: lichte kramp 4 dpo: meer kramp 5 dpo: het standaard ongi gevoel zou wel erg vroeg zijn In de nacht veel steken en misselijk en steken in tepels 6 dpo: beetje weeïg gevoel en een buik als een ballon. Hoofdpijn. Af en toe een krampje 7 dpo: Nog steeds een buik als een ballon. Ontzettende hoofdpijn en slecht humeur. Verder geen symptomen vandaag. Ik vrees dat het weer niet gelukt is
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is 3 DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks Edit: lage rugpijn 4 DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn