Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yumyum2

Yumyum2 Lid

17 apr 2021
    59
    25
    18
    Vrouw
    1 tot 8 DPO: niks
    9 DPO: (avond) steken in buik die doortrekt naar lies
    10 dpo: buikpijn (blijken toch me darmen te zijn:$)

SvS88 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  2. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek.

1DPO: 36.58 - nergens last van
    2DPO: 36.57 - nergens last van
    3DPO: 36.65 - nergens last van
    4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur)
    5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO: (meestal test ik vroeg... op 8dpo vaak al)
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO:
    13DPO:
    14DPO: test

SvS88, Maudje123 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤

1 (4) DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks
    2 (5) DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is o_O
    3 (6) DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks
    Edit: lage rugpijn
    4 (7) DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn
    Edit: drukkend gevoel links onderin mijn buik
    5 (8) DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn
    6 (9) DPO --> 36.7, zere tepels, veel gedroomd, lage rugpijn
    Edit: last van maagzuur, vervelend zeurend gevoel in mijn buik
    7 (10) DPO --> 36.5, zere tepels, zeurende buik

SvS88 vindt dit leuk.
  4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Dames, het is zo lang geleden dat hier iemand op groen ging!! Laat er please een gelukje tussen zitten deze maand!

IsabelD, TinyWishes, Muisjepluisje en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    Vind ik niet aso hoor, we hebben soms allemaal even onze momentjes voor onszelf nodig denk ik!

TinyWishes vindt dit leuk.
  6. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    Ronde 17 (bezig met icsi, deze maand wachtmaand, dus natuurlijke weg geprobeerd)

11 april positieve ovulatietest

1 en 2 dpo: niks
    3 dpo: lichte kramp
    4 dpo: meer kramp
    5 dpo: het standaard ongi gevoel:( zou wel erg vroeg zijn:confused:
    In de nacht veel steken en misselijk en steken in tepels
    6 dpo: beetje weeïg gevoel en een buik als een ballon. Hoofdpijn. Af en toe een krampje
    7 dpo: Nog steeds een buik als een ballon. Ontzettende hoofdpijn en slecht humeur. Verder geen symptomen vandaag.
    8 dpo: hele dag nergens last van gehad tot einde van de middag. Sinds een uurtje ineens weer krampen en het gevoel dat ik echt ieder moment ongesteld kan worden.. veel gerommel in mijn darmen ook
    9 dpo: wakker geworden met gigantische krampen. Overdag minder. Nu weer flink aanwezig. Ook nog meer opgezet.
    Savonds in bed flinke krampen
    10 dpo: wakker met giga kramp en nog steeds opgeblazen. Nu overdag nergens last van. Avond en nacht ook weer kramp
    11 dpo: hetzelfde als afgelopen dagen

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Denk je dat je gaat testen deze ronde?

SvS88 vindt dit leuk.
  8. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    Nee ik denk het niet, tenzij ik de 14+ haal.. Ik word meestal 12 of 13 dagen na mijn ovulatie ongesteld.
    Merk wel dat sinds wij in icsi traject zitten ik al ver voor mijn ongesteldheid kramp en buikpijn heb, dat had ik eigenlijk nooit. Misschien door al het gerommel aan mijn lijf ofzo
    Zo te voelen kan mijn ongesteldheid nu echt elk moment komen helaas

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  9. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤

2 (5) DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is o_O
    5 (8) DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn
    Edit: moe, moe en nog eens moe

10. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    1 tot 4 dpo - niks
    5dpo - hevige menstruatiekramp(wat dat nou weer is geen idee), moest echt even bukken en voorover leunen. Daarna lichte krampen gehouden. Steken in borsten en ze zijn een beetje gevoelig. En waterige afscheiding net of je ongesteld bent.
    6dpo - lichte krampen, gevoelige borsten. Veel waterige afscheiding

11. deentjepeentje

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek.

4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur)
    5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen
    6DPO: 36.75 - nergens last van
    7DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO:
    13DPO:

Maudje123 vindt dit leuk.
  12. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw

8 (11) DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp o_O

13. deentjepeentje

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen

6DPO: 36.75 - nergens last van
    Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen.
    7DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO:
    13DPO:

Maudje123 vindt dit leuk.
  14. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    Ronde 17 (bezig met icsi, deze maand wachtmaand, dus natuurlijke weg geprobeerd)

11 april positieve ovulatietest

1 en 2 dpo: niks
    3 dpo: lichte kramp
    4 dpo: meer kramp
    5 dpo: het standaard ongi gevoel:( zou wel erg vroeg zijn:confused:
    In de nacht veel steken en misselijk en steken in tepels
    6 dpo: beetje weeïg gevoel en een buik als een ballon. Hoofdpijn. Af en toe een krampje
    7 dpo: Nog steeds een buik als een ballon. Ontzettende hoofdpijn en slecht humeur. Verder geen symptomen vandaag.
    8 dpo: hele dag nergens last van gehad tot einde van de middag. Sinds een uurtje ineens weer krampen en het gevoel dat ik echt ieder moment ongesteld kan worden.. veel gerommel in mijn darmen ook
    9 dpo: wakker geworden met gigantische krampen. Overdag minder. Nu weer flink aanwezig. Ook nog meer opgezet.
    Savonds in bed flinke krampen
    10 dpo: wakker met giga kramp en nog steeds opgeblazen. Nu overdag nergens last van. Avond en nacht ook weer kramp
    11 dpo: hetzelfde als afgelopen dagen
    12 dpo: nog steeds heel veel kramp

15. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Hey dames,

Ben ik weer! Dit was een lange cyclus vaak moeten ophogen met de Gonal f injecties maar na 28 dagen spuiten eindelijk weer een kans van maar liefst 2 eitjes!! Afgelopen woensdagochtend ovitrelle gezet en donderdagavond laat mijn eisprong heel goed gevoeld!

Nu vandaag dus 2 dpo :) deze ronde na eisprong ben ik echt enorm moe vannacht 11 uur geslapen en vanmiddag nog een dutje van 1,5 uur op de bank :-$ en heb ik voor het eerst ook al zo vroeg na eisprong een zeurende buikpijn, ik ben benieuwd of deze ronde geluk gaat brengen.

Ik hou jullie op de hoogte!

16. bloemtuin

bloemtuin Lid

10 apr 2021
    55
    11
    8
    Vrouw
    Hoi hoi, ik wil graag meedoen maar ben helemaal nieuw hier en ook is dit mijn 2e ronde. Helaas een vroege miskraam gehad omdat ik niet stopte met het slikken van dim, (slechte) oestrogeen blokkers. Heb op basis van jullie berichten ovulatietesten gekocht van sensitest. Ik ging snel door m'n testen heen omdat ik het verkeerd deed.. Ik weet daarom niet wat mijn dpo's zijn? Kan iemand een tip geven wanneer ik moet beginnen met tellen? Dus is het vandaag dpo1? Zie afbeeldingen..

Bijgevoegde bestanden:

17. bloemtuin

bloemtuin Lid

10 apr 2021
    55
    11
    8
    Vrouw
    Ik heb trouwens ook een account aangemaakt bij FF. Dus zojuist ook zo'n handtekening gemaakt

18. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    #2878 Maudje123, 24 apr 2021
    Laatst bewerkt: 24 apr 2021

8 (11) DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp o_O
    Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding :oops:
    Sinds vanavond zeurend ms gevoel :(

19. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw

Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding :oops:
    Sinds vanavond zeurend ms gevoel :(
    9 (12) DPO --> 36.5, kan er niks van maken deze cyclus, nagenoeg witte test

Bijgevoegde bestanden:

20. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    1 tot 4 dpo - niks
    5dpo - hevige menstruatiekramp(wat dat nou weer is geen idee), moest echt even bukken en voorover leunen. Daarna lichte krampen gehouden. Steken in borsten en ze zijn een beetje gevoelig. En waterige afscheiding net of je ongesteld bent.
    6dpo - lichte krampen, gevoelige borsten. Veel waterige afscheiding
    7dpo - lichte krampen, waterige afscheiding, steken borsten
    8dpo - lichte krampen, steken in borsten.

Deel Deze Pagina