Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Ik ben er niet helemaal zeker van op basis van je tests of je piek bereikt is. Ik zou nog een of twee dagen doortesten zodat je een duidelijke piek kan ontdekken. Als je eenmaal de piek hebt gevonden, springt tussen 24 en 48 uur je eitje, vaak tussen 36 en 48 uur. Je rekent dus voor de zekerheid 2 dagen na de ontdekte piek. Dus als je op 23 april je piek had, is je eisprong op 25 april en ben je op 26 april 1 dpo.

2. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    Ronde 17 (bezig met icsi, deze maand wachtmaand, dus natuurlijke weg geprobeerd)

11 april positieve ovulatietest

1 en 2 dpo: niks
    3 dpo: lichte kramp
    4 dpo: meer kramp
    5 dpo: het standaard ongi gevoel:( zou wel erg vroeg zijn:confused:
    In de nacht veel steken en misselijk en steken in tepels
    6 dpo: beetje weeïg gevoel en een buik als een ballon. Hoofdpijn. Af en toe een krampje
    7 dpo: Nog steeds een buik als een ballon. Ontzettende hoofdpijn en slecht humeur. Verder geen symptomen vandaag.
    8 dpo: hele dag nergens last van gehad tot einde van de middag. Sinds een uurtje ineens weer krampen en het gevoel dat ik echt ieder moment ongesteld kan worden.. veel gerommel in mijn darmen ook
    9 dpo: wakker geworden met gigantische krampen. Overdag minder. Nu weer flink aanwezig. Ook nog meer opgezet.
    Savonds in bed flinke krampen
    10 dpo: wakker met giga kramp en nog steeds opgeblazen. Nu overdag nergens last van. Avond en nacht ook weer kramp
    11 dpo: hetzelfde als afgelopen dagen
    12 dpo: nog steeds heel veel kramp
    13 dpo: nergens last van.

Vermoeiend dit zeg al die kramp en pijn.. heb dit alleen vorige maand met verse terugplaatsing ook gehad al vanaf de dag na tp. Zo ver voor mijn ongi al hevige krampen. Ik hoop niet dat dat voortaan zo blijft. Nog niet ongesteld, meestal tussen dag 12 en 14, dus verwacht het nu toch wel snel! Ik loop al een week met verband in:roflmao:

3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Sinds ik met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig ben (IUI en IVF) ben ik nog maar super kort ongesteld. Was altijd een dag of 4, maar nu is het eigenlijk 1 dag bruinverlies, 1 dag bloeding en de volgende dag nog minimaal bruinverlies. Eigenlijk dus echt maar 1 dag ongesteld. Moet het eind april aan mijn arts vragen of dat vaker voorkomt, maar ben nu wel benieuwd of meer dames daar 'last' van hebben?

SvS88 vindt dit leuk.
  4. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ik vind het zo knap dat je nog niet getest hebt. Wel ontzettend naar dat je zoveel kramp hebt. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

5. deentjepeentje

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek.

1DPO: 36.58 - nergens last van
    2DPO: 36.57 - nergens last van
    3DPO: 36.65 - nergens last van
    4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur)
    5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen
    6DPO: 36.75 - nergens last van
    Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen.
    7DPO: 36.95 - nergens last van
    8DPO: (meestal test ik vroeg... op 8dpo vaak al)
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO:
    13DPO:
    14DPO: test

6. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    Ik zal eens opletten deze ongi, is bij mij voor het eerst na een 'volledige' behandeling

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  7. bloemtuin

bloemtuin Lid

10 apr 2021
    55
    11
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je bericht. Ik kan alleen niet doortesten want mijn testers zijn op. Ik had wel een tempatuurmeter gekocht. En die is vannacht gaan stijgen. Ik heb net gemeten (uitgeslapen ). Ik meette 37.01. Dat is hoog. Is de eisprong er dan of is het geweest? Wanneer gaat je temperatuur omhoog? Als de ei geschoten is en wacht? Dan zit ik vandaag op dpo1?

8. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤

1 (4) DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks
    2 (5) DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is o_O
    3 (6) DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks
    Edit: lage rugpijn
    4 (7) DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn
    Edit: drukkend gevoel links onderin mijn buik
    5 (8) DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn
    6 (9) DPO --> 36.7, zere tepels, veel gedroomd, lage rugpijn
    Edit: last van maagzuur, vervelend zeurend gevoel in mijn buik
    7 (10) DPO --> 36.5, zere tepels, zeurende buik
    Edit: moe, moe en nog eens moe
    8 (11) DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp o_O, neusverkouden
    Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding :oops:
    Sinds vanavond zeurend ms gevoel :(
    9 (12) DPO --> 36.5, kan er niks van maken deze cyclus, nagenoeg witte test
    Neusverkoud en moe

9. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Is echt waar, ik zat er weer even veel te diep in, en het nam weer eens mijn leven over..
    Ik werd er (bijna) depri van.. Ik heb mij dus een aantal andere doelstellingen gegeven, waar ik (in normale omstandigheden) wel enigszins zelf controle over kan hebben op indien ik er maar genoeg mijn best voor doe, en dat maakt het voor mij heel aangenaam om even de focus te kunnen verleggen, en opnieuw fier te kunnen zijn over wat ik wél allemaal bereik is ook een echte opkikker..

Want dat is het nu net met zwanger worden he, je mag nog zo hard proberen en zo hard je best doen, garantie is niet verzekerd want in dit geval ligt het helaas niet aan de hoeveelheid inspanning je ervoor doet om succes te boeken.. En laat het dat nu eens net zo lastig maken..

Dikke knuffel allemaal hier, want zoals @M061987 ook zei, er mag wel dringend eens iemand op groen gaan. :thumup:

10. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Hey dames,

vandaag 3 dpo, maar jeetje ik heb een gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden.. echt vermoeide benen niet normaal.. normaal begint dat pas rond 10 dpo en nu sinds vanmiddag ook al hoofdpijn dus weet niet of dit gunstige signalen zijn... en mijn darmen rommelen er flink op los geen diarree wel moeite met afgaan..

Edit: net ook een flinke klodder witte afscheiding op mijn wc papier.. zo groot heb ik het nog nooit gehad :-O

11. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    #2891 SvS88, 26 apr 2021
    Laatst bewerkt: 26 apr 2021
    .

12. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hoi iedereen..
    ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze).
    1dpo: 36,68°C - nergens last van..

TinyWishes, SvS88 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  13. SvS88

SvS88 Actief lid

2 jan 2021
    113
    58
    28
    Vrouw
    11 april positieve ovulatietest

1 en 2 dpo: niks
    3 dpo: lichte kramp
    4 dpo: meer kramp
    5 dpo: het standaard ongi gevoel:( zou wel erg vroeg zijn:confused:
    In de nacht veel steken en misselijk en steken in tepels
    6 dpo: beetje weeïg gevoel en een buik als een ballon. Hoofdpijn. Af en toe een krampje
    7 dpo: Nog steeds een buik als een ballon. Ontzettende hoofdpijn en slecht humeur. Verder geen symptomen vandaag.
    8 dpo: hele dag nergens last van gehad tot einde van de middag. Sinds een uurtje ineens weer krampen en het gevoel dat ik echt ieder moment ongesteld kan worden.. veel gerommel in mijn darmen ook
    9 dpo: wakker geworden met gigantische krampen. Overdag minder. Nu weer flink aanwezig. Ook nog meer opgezet.
    Savonds in bed flinke krampen
    10 dpo: wakker met giga kramp en nog steeds opgeblazen. Nu overdag nergens last van. Avond en nacht ook weer kramp
    11 dpo: hetzelfde als afgelopen dagen
    12 dpo: nog steeds heel veel kramp
    13 dpo: nergens last van.
    In de avond hevige kramp
    14 dpo: Wakker met kramp en 'ongi' gevoel in mn onderbroek, maar het bleek toch weer vals alarm. De kramp nog steeds aanwezig.

14. deentjepeentje

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek.

1DPO: 36.58 - nergens last van
    2DPO: 36.57 - nergens last van
    3DPO: 36.65 - nergens last van
    4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur)
    5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen
    6DPO: 36.75 - nergens last van
    Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen.
    7DPO: 36.95 - nergens last van
    8DPO: 36.90 - gisteren toch nog een half uurtje kramp laag in mijn onderbuik gevoeld, vandaag toen ik in de auto zat dacht ik dat weer te voelen. Testkriebels zijn maximaal aanwezig, vandaag niet gedaan.
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO:
    13DPO:
    14DPO: test

15. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤

1 (4) DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks
    2 (5) DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is o_O
    3 (6) DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks
    Edit: lage rugpijn
    4 (7) DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn
    Edit: drukkend gevoel links onderin mijn buik
    5 (8) DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn
    6 (9) DPO --> 36.7, zere tepels, veel gedroomd, lage rugpijn
    Edit: last van maagzuur, vervelend zeurend gevoel in mijn buik
    7 (10) DPO --> 36.5, zere tepels, zeurende buik
    Edit: moe, moe en nog eens moe
    8 (11) DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp o_O, neusverkouden
    Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding :oops:
    Sinds vanavond zeurend ms gevoel :(
    9 (12) DPO --> 36.5, kan er niks van maken deze cyclus, nagenoeg witte test
    Neusverkouden en moe
    10 (13) DPO --> 36.7, moe, maagzuur

16. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw

Je maakt het spannend hoor! Ben benieuwd nagenoeg witte test zie je dan wel iets van een 2e streepje?

17. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Hey dames,

zijn er hier dames die ook zo’n opgeblazen buik hebben? Ik ben van mijzelf heel slank normaal en dus ook een platte buik maar het is nu echt zo extreem dat ik meermaals van collega’s de vraag kreeg of ik zwanger ben.,.

ik heb wel last van menstruatie krampjes en rechts wat steken maarja ben pas bijna 5 dpo

edit net met afvegen 2 mini stipjes rood bloed op mijn wc papiertje

Bijgevoegde bestanden:

18. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Ik heb dat ook met enige regelmaat. 'Bloating'. Zeker rondom menstruatie heb ik er last van. Valt inderdaad meteen op als je normaal een platte buik hebt! Hangt ook samen met bepaald eten heb ik het idee. Ben er alleen nog niet achter wat dan.

19. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Oh jeetje.. kan ik er dan vanuit gaan dat mijn menstruatie eraan gaat komen? Heb wel ovitrelle gezet deze ronde maar weet niet of dat invloed heeft.. heb ook 4 weken Gonal f gespoten dus weet het niet meer haha.. had net wel 2 mini stipjes bloed op mijn wc papiertje zitten.,

20. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    @Iloraaij21 ik heb vandaag op CD11 de follikel meting gehad. Ik had 1 eitje van 18mm! Goed nieuws dus :D jij ook heel veel succes morgen ben benieuwd hoe het bij jou is. (Volgensmij is 18mm voor CD11 al best groot hoor) dus zou niet schrikken als ze stuk kleiner zijn.

Misspinkline25, SvS88 en deentjepeentje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina