Jaa ik loop al ruim 1,5 week met een megabuik rond! Alleen word bij mij de kramp wel steeds meer, ik zit inmiddels op dpo 14, maar voel gewoon dat ik ongesteld ga worden. Maar een klein beetje bloed op dpo 5 kan ook juist iets positiefs zijn natuurlijk! Ben heel benieuwd, ik ga voor je duimen
Zou wel heel vroeg zijn! Maar ja.. waarschijnlijk sta jij ook nergens meer van te kijken ik spuit ook elke maand ovitrelle maar heb niet het idee dat ik daar een opgezette buik van krijg, niet meer dan anders dan. Wel van de ovaleap of gonal F, en zeker de laatste keer omdat er natuurlijk 1000 follikels moesten groeien dat zag je wel aan mijn buik! Ik weet het dus eigenlijk niet, ik heb het de hele maand door zo af en toe en vooral rond menstruatieperiode. Heb je ook last van je darmen, pijn/krampen/winderigheid?
Hoi! Een nieuweling hier Hopelijk mag ik aansluiten. Op het moment van schrijven 5DPO. Ik verwacht mijn nieuwe NOD 5 mei. Voorgenomen deze cyclus na 10DPO pas te testen (teleurstelling afgelopen cyclus). Hierbij nog wat persoonlijke info: Maart vorige cyclus van 28 dagen 2-3: mirena spiraal verwijderd 16-3 &CD15: ovulatietest positief 26-3 &10DPO: heel licht positief getest 30-3: helaas toch ongesteld April huidige cyclus 30-3 t/m 3-4: ongesteld 21-4 &CD23: eisprong eindelijk gevonden. Vrij laat dus. 25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn. 26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk.
Nee precies hahah heb al zoveel meegemaakt dat het allemaal wat wazig wordt haha.. ik heb wel last van krampjes maar dat is echt puur het gevoel van menstruatiekrampjes, want darmkrampen betekent bij mij meestal ook winderigheid en het complete plaatje ervan haha
De ovitrelle lijkt dit keer wel heel snel uit mijn lichaam te zijn... woensdag 21-4 ovitrelle gezet bovenste test is van donderdag en de onderste van vandaag.. vorige ronde had ik op 5 dpo nog een heel duidelijk streepje en nu is ie praktisch weg
Wow!! Dat is echt heel erg bizar vroeg!! Bijna onmogelijk zou je zeggen na 5 dagen. Wat raar joh dit!
Hoi iedereen.. ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze). 1dpo: 36,68°C - nergens last van.. 2dpo: 36,45°C - enkel veel plassen en barstende hoofdpijn (wel heel gevoelig vr hoofdpijn en migraine)
1 tot 4 dpo - niks 5dpo - hevige menstruatiekramp(wat dat nou weer is geen idee), moest echt even bukken en voorover leunen. Daarna lichte krampen gehouden. Steken in borsten en ze zijn een beetje gevoelig. En waterige afscheiding net of je ongesteld bent. 6dpo - lichte krampen, gevoelige borsten. Veel waterige afscheiding 7dpo - lichte krampen trekkend na liezen, soms steken in de borsten. Waterige afscheiding 8dpo - krampen trekkend na de liezen, soms steekjes in de borsten, waterige afscheiding.
Neeee ik ben sinds gister paar daagjes weg tot donderdag en vergeten testen mee te nemen! Volgende x test ik gewoon weer vroeg, liever vals negatief dan deze onzekerheid, terwijl ik bijna 99,9% zeker weet dat het niet gelukt is!
Ik ben zojuist ongesteld geworden helaas! Gister was dpo 14. Aan de duphaston vanaf vandaag voor een maand Wanneer start jij weer?
Ik heb helaas vanaf deze ronde geen metingen meer staan. Dat doen ze alleen bij de eerste 2 rondes. Zit nu in ronde 3. Ik heb het vermoeden dat ik mijn eisprong gisteren had. Ik voelde het en mijn ovulatie testen waren sinds eergisteren veel donkerder. Bij mij worden (door de PCOS) de ovulatie testen niet 100% positief. Nu op het wachtbankje.. Ik ga voor je duimen meis!
ohhh klinkt positief hoor ☘️Ik ben nu 5 dpo en had gisteravond ineens rekbaar slijm en sinds vandaag is dit enorm waterig, ik merk dat mijn tepels gevoelig beginnen te worden zoo spannend! Normaal heb ik vanaf 3 dpo pijnlijke borsten en nu niet.. ik duim heel hard ☘️
Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek. 1DPO: 36.58 - nergens last van 2DPO: 36.57 - nergens last van 3DPO: 36.65 - nergens last van 4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur) 5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen 6DPO: 36.75 - nergens last van Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen. 7DPO: 36.95 - nergens last van 8DPO: 36.90 - gisteren toch nog een half uurtje kramp laag in mijn onderbuik gevoeld, vandaag toen ik in de auto zat dacht ik dat weer te voelen. Testkriebels zijn maximaal aanwezig, vandaag niet gedaan. 9DPO: 36.80 - ik ben teleurgesteld dat mijn temperatuur zo gedaald is en heb voor mijn gevoel best veel afscheiding (beetje lotion achtig). Verder nergens last van. 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: test
Ah balen altijd even vervelend. Hopelijk heb je afleiding omdat je een paar dagen weg bent! Ik heb vanaf as vrijdag echo's om eisprong in de gaten te houden. Als eisprong nadert dan zet ik deze keer alleen Ovitrelle gelukkig. Denk op zondag of op maandag. En dan 5 dagen na eisprong terugplaatsing.
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 (4) DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 (5) DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is 3 (6) DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks Edit: lage rugpijn 4 (7) DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn Edit: drukkend gevoel links onderin mijn buik 5 (8) DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn 6 (9) DPO --> 36.7, zere tepels, veel gedroomd, lage rugpijn Edit: last van maagzuur, vervelend zeurend gevoel in mijn buik 7 (10) DPO --> 36.5, zere tepels, zeurende buik Edit: moe, moe en nog eens moe 8 (11) DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp , neusverkouden Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding Sinds vanavond zeurend ms gevoel 9 (12) DPO --> 36.5, kan er niks van maken deze cyclus, nagenoeg witte test Neusverkouden en moe 10 (13) DPO --> 36.7, moe, maagzuur 11 (14) DPO --> 36.6, weinig eigenlijk