Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Pff dames ik wordt zo onzeker... had al sinds eisprong een zeurend gevoel in mijn onderbuik en nu 6 dagen later lijkt het erger te worden en heb ik iedere keer gemene steken rechts... lijkt wel of er een baksteen op mijn onderbuik ligt het is zo’n onprettig gevoel...

ovitrelle is morgen 1 week geleden daarvan zou het bijna toch niet meer kunnen zijn? T lijkt meer toe te nemen dan af te nemen.. met ovitrelle verwacht je juist dat het afneemt aangezien het iedere 30 uur halveert...

2. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Ik heb net hetzelfde maar dan met pijnlijke borsten. 10 dagen geleden pregnyl gezet (hetzelfde effect als ovitrelle) en sinds een dag of 4 erna pijnlijke borsten die aanwezig blijven. Kan toch ook niet meer van de pregnyl zijn? Ik hoop echt voor ons allebei dat het raak is maar je lichaam kan je helaas ook goed voor de gek houden.

3. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Gek is dat hè het halveert iedere 30 uur je zou verwachten dat de klachten geleidelijk afnemen maar goed helaas kan het indd valse hoop zijn hoever ben jij nu qua dpo?

4. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Ja inderdaad en vorige cyclus merkte ik ook echt dat ik de eerste dagen enorm veel last had van de pregnyl maar dan trok het langzaam aan weg. Deze cyclus quasi geen last gehad de eerste dagen na mijn spuit en vanaf dan beginnen toenemen. Is nog maar mijn 2de cyclus met pregnyl dus heb niet zo veel vergelijkingsmateriaak, jij al lang bezig? Ik zit nu op 8dpo, jij ?

5. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Oh ja gek is het dan hè als kwaaltjes toenemen ipv van afnemen :( het kan je zo gek maken..

dit is mijn 2e ronde met de ovitrelle icm Gonal f maar heb al eerder ovitrelle gespoten en de vorige 2 rondes had ik 0,0 kwaaltjes van de ovitrelle, maar dat is nu totaal anders ben zo moe dat neemt ook alleen maar toe in plaats van af.. ik ben nu in totaal 2,5 jaar bezig waarvan nu sinds februari met Gonal f en ovitrelle ben nu bijna 6 dpo, heb m’n eisprong heel goed gevoeld afgelopen donderdagavond dus dat scheelt wel

6. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Amai moet zwaar zijn 2,5 jaar bezig, ik ben 10 maand bezig na mijn miskraam (wel pas ronde nummer 7 m wegens lange cyclussen voor ik begon met clomid en pregnyl) en ik vind het al zwaar, wat moet het dan voor jou niet zijn. In elk geval wel goed dat je je eisprong gevoeld hebt, hopelijk is het nu ook een goed teken dat je kwaaltjes toenemen!

7. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw
    25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn.
    26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk.
    Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel.
    27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk.

8. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Spannend ook weer! Ik dacht dat je vandaag een meting had, maar verwar je misschien met iemand anders dan. Hier nog spier witte testen dus ook al zo'n groot eitje eisprong moet nog even wachten.

9. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaa ik weet het nog niet echt haha, zeurend gevoel in onderbuik blijft, over de gehele onderbuik zo af en toe steken in in mijn borsten.. vandaag lag dochterlief op mijn onderbuik dat was wel even gevoelig

10. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Oehh hoeveel dpo ben je nu? Doen jouw benen daarbij ook mee qua zeurende gevoel? Alsof ze zwaar vermoeid zijn haha

11. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    1 tot 4 dpo - niks
    5dpo - hevige menstruatiekramp(wat dat nou weer is geen idee), moest echt even bukken en voorover leunen. Daarna lichte krampen gehouden. Steken in borsten en ze zijn een beetje gevoelig. En waterige afscheiding net of je ongesteld bent.
    6dpo - lichte krampen, gevoelige borsten. Veel waterige afscheiding
    7dpo - lichte krampen trekkend na liezen, soms steken in de borsten. Waterige afscheiding
    8dpo - krampen trekkend na de liezen, soms steekjes in de borsten, waterige afscheiding.
    9dpo - zeurend gevoel in onderbuik, zo nu en dan pijnlijke steek in mijn borsten, dochterlief lag op mijn onderbuik dat was een beetje gevoelig.

12. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    9dpo haha, nee mijn benen niet..

13. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Pfff wat een gekte mijn arts gaf de tip om met testen te kijken of de ovitrelle afnam of niet zodat ik weet wanneer het uit mijn lichaam is, maar het maakt me helemaal gek :(

gister leek de test weer helemaal negatief en vandaag lijkt hij weer opgelopen te zijn terwijl ik op zijn vroegst pas 6 dpo ben en het dus niet kan zijn van een zwangerschap tenzij beide eitjes bevrucht zijn.. dan zou het een tweeling kunnen zij. Al lijkt het mij alsnog heel erg stug..

Ik heb een foto bijgevoegd bovenste test is 21-4 die daaronder van gister en de test daaronder vandaag wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

14. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hoi iedereen..
    ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze).
    1dpo: 36,68°C - nergens last van..
    2dpo: 36,45°C - enkel veel plassen en barstende hoofdpijn (wel heel gevoelig vr hoofdpijn en migraine)
    3dpo: 36,79°C - veel plassen en barstende hoofdpijn

Ier2016 vindt dit leuk.
  15. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw

Ik zie zeker (weer) wat bij de onderste testen!!! Maar ik weet niet hoe dat ovitrelle werkt, dus sorry...

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.916
    8.088
    113
    Heel erg vreemd dit. Op 5 dpo zou je echt nog een streepje van de ovitrelle moeten zien. Je zou dus zeggen dat de test niet goed is, die van gisteren. De test van vandaag zou dan wel goed zijn, alleen vind ik het streepje wel erg licht voor 6 dpo! Maar het kan natuurlijk. Dus mijn conclusie zou zijn dat de test van gisteren een foutje is, en die van vandaag de juiste weergave van de ovitrelle in je lichaam.
    Als je morgen een oploper hebt, dan is er toch wel echt iets anders aan de hand hoor!! ;)

17. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook, morgen nog maar een testje wagen ben benieuwd!

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  18. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Hey iedereen,

Ik ben hier weer met een ovulatievraagje..

Deze ochtend een smiley gehad..
    Vandaag de 15de dag van mijn cyclus, normaal pas tussen dag 17-19 een smiley, dus ik ben pas vandaag beginnen testen..

Kan het zijn dat er gisteren ook al een smiley zou gestaan hebben?
    Ik weet nu gewoon niet goed welke dag ik moet aanhouden als ovulatiedag.. Vind dat trouwens altijd moeilijk..

We hebben overigens niet zo heel veel momentjes gehad deze maand, had dit ook niet zo vroeg verwacht.. Tot nu toe zaterdag en vandaag,.. En mijn ventje moet morgen terug weg.. Meh, begint al goed.. o_O

19. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    #2939 Mamaloo, 28 apr 2021
    Laatst bewerkt: 28 apr 2021
    Het zou kunnen dat je gisteren ook een smiley had maar dat zul je helaas nooit zeker weten.

Feit is nu dat je gisterochtend een smiley had en je hebt gisteren gemeenschap gehad. Zaadjes overleven wat langer als je eitje. Moet je man vandaag al vroeg weg?

Alsnog heb je kans. Mijn ovu testen waren 11-4, 12-4 en 13-4 positief.
    (op 11-4 een smiley in de avond en ochtend en middag nog niet en op 13-4 ochtend nog een smiley maar in de middag en avond niet meer) Gemeenschap gehad op 11-4 en 12-4 en ik ben zwanger!

20. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie, ik denk ergens dat mocht ik eergisteren ook reeds een smiley gehad hebben dat we misschien net te laat waren..

En ja, helaas, hij is reeds vertrokken, we hadden het zo gepland dat we dit weekend konden samen zijn maar hadden natuurlijk niet zo’n vroege LH-piek verwacht. Hij kan moeilijk naar zijn leidinggevende gaan en zeggen: annuleer maar alles, want ik moet mijn kansen maximaal benutten deze maand.. :roflmao:

Maar ja, misschien hebben we wel een waterkansje ja.. :)

Uitgaande van de positieve smiley gisterenochtend, welke dag zouden jullie gebruiken als 1 DPO, morgen?

Deel Deze Pagina