6 dpo 37.18 verder hele dag trekkerig gevoel in mijn liezen en last van licht gevoelige tepels, obstipatie is flink aanwezig zelfs zonder mijn medicatie die ik normaal neem voor mijn diarree kan ik niet naar de wc.. 7 dpo temperatuur licht gezakt naar 37,01 nog steeds trekkend gevoel in mijn liezen en lichte steekjes achter schaambot wat ook doortrekt naar mijn billen?? Nog steeds last van obstipatie en al 2 dagen zonder medicatie voor diarree nog steeds geen ontlasting.. veel afscheiding beetje gelig van kleur, zit tussen waterig en Creamy in.. nog steeds gevoelige tepels en bij mijn linker tepel zie ik duidelijk een blauwe kring/ader door de tepelhof heenlopen.. rechts valt mij op dat er bultjes op de tepelhof zijn bijgekomen en een beetje last van lage rugpijn Inmiddels 8 dagen na ovitrelle vorige ronde testte ik op 8 dagen na ovitrelle al een tuurstreep deze ronde lijkt het wat langzamer af te nemen nog steeds een vrij duidelijk streepje..☘️ Hartslag in rust is normaal rond de 65 bij mij en nu zit hij tussen de 85-90 in rust. 5 mei NOD
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is 3 DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks Edit: lage rugpijn 4 DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn Edit: drukkend gevoel links onderin mijn buik 5 DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn 6 DPO --> 36.7, zere tepels, veel gedroomd, lage rugpijn Edit: last van maagzuur, vervelend zeurend gevoel in mijn buik 7 DPO --> 36.5, zere tepels, zeurende buik Edit: moe, moe en nog eens moe 8 DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp , neusverkouden Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding Sinds vanavond zeurend ms gevoel 9 DPO --> 36.5, kan er niks van maken deze cyclus, nagenoeg witte test Neusverkouden en moe 10 DPO --> 36.7, moe, maagzuur 11 DPO --> 36.6, weinig eigenlijk 12 DPO --> 36.5, licht positieve ali test 13 DPO --> 36.7, nega test
In dec behandeld ivm MA, toen besloten er gelijk weer voor te gaan. Elke maand symptomen vanaf 1dpo, maar elke maand weer een teleurstelling. PMS ontwikkeld? Hoewel, deze maand minder last (geen spotting bijv) Nu me voorgenomen er voordat ik overtijd ben, er niet meer aan te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dat lukte, Tot vanmiddag..... Ben nu ong 7 dpo, en heb al de hele dag vreselijke vreetbuien. Als tussendoortje gaat er zo een pond rauwe wortels en een plak kaas in, na de lunch van 400g groenten, 3 eieren en 3 crackers met beleg. Kortom, ik eet als een bootwerker. Zou het dan toch??? Nog een week, dan weten we het. Nu weer proberen los te laten en niet teveel eraan denken
Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue 1 DPO: 36,87 > niks 2 DPO: 36,83 > niks 3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn 4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen 5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig 6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig
Wauuwww maakte vandaag op mijn werk wat mee zeg.. ik werk met kinderen van 4-12 jaar oud en moest de billen van n kindje afvegen.. normaal gaat dit prima zonder slag of stoot maar ik werd toch misselijk ervan en enorm kokhalzen heb dit nog nooit gehad pfff kan hoofdpijn bij een zwangerschap horen? Heb ook knallende hoofdpijn
Hoi iedereen.. ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze). 1dpo: 36,68°C - nergens last van.. 2dpo: 36,45°C - enkel veel plassen en barstende hoofdpijn (wel heel gevoelig vr hoofdpijn en migraine) 3dpo: 36,79°C - veel plassen en barstende hoofdpijn 4dpo: 36,69°C - deze morgen steekjes gevoeld rechts in de onderbuik (paar venijnige mr ging snel over) - deze avond weer paar steekjes - wat pijn in onderrug 5dpo: 36,86°C - vandaag weer geregeld wat buikpijn en pijn onderrug
25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn. 26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk. Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel. 27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk. 28-4 &7DPO: Voel- en hoorbare plopjes/geborrel, maar geen menstruatie achtige krampen zoals eerder. Wel hele dag en avond opgezette buik. Nog steeds vochtige crème. Verder heel moe. 29–4 &8DPO: ‘s ochtends lichtelijk misselijk. Rest van de dag vrij weinig; alleen wat hongerig/flauw gevoel. Ook nog steeds witte afscheiding. ‘S avonds lichtelijk misselijk. Borsten ‘voel’ ik meer en zie ineens blauwe aders.
8 dpo: temperatuur nog verder gedaald naar 36,86.. borsten doen nog steeds veel pijn en met vlagen steekjes achter mijn schaambot.. wordt ik dan toch eerder ongesteld, heb wel slecht geslapen, maar of dat een invloed heeft ik weet het niet??
Ronde 11 en deze staat een beetje op de kop door medicatie. Nod niet echt helemaal bekend, maar hier gaan we weer ❤ 1 DPO --> 36.9, onwijs zere tepels, verder niks 2 DPO --> 36.9, zere tepels, ms gevoel, vraag me af of mijn ei wel gesprongen is 3 DPO --> 36.8, nog steeds onwijs zere tepels, verder niks Edit: lage rugpijn 4 DPO --> 36.9, zere tepels, lage rugpijn Edit: drukkend gevoel links onderin mijn buik 5 DPO --> 36.7, zere tepels, vannacht wakker door ontzettend veel maagzuur, lage rugpijn 6 DPO --> 36.7, zere tepels, veel gedroomd, lage rugpijn Edit: last van maagzuur, vervelend zeurend gevoel in mijn buik 7 DPO --> 36.5, zere tepels, zeurende buik Edit: moe, moe en nog eens moe 8 DPO --> 36.6, zere tepels, wat zeurend gevoel in mijn buik, nog steeds verrassend lage temp , neusverkouden Edit: hele dag al gevoel dat ik bloed verlies, maar is alleen maar afscheiding, vanavond gelige afscheiding Sinds vanavond zeurend ms gevoel 9 DPO --> 36.5, kan er niks van maken deze cyclus, nagenoeg witte test Neusverkouden en moe 10 DPO --> 36.7, moe, maagzuur 11 DPO --> 36.6, weinig eigenlijk 12 DPO --> 36.5, licht positieve ali test 13 DPO --> 36.7, nega test 14 DPO --> 36.7, beetje ms pijn
Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek. 1DPO: 36.58 - nergens last van 2DPO: 36.57 - nergens last van 3DPO: 36.65 - nergens last van 4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur) 5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen 6DPO: 36.75 - nergens last van Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen. 7DPO: 36.95 - nergens last van 8DPO: 36.90 - gisteren toch nog een half uurtje kramp laag in mijn onderbuik gevoeld, vandaag toen ik in de auto zat dacht ik dat weer te voelen. Testkriebels zijn maximaal aanwezig, vandaag niet gedaan. 9DPO: 36.80 - ik ben teleurgesteld dat mijn temperatuur zo gedaald is en heb voor mijn gevoel best veel afscheiding (beetje lotion achtig). Verder nergens last van. 10DPO: 36.98 - nergens last van, maar licht streepje op de action test. 11DPO: 36.78 - temperatuur gaf me stress vanmorgen dus ik stop er mee. Action test minimaal opgelopen, Kruidvat 2v5 iets duidelijker maar ook maar een klein beetje opgelopen. 12DPO: nergens last van, en Kruidvat 2v5 laat nu een duidelijke streep zien. Ik kan denk ik wel zeggen dat ik op dit moment zwanger ben. 13DPO: 14DPO: test
Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue 1 DPO: 36,87 > niks 2 DPO: 36,83 > niks 3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn 4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen 5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig 6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig 7 DPO: 37,00 > gisteravond even brandende borsten gehad, vandaag wat steekjes maar meer beneden rondom mijn vagina?, progesteron en TSH laten prikken, waardes 45,5 en 1.7
het kan, kan inderdaad een zeer prille reactie zijn na innesteling. Maar je lijf kan je ook zo vreselijk voor de gek houden. ik duim voor je
30-4 &9DPO (ochtend): Kon het toch niet laten om te testen met een early. As woensdag pas NOD, dus nu 5 dagen voor NOD. Veel te vroeg om te testen ik weet het... Maar denk dus nu wel iets héél lichts te zien. Dit had ik vorige cyclus op 10DPO ook, maar toch werd ik ongesteld. Heb er dus helemaal niks aan Maar zien jullie het ook of wil ik het zien?