Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Zo dat is echt een goeie test!! Voorzichtig gefeliciteerd!

2. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Here goes nothing..

1 DPO: gevoelige borsten;
    2 DPO: gevoelige borsten;
    3 DPO: niks noemenswaardig;
    4 DPO:
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    NOD:

3. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw
    25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn.
    26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk.
    Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel.
    27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk.
    28-4 &7DPO: Voel- en hoorbare plopjes/geborrel, maar geen menstruatie achtige krampen zoals eerder. Wel hele dag en avond opgezette buik. Nog steeds vochtige crème. Verder heel moe.
    29–4 &8DPO: ‘s ochtends lichtelijk misselijk. Rest van de dag vrij weinig; alleen wat hongerig/flauw gevoel. Ook nog steeds witte afscheiding. ‘S avonds lichtelijk misselijk. Borsten ‘voel’ ik meer en zie ineens blauwe aders.
    Edit: ‘s avonds in bed echt ijskoud, terwijl mijn lichaam juist opvallend heet voelde.
    30-4 &9DPO: ‘s ochtends toch niet kunnen wachten om met een early te testen (dacht ook met mijn slaaphoofd dat ik al 10DPO zat); een hele lichte streep te zien. Maar kan zomaar een indroog/voorgedrukt streepje zijn. Ik vertrouw de test niet echt dus. Rest van de dag vooral heel moe en zeer pijnlijke borsten. Blauwe aders nog steeds te zien. Ook nog steeds veel afscheiding.
    Edit: ‘s nachts heel vaak naar toilet geweest. Normaal gesproken ga ik nooit ‘s nachts...
    1-5 &10DPO: zeer pijnlijke borsten en tepels. Meerdere keren per dag ineens ijskoud. Ook nog steeds veel afscheiding.

4. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hoi iedereen..
    ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze).
    1dpo: 36,68°C - nergens last van..
    2dpo: 36,45°C - enkel veel plassen en barstende hoofdpijn (wel heel gevoelig vr hoofdpijn en migraine)
    3dpo: 36,79°C - veel plassen en barstende hoofdpijn
    4dpo: 36,69°C - deze morgen steekjes gevoeld rechts in de onderbuik (paar venijnige mr ging snel over) - deze avond weer paar steekjes - wat pijn in onderrug
    5dpo: 36,86°C - vandaag weer geregeld wat buikpijn en pijn onderrug
    6dpo: 36,85°C - veel plassen - rommelende darmen en heel wat last van winderigheid - pijn onderrug
    7dpo: 36,68°C - heel humeurig mr was een chaotisch dagje dus kan daar aan liggen - savonds wat bruinverlies (op inlegkruisje) - 1x bij het opstaan uit de zetel een pijnlijke scheut

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Oeh dat zou wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn!!

6. Hannelore13

Hannelore13 Actief lid

13 okt 2020
    411
    220
    43

Nu 10 dpo, afscheiding weer terug cremekleurig, maar lijkt wat minder.
    Gisteren wel steekjes, zowel in borsten als baarmoederregio.

Maar of het iets is?

Ik denk dat ik woensdag ga testen met kv2v5.

7. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Was heel licht hoor..en niks bij het afvegen..vandaag niks meer..

8. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Gisterenavond 12 of 13dpo had ik bij het afvegen een beetje rozeverlies. Kan dit nog innesteling zijn? Lijkt me wel laat maar anders heb ik een lf van 15 à 16 dagen dus ook nog te vroeg om ongesteld te worden.

9. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek.

1DPO: 36.58 - nergens last van
    2DPO: 36.57 - nergens last van
    3DPO: 36.65 - nergens last van
    4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur)
    5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen
    6DPO: 36.75 - nergens last van
    Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen.
    7DPO: 36.95 - nergens last van
    8DPO: 36.90 - gisteren toch nog een half uurtje kramp laag in mijn onderbuik gevoeld, vandaag toen ik in de auto zat dacht ik dat weer te voelen. Testkriebels zijn maximaal aanwezig, vandaag niet gedaan.
    9DPO: 36.80 - ik ben teleurgesteld dat mijn temperatuur zo gedaald is en heb voor mijn gevoel best veel afscheiding (beetje lotion achtig). Verder nergens last van.
    10DPO: 36.98 - nergens last van, maar licht streepje op de action test.
    11DPO: 36.78 - temperatuur gaf me stress vanmorgen dus ik stop er mee. Action test minimaal opgelopen, Kruidvat 2v5 iets duidelijker maar ook maar een klein beetje opgelopen.
    12DPO: nergens last van, en Kruidvat 2v5 laat nu een duidelijke streep zien. Ik kan denk ik wel zeggen dat ik op dit moment zwanger ben.
    13DPO: steekjes en prikjes in mijn buik. Soms aanhoudend. Lichtbruin bloedverlies, komt en gaat, sinds gisteravond. Maakt me enorm bang. Test was iets opgelopen. Hieronder een foto van beide tests (gister en vandaag) droog.
    14DPO: testdag, en ook vandaag positief getest. Nog steeds licht bruinige kleur als ik na het toiletbezoek afveeg, maar ik ga proberen er op te vertrouwen dat dit gewoon goed mag gaan. Groei maar goed lief kleintje, je bent zo zo zo gewenst.

Bijgevoegde bestanden:

10. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet ook niet hoeveel het 'hoort te zijn' of kan zijn. Maar het lijkt me in ieder geval alleen maar iets positiefs :D wie weet!:thumup:

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Ontzettend gefeliciteerd!!

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Als je echt 12 of 13 dpo bent, dan zal het eerder van menstruatie zijn vrees ik. Ik begrijp niet helemaal wat je zegt over een lf van 15 of 16 dagen? Je bent nu toch 12 of 13 dpo? Stel je zou morgen ongesteld worden, en dat zou bv 14 dpo zijn, dat is dan toch normaal? 14 dagen?

13. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Ja klopt maar ik word telkens pas ongesteld 16 à 17 dagen na mijn eisprong dus dat bedoel ik met een luteale fase van 15 à 16 dagen. Ik gebruik ook utrogestan sinds vorige maand en vorige maand moest ik echt stoppen met de utro bij een negatieve test en kreeg ik pas 2 dagen daarna mijn menstruatie. Dus ik had het idee dat de utro bij mij wel mijn ongesteldheid tegen houdt.

14. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ik kreeg op 12dpo in de avond voor het eerst bruinig bloedverlies, maar had al wel een paar dagen lichte lijntjes op mijn test. Vk zegt dat het nog van de innesteling kan zijn.

15. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw
    2-5 &11DPO (ochtend): weer getest met een early, omdat ik van de week een heul licht streepje zag.Vandaag dus 3 dagen voor NOD. Ook nu zie ik een heel licht streepje. Jullie ook? Komende dagen maar weer aankijken. Durf er nu nog niet op te vertrouwen.

Bijgevoegde bestanden:

16. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Ik heb bij mijn laatste 2 zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad toen ik rond de 6 weken zwanger was dus het kan allemaal!

17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Ik zie hem ook!

Ier2016 vindt dit leuk.
  18. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Dat kan dan al helemaal een innestelingsbloeding zijn, deze wordt immer zeker niet gekenmerkt door de hoeveelheid.. Maar het kan ook iets anders zijn, spannend!

19. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Proficiat! :thumup: <3

deentjepeentje vindt dit leuk.
  20. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Kan zeker maar kan evengoed een aankondiging van je menstruatie zijn, leuk dat het altijd zo duidelijk is hé *zucht*.. o_O:)

Deel Deze Pagina